איך לקבל יותר לייקים באינסטגרם

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איך  לקבל יותר לייקים באינסטגרםאיך  לקבל יותר לייקים באינסטגרם

הרשת החברתית הפופולרית ביותר כיום היא האינסטגרם. נכון, ישנן עוד כל מיני פלטפורמות שונות שכוחן עולה בימים אלה, אבל האינסטגרם שומרת בבטחה על המקום הראשון. הסיבה לכך היא הממשק הנח והמזמין, והדרך בה אנשים מתקשרים זה עם זה. בתוך האינסטגרם נמצאים 'סלבס' רבים מאד, משחקנים מפורסמים, דרך שפים ושחקני כדורגל, וגם לא מעט אנשים שקנו את תהילתם דרך הרשת עצמה – 'אושיות אינסטגרם'. זה לא פשוט לבנות משתמש חזק ופופולרי באינסטגרם מכיוון שיש הרבה מאד משתמשים ואנשים שמנסים לפלס את דרכם אל עבר הפרסום המיוחל. אבל כן יש כמה טיפים ושיטות שבטוח יעזרו לכם להגדיל את הקהל שלכם ולהתחיל את הדרך אל עבר התהילה, ואיך לקבל לייקים איכותיים באינטסגרם מאנשים בדרך אורגנית כמובן
כמובן, האינסטגרם הוא גם דרך אפקטיבית מאד לפרסם את בית העסק שלכם. המותגים הגדולים ביותר בעולם והקונדיטוריות בפינות הרחוב כולן חולקות את המרחב הוירטואלי הזה ומפרסמות את עצמן. לכן, חשוב להבין איך לפרסם את עצמכם נכון, כדי להתבלט ובאמת להצליח לגרום ללקוחות לקנות שירותכם ולהגדיל את התזרים הכספי של העסק שלכם. 

4 דגשים איך לקבל יותר לייקים באינסטגרם

    • שתפו בזמן אמת –  יש כח רב לשיתופים של דברים שקורים ממש עכשיו. הם יוצרים יותר עניין. הסיבות לכך מגוונות, אבל בגדול תחשבו על זה שגם את העיתון של שבוע שעבר אתם לא רוצים לקרוא. מה שמעניין אנשים ולקוחות פוטנציאלים הם הדברים שקורים עכשיו. האינסטגרם היא פלטפורמה שמצליחה להכיל בתוכה הרבה מאד דברים שקורים ממש עכשיו, כמו אתר חדשות מורחב שמכסה נושאים שמעניינים אותכם שמשתמשים מכל העולם מעלים. לכן שתפו תוכן איכותי ואקטואלי שיגרום לאנשים לחכות לפוסט או לסטורי הבא שלכם.

    • ספרו סיפור ויזואלי – הנראות היא אחד הדברים החשובים ביותר באינסטגרם. אחד הסודות החשובים ביותר הוא הדרך שבה אתם מעלים תמונות וסרטונים. לא סתם לאינסטגרם יש ממשק שלם העוסק ב-'סטורי', כלומר, בסיפורים. הפלטפורמה של האינסטגרם מזמינה אתכם לספר סיפור ויזואלי, ולא לשתף את התמונות היפות ביותר. העמודים המצליחים ביותר באינסטגרם, גם של בתי עסק וגם של אנשים פרטיים, מצליחים לספר סיפור ויזואלי מעניין שמתכתב עם התוכן שלהם בצורה אחידה. אנשים אוהבים דברים יפים, אבל לא סתם נכתבה השורה : 'היופי הוא בר חלוף'. מה שמחזיק אנשים הוא סיפורים מעניינים, והם מחכים שתייצרו אותם בשבילם.
    • השתמשו בלקוחות שלכם / בחברים כדי שיפרסמו אתכם – אחד המנועים החזקים ביותר לצמיחה באינסטגרם היא דעת הקהל עליכם. חשבו על זה : אם אתם רואים שכמה מחבריכם משתפים תוכן של עמוד שאינכם מכירים, זה לא יגרום לכם להיכנס אליו? ברור שכן! אושיות אינסטגרם רבות מפרסמות מוצרים או תוכן של בתי עסק שמשלמים להם. מה שיפה באינסטגרם הוא ה'קלילות' שבה הפרסום נעשה. הוא ממש נטמע בתוך המערכת. לכן בקשו מחבריכם או מלקוחות שלכם לפרסם את המוצר. אם הם רוצים, תנו להם משהו קטן בתמורה. קצת כסף או מתנה, או פשוט תבטיחו להם שתפרסמו אותם בחזרה (תלוי מי אתם בדיוק ומה אתם מציעים). בחרו אנשים שיש להם קהל שאין לכם, אבל שהייתם רוצים להגיע אליו. אם אתם מוכרים בגדי נשים למשל, אין לכם כל כך עניין שגבר יפרסם אתכם. 

    • אל תתביישו – אחד המסרים החשובים ביותר הוא לפחד ולא להתבייש. חשבו פעמיים לפני שאתם מעלים כל פוסט כמובן, אבל גם אל תפחדו לטעות. הדבר הכי נורא הוא להיות משותק. נכון – לחשוף את עצמך ברשת יכול להיות מפחיד, אבל היי – מה החיים האלה שווים בלי לקחת קצת סיכונים? 

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »