החשיבות של לייקים בפייסבוק לקידום העמוד העסקי

לפרטים נוספים – 050-5509091

אין מי שלא מכיר את המספר המעניין של לייקים בפייסבוק בעמודים העסקיים. כל גולש יודע לבדוק את מספר הלייקים בעמוד שהוא מתעניין בו ולא בכדי. מספר זה יכול להצביע על עמוד מקצועי, מעניין, רציני ועקבי ויכול להטות את הכף בין קבלת החלטה להפוך לעוקב לבין קבלת החלטה שהעמוד לא רציני מספיק בשביל לעקוב אחריו. עבור בעלי העסקים מספר זה מהווה מטרה והם שואפים להגדיל אותו כמה שאפשר, כלומר שיהיו לעמוד העסקי שלהם כמה שיותר עוקבים וכך החשיפה תהיה גדולה ורחבה והרבה אנשים יכירו את המוצרים והשירותים שלו.

למה מתייחסים למספר של לייקים בפייסבוק?אין מי שלא מכיר את המספר המעניין של לייקים בפייסבוק בעמודים העסקיים. כל גולש יודע לבדוק את מספר הלייקים בעמוד שהוא מתעניין בו ולא בכדי.

מספר לייקים בפייסבוק מצביע על מספר העוקבים, כלומר כמה גולשים מקבלים עדכונים שוטפים ורוצים מיוזמתם לדעת מה קורה בעמוד ואיזה תוכן עולה שם מפעם לפעם. הם לא צריכים לעשות שום דבר אחרי שלחצו על הלייק ובפעילות השגרתית הרגילה שלהם של גלילת תוכן בפיד של הפרופיל שלהם – יופיע כבר לבד באופן אוטומטי כל התוכן של העמודים שהם לחצו עבורם לייק. כאשר מדובר במספר גבוה של לייקים המשמעות היא שהרבה מאד גולשים בוחרים לעקוב אחרי התוכן של העמוד, מה שהופך אותו לאטרקטיבי, מעניין, רציני וכזה שיש לו מה להציע לגולשים, המתעניינים והלקוחות.

איך דואגים למספר גבוה של לייקים בפייסבוק?

אם מספר הלייקים יכול למשוך עוד ועוד גולשים ומתעניינים – הרי שיש בו הרבה התעסקות מצד בעלי עסקים ומקדמי אתרים. המטרה והשאיפה היא שיהיה מספר לייקים גבוה ככל האפשר על מנת שהעמוד ייראה מקצועי וכך יגיעו אליו עוד ועוד גולשים שיהפכו לעוקבים בעצמם וביוזמתם. מכאן שצריך לדאוג כל הזמן שהמספר יהיה גבוה ויישאר גבוה ולשם כך יש כל מיני פעולות שניתן לבצע בצד הטכני ומאחורי הקלעים של הפעלת עמוד עסקי ברשת החברתית הפופולרית. עם הזמן מתפתחות עוד ועוד שיטות נוספות ואכן הנושא של העלאת המספר של לייקים בפייסבוק הוא נושא מדובר שיש בו כל הזמן שינויים, עדכונים ודרכים חדשות לביצוע.

העלאת מספר הלייקים של העמוד העסקי באמצעות אסטרטגיית תוכן

דרך אחת מוכרת ומקובלת מאד להעלאת המספר של לייקים בפייסבוק הוא באמצעות אסטרטגיית תוכן שמגבשים ביחד בעל העסק ומי שמקדם את העמוד שלו. הם יחליטו על אופי העבודה המשותפת, על תצורת התוכן שמתאימה לעמוד ולעסק, על התדירות שתעניין ותסקרן את קהל היעד ויש כאן הרבה מה לגבש ולהחליט – עיצוב חזותי, שפה כתובה, הכנת מאגר של פוסטים כתובים, צילום תמונות או סרטונים ויצירת סטורי בהתאם לנושאים עכשוויים שמעסיקים את הציבור כולו, כמו גם את קהל היעד והעוקבים. גם קמפיינים ממומנים להעלאת החשיפה יילקחו בחשבון ויבוצעו מדי פעם באופן יזום ונקודתי על פי ההחלטות שלהם.

מגדילים את מספר הלייקים על ידי קנייהלמה כדאי או צריך לקדם קבוצה בפייסבוק

גם זו דרך שהפכה לאחרונה למקובלת מאד בזכות מהירות התגובה שלה והאפשרות לראות תוצאות תוך פרק זמן קצר הרבה יותר ביחס לדרך של אסטרטגיית התוכן. בעל העסק יכול לקנות מספר כזה או אחר של לייקים וכך המספר הכללי שיופיע בעמוד שלו יהיה גבוה באופן מיידי. הוא לא חייב לחכות לתגובות על תוכן שהוא מעלה וגולשים שיגיעו באופן אקראי או מזדמן לעמוד שלו ייראו מספר גבוה של לייקים, יבינו שכנראה זה בגלל תוכן מקצועי ומעניין ומיד ילחצו לייק בעצמם. את מספר הלייקים שעולה אפשר יהיה לראות ממש באופן מיידי לאחר הקנייה. כיום מדובר בדרך פופולרית ולגיטימית מאד שהרבה בעלי עסקים ומקדמי אתרים עושים בה שימוש.

איך מרגישים כשמספר הלייקים עולה?

אין ספק שיש הרבה נחת, שמחה וסיפוק לראות את העמוד העסקי הופך להיות פופולרי יותר ויותר. אין זה משנה מה הדרך שמשכה את הגולשים ללחוץ לייק ולהפוך לעוקבים, מה שחשוב זה השורה התחתונה, התוצאה הסופית. גם אם הוחלט לקנות לייקים הרי שהם מושכים אחריהם לייקים מצידם של גולשים אמיתיים שנחשפים לתוכן של העמוד והופכים אותו לפעיל, מעניין, דינאמי ועדכני. בדרך זו יגיעו עוד גולשים נוספים והעמו יהפוך לאטרקטיבי שיש בו תמיד פעילות מבורכת ודו צדדית בין קהל הלקוחות לבין העסק.

מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר והצעות מחיר שלא תמצאו באף מקום – 050-5509091

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

קניית שיתופים בפייסבוק

לייקים לפוסט בפייסבוק

כיום, ישנן רשתות חברתיות רבות, כאשר, הבולטת ביניהן היא פייסבוק. אותן רשתות, הופכות את התקשורת עם חברים לפשוטה וקלה. הן

לייקים לדף פייסבוק

פייסבוק הינה רשת חברתית, אשר מטרתה העיקרית היא לאפשר לאנשים לתקשר אחד עם השני, וכמו כן, להעביר מידע ולשתף אותו

איך לקנות עוקבים

איך להשיג עוקבים

אין ספק שהעולם שלנו עבר שינוי משמעותי בכל הקשור לחיינו הפרטיים ולחיינו הצרכניים כתוצאה מהשימוש הנרחב ברשת האינטרנט, כיום בעידן