איך להשיג יותר עוקבים באינסטגרם בשנת 2022

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוקבים באינסטגרםכשהרשת החברתית אינסטגרם הושקה באוקטובר 2010, היא צברה מיליון משתמשים בתוך שלושה חודשים בלבד. כיום יש לה למעלה ממיליארד משתמשים פעילים מדי חודש בכל רחבי העולם, אלגוריתם חכם במיוחד וחשבונות עסקיים תחרותיים. אינסטגרם הפכה לכלי שיווקי יצירתי להפעלת והרחבת העסק שלכם.

אינסטגרם היא פלטפורמת הרשת החברתית הפופולרית בעולם ושיעור המעורבות בה עולה על זה של רשתות חברתיות אחרות. בהתבסס על מחקר שנערך בשנת 2014, שיעור המעורבות הממוצע באינסטגרם של מותגים היה גבוה פי 58 מאשר בפייסבוק. אינסטגרם בהחלט שולטת בכל מה שקשור לשיעורי ההתקשרות. למעשה, מערכת הטרגוט של אינסטגרם היא סופר חכם והיא פועלת לפי תחומי עניין, מיקום גיאוגרפי, גיל, מגדר ונתונים נוספים. באופן כזה אנו יכולים להקים קמפיינים ממומנים באינסטגרם ולשווק את העסק שלנו בצורה מעולה שתביא לנו יותר עוקבים, יותר חשיפה ותגדיל בטווח הרחוק את ההכנסות שלנו. 

כדי להשיג יותר עוקבים באינסטגרם, יש להקפיד על פעילות

עוקבים באינסטגרם מחפשים כל הזמן פוסטים חדשים. אבל איך משיגים עוקבים אמיתיים באינסטגרם שיעסקו באופן פעיל בפוסטים היומיים שלכם? התשובה תהיה באמצעות הטיפים והטריקים הבאים.

אופטימיזציה לחשבון האינסטגרם שלכם

יש לבצע אופטימיזציה לעמוד שלכם כדי להשיג עוקבים באינסטגרם ולשמור על רלוונטיות. ייעול החשבון שלכם אפשרי באמצעות העלאת תמונה עסקית מקצועית, יצירת שם משתמש מתאים, הוספת ביוגרפיה וצירוף קישור לאתר שלכם. 

הקישור בפרופיל הוא שיטה טובה להעברת עוקבים באינסטגרם לאתר שלכם. חוץ מזה, הקפידו לוודא ששם המשתמש שלכם קריא וידידותי לחיפוש. אתם רוצים עוקבים באינסטגרם שיזכרו אתכם בקלות, אז אם שמכם ארוך מדי, אין זה סביר שהם יזכרו אתכם. אל תוסיפו מספרים או תווים מיוחדים לשם המשתמש שלכם.

פרסום תכנים שעוקבים באינסטגרם רוצים לראות

לפני שתתחילו לפרסם פוסטים, כדאי שתלמדו אילו תכנים עוקבים באינסטגרם רוצים לראות. המטרה היא למשוך אותם לעקוב כל הזמן אחר חשבונכם. אולי תבחינו אפילו שיש חשבונות אינסטגרם שצברו בקלות עוקבים בשל התכנים שלהם. לפיכך, עליכם לבדוק אילו תכנים הם רוצים לראות.

מומלץ להשתמש בכיתוב, פילטרים וסגנונות שונים כשאתם מפרסמים תכנים. אפשר לבדוק אילו פוסטים זכו למספר לייקים באינסטגרם ותגובות, וכדאי גם להתעדכן במגמות האחרונות או בתכנים פופולריים כדי לקבל מושג מה לפרסם. כל זה אמנם מאוד יעיל אבל לא מספיק. המטרה שלכם היא בעצם לגרום ליצירת תכנים רלוונטיים, מעניינים ומיוחדים שיהפכו את העמוד שלכם לשונה בהשוואה למתחרים. סטוריז מגניבים, שילוב של מוזיקה, עריכה של תמונות, מעורבות בתוך העסק, מבצעים, שיתופי פעולה- כל אלה הם חובה בתהליך של בניית אסטרטגיית שיווק באינסטגרם. 

שימוש בכלי ניתוח

כדי להתקדם צעד נוסף לקראת משיכת יותר עוקבים באינסטגרם, אתם יכולים להשתמש בכלי ניתוח שיקלו עליכם לנתח את החשבון שלכם. 

שיטה נוספת היא לנתח את הפוסטים של המתחרים שלכם כדי לקבל מושג מה עובד הכי טוב. אפשר גם ליצור לוחות זמנים לפוסטים שלכם, עם עדיפות לפרסם מדי יום או שלוש פעמים בשבוע.

שימוש בהאשטגים פופולריים ורלוונטיים

אחת השיטות המוכחות להגדלת עוקבים באינסטגרם היא שימוש בהאשטגים, שמאפשרים למצוא מותגים או מוצרים ביעילות. שיטה זו מגבירה את הנוכחות שלכם. כדי להתחיל, יש לחפש האשטגים רלוונטיים ומגמתיים, ולהשתמש בכלים הנכונים כדי למצוא אותם. 

 

טיפים נוספים ששווה לאמץ בשיווק באינסטגרם

  • אפשרו לעוקבים שלכם להביט במה שקורא מאחורי הקלעים
  • גרמו לקהל שלכם להרגיש בנוח 
  • שתפו תיוגים של הלקוחות שלכם 
  • צרו אינטרקציה טובה וחיובית 
  • הקפידו על צילום תמונות איכותיות ועשו שימוש בכלי עריכה או אפליקציות ייעודיות 
  • עשו שיתופי פעולה עם עמודי אינסטגרם שדומים לשלכם
  • תנו לעוקבים שלכם טיפים ורעיונות הקשורים לתחום שבו אתם עוסקים
  • תעשו FOLLOW לעוקבים רלוונטיים
  • שימו לב מתי העוקבים שלכם יותר פעילים ובצעו את הפרסום לפי אותם נתונים

 

אל תבחרו האשטגים שכבר מאוכלסים מדי, מכיוון שיש סיכוי שלא יראו אתכם. מומלץ למצוא האשטגים שנבדקים כל הזמן על ידי עוקבים באינסטגרם, או ליצור גם האשטג ממותג על מנת להבדיל אתכם ממותגים אחרים.

אם אין לכם מושג איך המערכת של אינסטגרם עובדת, אנחנו ממליצים לכם להיעזר במומחה לשיווק רשתות חברתיות או לאיסטגרם באופן ספציפי.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »