יותר מ-1,500 עסקים כבר בחרו!

קניית עוקבים באינסטגרם

חבילות נוספות לקידום באינסטגרם להזמנה אונליין

קניית לייקים איכותיים קניית עוקבים ישראלים קניית צפיות לסטורי קניית תגובות לפוסטים

BestLinks - המסלול הבטוח והמוביל לקידום ברשתות חברתיות

קניית עוקבים לשיפור מיתוג

המערכת החדשנית שלנו תדע לחשוף אתכם לקהל שמעוניין בשירותים שלכם ומסייע להגברת אמינות ומיתוג בכל מדיה חברתית

קניית צפיות להגברת אמינות

אם חיפשתם להגדיל את החשיפה שלכם ביוטיוב, טיקטוק או אינסטגרם, אנו נדאג לחשוף את התכנים שלכם לקהל היעד הרצוי

מחירים אטרקטיביים ללא תחרות

קהל הלקוחות שלנו נהנה מחשיפה וקידום ברשתות חברתיות במחירים הוגנים שמאפשרים לקבל בוסט גם בתקציבים דלים.

מובילים בשיווק דיגיטלי

יתרון נוסף שלנו הוא המעטפת השלמה שאנו מציעים לבעלי עסקים שרוצים יותר חשיפה באתרים, רשתות חברתיות ופרסומות באתרים הכי נחשבים.

רכישה קלה ואספקה מהירה

כאן ועכשיו! החל מרגע הרכישה באתר, צוות המומחים שלנו סורק את קהל היעד ומגביר את החשיפה. תוצאות מהירות ואיכותית בלחיצת כפתור!

דיסקרטיות מובטחת

השרת המאובטח שלנו מבטיח את הבטחון שלכם. השימוש במידע משמש אך ורק להגדלת החשיפה ושיפור המטרות העסקיות שלכם.

איך לקנות עוקבים באינסטגרם איך לקנות עוקבים באינסטגרם 

מי לא רוצה שחשבון האינסטגרם שלו יהיה מפוצץ עוקבים? ברור שכולם רוצים את זה. חשבון אינסטגרם שכמות העוקבים בו גדולה מראה לעולם שהתוכן שאתה מעלה הוא איכותי, וגורם לאנשים נוספים להתעניין בך. זה כמו כדור שלג שרק הולך וגדל. ברגע שאתה על הגל העוקבים הולכים ומצטברים ואתה נהפך להיות בן רגע אדם שמשפיע ברשת החברתית. או, כמו המילה שהופכת לשגורה בכל פה בישראל – אושיית אינסטגרם. קניית עוקבים באינסטגרם מבטיחה לכם קהל עוקבים יציב ובטוח שישאר אתכם, ויגרום לחשבונות אמיתיים להתעניים בכם ולעקוב אחריכם גם הם. בין אם אתם רוצים להיהפך לאושיות רשת, או שאתם מנסים לשווק מוצר ומנסים להגדיל את קהל הלקוחות, או שאתם סתם רוצים שחשבון האינסטגרם שלכם יראה פעיל יותר, מוצלח יותר ואהוב יותר, לקנות עוקבים באינסטגרם  היא אחת הדרכים המוצלחות ביותר כדי להשיג את המטרות שלכם.
לפני שאנחנו צוללים פנימה חשוב לנו להגיד שכולם קונים עוקבים באינסטגרם, תאמינו לנו – אנחנו יודעים. זה אולי לא תמיד נראה ככה כי החשבונות המזויפים נראים אמיתיים מאד, אבל זה באמת קורה. בגלל שהשיטה כל כך מוצלחת, גם אנשים שבאים מתוך התחום לא תמיד ידעו לזהות אם חשבון הוא פיקטיבי או לא.


הרכישה היא מאובטחת ודיסקרטית 

שימו לב! כמו כל קנייה שאתם מבצעים באינטרנט, חשוב לוודא שהיא מאובטחת היטב ושאף חברה לא מנסה לגנוב לכם את הפרטים. בדקו כמה ניסיון יש לחברה, ובאיזו צורה היא רוצה שתשלמו לה. בסופו של דבר אתם משלמים לחנות אינטרנטית, ובמקרה הזה מדובר בחנות שמוכרת עוקבים באינסטגרם. אז שימו לב שלא מדובר בחנות שהיא הונאה.
הדבר שהשני שחשוב מאד לבדוק הוא הדיסקרטיות של החברה. כמו שכבר אמרנו, רבים מאד מהמשתמשים מרובי העוקבים שאתם רואים באינסטגרם קנו עוקבים. הסיבה שאתם לא יודעים שהם עשו את זה היא כי אם תדעו 'ירד' לכם מהם תוך רגע. גם אתם לא רוצים שאף אחד ידע שקניתם לייקים, לא כי זה מעשה אסור אלא כי זה מנפץ את האשלייה. לכן חשוב מאד לבדוק שהחברה שאתם קונים דרכה את העובדים לא תפיץ את המידע שלכם בשום צורה ואופן. זהו אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקניית עוקבים. בלי דיסקרטיות מלאה והרמטית אין שום סיבה לקנות, גם אם המחיר נשמע זול ומבטיח. 

גם מהירות וגם איכות 

כמו שכבר אמרנו, העולם של היום כל כך מהיר שלא כדאי לכם לבזבז מומנטום. אם אתם קונים עוקבים, כדאי שתקנו כמה שיותר בבת אחת ושלא יטפטפו אליכם כמו גשם במדבר. חשוב שתהיו עם היד על הדופק ותפרצו בבת אחת – כדי שאנשים נוספים ישימו לב אליכם. 

עוד דבר שחשוב מאד לבדוק זה את איכות העוקבים. משתמשים ברשת יודעים לזהות תוך שניה מי הם העוקבים האמיתיים ומי המזויפים, ולכן משתמשים פיקטיביים טובים הם אלו שמתנסחים בעברית בצורה רהוטה, אמינה, ובאופן שלא תופס את העין. בנוסף הם צריכים להיות בעלי פרופיל פעיל שיגרום לאנשים שנכסנסים להם במקרה לחשבון להרגיש כאילו מדובר באדם אמיתי. אל תתפשרו על איכות העוקבים שלכם. 

לא להתפשר על מחיר וגם לא על שירות 

זה תקף לכל קנייה שהיא לא רק קנייה של עוקבים באינסטגרם. אתם אף פעם לא רוצים לקנות את הפחות מהטוב ביותר ( בשקלול של מחיר כמובן).  גם השירות צריך להיות אדיב מקצועי ויעיל. אם אתם מרגישים שלא מתייחסים אליכם כראוי, אל תהססו לעבור לחברה אחרת של קניית עוקבים באינסגטרם.

אל תחשבו על זה יותר מדי, במידה ואתם עושים קידום באינסטגרם אז פשוט זה הזמן לקנות עוקבים באינסטגרם. לא תתחרטו. 

עוקבים באינסטגרם ישראליםעוקבים באינסטגרם ישראלים

הקמתם לא מזמן עסק קטן וחדש למכירת מאפים ביתיים וטעימים במיוחד, לאחר אינספור המלצות ושכנועים מחברים ובני משפחה שכדאי לכם להציע למכירה את האוכל האיכותי שאתם מכינים. ידוע כמובן כי ישראלי אוהבים לאכול, במיוחד אם מדובר על אוכל ביתי שהוכן בעבודת יד ועשוי מחומרי גלם משובחים, ולכן התחלתם לאט לאט להניע את העסק מהבית – ואפילו הצלחתם להרוויח הכנסה מכובדת מכך, אך עדיין אתם שואפים להתרחב ולהרוויח יותר.

כדי שתוכלו לעשות זאת, עליכם בראש ובראשונה לפנות אל קהל לקוחות גדול ומגוון יותר, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות אינסטגרם. מדובר על הרשת החברתית הפופולרית והאהובה ביותר, באמצעותה תוכלו לפרסם את המאפים שאתם מכינים ולהגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאלי. על מנת שהפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם יצבור תאוצה ויקבל חשיפה רחבה יותר, עליכם להשיג עוקבים באינסטגרם ישראלים שיכירו את המותג האיכותי שלכם.

אם כך כיצד ניתן להשיג עוקבים באינסטגרם, מה החשיבות של העלאת העוקבים ואילו טיפים נוספים יוכלו לעזור לכם כדי להגדיל את המכירות והרווח העתידי? נרחיב על כל הנושאים האלו במאמר הנוכחי.

עוקבים באינסטגרם ישראלים – למה כדאי להשיג כאלו?

אפשר לשמוע הרבה בני נוער מתגאים במספר העוקבים שיש להם באינסטגרם, כאשר הנער/ה עם המספר הגבוה ביותר נחשב למעניין ורלוונטי יותר – גם אם איננו מפרסם או משווק מוצר כזה או אחר, אלא רק משתף בחייו הפרטיים ובעיסוקים שממלאים את חיי היומיום שלו. מספר העוקבים באינסטגרם משפיע בצורה ניכרת על ההצלחה של אותו פרופיל באינסטגרם, כיוון שפרופילים כאלו זוכים לחשיפה גדולה ורחבה יותר ואפשרות להגיע למיליוני משתמשים אחרים ברשת החברתית.

משום כך מספר העוקבים באינסטגרם יכול להשפיע בצורה חיובית גם עבור פרופילים עסקיים שהמטרה שלהם היא שיווק ופרסום, כיוון שדף עסקי עם מספר גבוה של עוקבים מקבל חשיפה גבוהה יותר ומצליח להגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאלי בצורה איכותית ומשתלמת. במקרה של העסק שלכם, אין ספק כי באמצעות השגת עוקבים באינסטגרם ישראלים שמתעניינים באוכל ומאפים איכותיים, תוכלו להגיע אל קהל גדול יותר ולהגדיל את הביקוש למוצר שאתם מוכרים.

כיצד אפשר להשיג עוקבים באינסטגרם ישראלים שהם איכותיים?

אינסטגרם, כמו כל רשת חברתית אחרת, מבוססת על רמת הפעילות והאהדה שיש לכל פרופיל מבחינת עניין חברתי. לכן באופן כללי ניתן לומר כי הדרך להשיג עוקבים באינסטגרם ישראלים היא באמצעות הרחבת הפעילות ברשת, זאת באמצעות מספר פעולות חשובות שכדאי לעשות בחשבון הפרטי/עסקי:

  • העלאת פוסטים מעניינים

    קהל המשתמשים באינסטגרם אוהב לצרוך תוכן מעניי וכמה שיותר רלוונטי, ולכן מומלץ להתמיד בהעלאת פוסטים מעניינים ומושכים בפרופיל העסקי שלכם כמו תמונות של המאפים שהכנתם, סרטונים קצרים על דרך הכנת המאפים ועוד תוכן אחר שעשוי למשוך קהל גדול.

  • יצירת מעורבות

    נוסף להעלאת תוכן מעניין, חשוב לייצר מעורבות באמצעות הפוסטים שמעלים כדי לקבל תגובות מהמשתמשים השונים, ולמשוך אותם ליצור שיתוף של התוכן וכמובן גם להוסיף עוקב כדי להישאר מעודכנים.

  • קידום ממומן באינסטגרם

    למרות שמדובר על שיטה שתעלה לכם כסף, זוהי אפשרות מצוינת לקבל חשיפה לעסק כדי להגיע לקהל לקוחות רלוונטי אליכם. בכדי לייצר מודעות ממומנות איכותיות שיעלו לכם את מספר עוקבים באינסטגרם ישראלים, חשוב לאפיין קודם כל את קהל היעד אליו אתם מכוונים על מנת להפיק תועלת מהפרסום הממומן שתשקיעו בו.

  • קניית עוקבים

    תתפלאו לגלות, אבל יש הרבה מאוד עסקים שרוכשים חבילת עוקבים כדי להעלות את מספר העוקבים בפרופיל שלהם. במיוחד אם מדובר על עסק חדש ומתחיל, קניית עוקבים תאפשר להעניק לו את המקפצה הראשונית להשגת מספר הולך וגדל של עוקבים איכותיים.

קניית עוקבים באינסטגרם ישראלים – האם זה מומלץ?

ישנן אינספור דעות שונות על שיטת קניית עוקבים באינסטגרם, ולכן לרוב עסקים לא ממהרים לרכוש חבילת עוקבים לפרופיל העסקי שלהם לפני שהם מבינים במה מדובר. קניית עוקבים מתאפשרת דרך חברות דיגיטל המתמחות בתחום של השגת עוקבים באינסטגרם ישראלים או בינלאומיים על פי דרישה, כאשר מדובר על חבילת עוקבים איכותיים בלבד הרלוונטיים למותג ולסוג מוצר של כל עסק.

למרות שמדובר על שיטה בטוחה ומהירה להשיג עוקבים, חשוב לזכור כי יש להקפיד על תפעול הפרופיל באופן שוטף גם לאחר הגדלת כמות העוקבים, זאת כדי להמשיך ולצבור חשיפה גדולה יותר באינסטגרם.

קניית עוקבים באינסטגרם buyאינסטגרם היא פלטפורמת הרשת החברתית הפופולרית ביותר היום, עם יותר ממיליארד משתמשים בחודש. נתון זה מהווה, כמובן, הזדמנות גדולה עבור משווקים ומותגים שמשתמשים בתנועה שעוברת ברשת חברתית זו, להגדלת העסקים.

יחד עם זאת, אין זה תהליך קל לבנות נוכחות באינסטגרם ולצבור עוקבים בן לילה. זהו תהליך שלוקח זמן, אבל עם קניית עוקבים באינסטגרם buy, תוכלו לראות את התוצאות מהר יותר. הנה כמה טיפים להשגת עוקבים נוספים באינסטגרם, שהם אמיתיים ורלוונטיים למותג שלכם, אבל לפני זה כדאי להבין כי עסקים שלא משקיעים בפעילות השיווקית שלהם ברשת החברתית אינטסגרם ואין להם מספיק לייקים באינסטגרם, מהר מאוד יכולים לאבד לקוחות לטובת המתחרים שלהם.

כתיבת פרופיל משכנע

ניסוח משכנע של הפרופיל הוא חלק מכריע ביצירת הרושם הראשוני על הקהל שלכם. אתם צריכים לנסח פרופיל משכנע באינסטגרם על מנת לעודד אנשים לעקוב אחריכם.

מלבד היסודות כמו הוספת פרטי יצירת הקשר שלכם וקישור לאתר, עליכם לספר את סיפור המותג שלכם באופן מרתק. פשוט לומר איזה סוג עסק יש לכם לא יעודד אנשים לעקוב אחריכם. אתם צריכים לתת לאנשים סיבה להתחבר למותג שלכם ולעקוב אחריכם.

פיתוח אישיות מותג אינסטגרם ייחודית

עדכון עמוד האינסטגרם שלכם הוא הדבר הבא שאדם שמבקר בפרופיל שלכם יראה אחרי קריאת הביוגרפיה שלכם, והרושם שמשתמש מקבל על ידי התבוננות בעדכונים שלכם חשוב לקבוע אם הוא אוהב את המותג שלכם או לא.

חשוב גם לשמור על עקביות בצבעים, סוכי הפוסטים, נימה קלה וכן הלאה, מכיוון שהיבטים אלו הם שקובעים את אישיות המותג שלכם, והוא צריך להיות כזה שאם מישהו יקרא את התכנים שלכם, הוא צריך לשייך אותם מיד למותג שלכם.

שימוש בהאשטגים רלוונטיים

שימוש בהאשטגים מאפשר הגעה ליותר אנשם והשגת יותר עוקבים באינסטגרם. עליכם לחקור אילו האשטגים פופולריים בנישה שלכם ואילו רלוונטיים עבור המותג והתכנים שלכם. לאחר מכן השתמשו בתערובת של האשטגים אלה לכל התכנים באינסטגרם שלכם על מנת לבחור נכון את האפשרויות של קניית עוקבים באינסטגרם buy ולהגיע אל האנשים שעוקבים אחר ההאשטגים האלה.

כמו כן, זכרו לערבב מעט את התכנים ולהשתמש בהאשטגים פופולריים ברמת התעשייה, כמו גם בנישות שבהן אתם באמת יכולים להתבלט. אינסטגרם מאפשרת לכם להוסיף עד שלושים האשטגים לכל פוסט ועליכם להשתמש בתכונה זו לטובתכם.

יצירת וקידום האשטג ממותג משלכם

מלבד השימוש בהאשטגים פופולריים, אתם יכולים גם ליצור ולקדם האשטג משלכם, שיכול להיות ספציפי למותג שלכם או אפילו לקמפיין מסוים. האשטגים ספציפיים למותג מאפשרים לשפר את הנוכחות שלכם באינסטגרם, ובשילוב עם קניית עוקבים באינסטגרם buy אתם יכולים לקדם את מסעות הפרסום שלכם.

באמצעות יצירת האשטג ספציפי לקמפיין, אתם יכולים גם לעודד אנשים להשתמש בו בתוכן האינסטגרם שלהם, כך שתקבלו תוכן שנוצר על ידי משתמשים בחינם, כמו גם פרסום, שיכול לסייע לכם להגיע ליותר אנשים. ביחד עם היתרונות של קניית עוקבים באינסטגרם buy, אתם מקבלים קהל עוקבים איכותי שאפשר להמיר אותו לכוח קנייה שירחיב את העסק שלכם.

קניית עוקבים באינסטגרם כמה זה עולה?

המחיר לקניית עוקבים משתנה ובדרך כלל העלות היא לפי חבילות. למשל לרכוש 1,000 עוקבים יעלה לכם בין 500-1,000 שח, לרכוש 2,000 עוקבים, יעלה לכם בין 1,300-1,700 שח, לרכוש 3,000 עוקבים יעלה לכם בין 1,500-2,000 שח וכן הלאה

 

טיפים נוספים שאתם חייבים לדעת כדי שעמוד האינסטגרם שלכם יהיה פשוט מושלם

  • צלמו תמונות איכותיות וערכו אותן באווירה של המותג
  • עקבו אחרי עמודים רלוונטיים ומי שעוקב אחריכם, תעקבו אחריו בחזרה
  • השקיעו ביצירת תוכן פרסומי, מבצעים והטבות עבור הגולשים שלכם, הגרלות יוצרות עניין סביב המותג 
  • הקפידו שיהיה קשר בקישורים בין עמוד האינסטגרם שלכם, עמוד הפייסבוק, אתר האינטרנט שלכם ושאר הנכסים הדיגיטליים שברשותכם 
  • ערבו ושתפו את העוקבים שלכם בפעילות העסקית 
  • צרו תוכן מעניין, רלוונטי ושונה בכל פעם מחדש
  • אם אין לכם זמן או יכולות להתעסק עם ניהול העמוד שלכם, שלמו למי שכן יכול
  • שנו את אסטרטגיית השיווק באינטסגרם לפי הנתונים שאתם מקבלים מהמערכת 
  • הוסיפו את דף האינסטגרם אל כרטיס הביקור