למה כדאי לקנות עוקבים ואיך עושים את זה בצורה נכונה?

לפרטים נוספים – 050-5509091

מי שגולש ברשתות החברתיות יודע כמה חשוב למי שמקדם את העסק שלו להגדיל באופן מתמיד ועקבי את המספר העוקבים אחרי העמוד. אין זה פשוט כיום להישאר עם הראש מעל המים מצד אחד, אך מצד שני הרשתות החברתיות מאפשרות להרבה מאד עסקים קטנים לקנות עוקבים וכך להיראות הרבה יותר אטרקטיביים ומקצועיים. בעבר זו הייתה פעולה שלא היו מדברים עליה בקול רם והיא נגדה את העקרונות של בניית אסטרטגיית תוכן לטווח הארוך. כיום זה נחשב למקובל מאד ויש לא מעט עסקים שעושים בזה שימוש – עסקים קטנים וגדולים כאחד. בזכות מספר גבוה של עוקבים העמוד נראה אטרקטיבי ומושך אליו עוד ועוד גולשים.

מה זה בעצם אומר לקנות עוקבים?אין זה פשוט כיום להישאר עם הראש מעל המים מצד אחד, אך מצד שני הרשתות החברתיות מאפשרות להרבה מאד עסקים קטנים לקנות עוקבים וכך להיראות הרבה יותר אטרקטיביים ומקצועיים.

מספר העוקבים שיש בעמוד העסקי ברשתות החברתיות מצביע על מספר הגולשים שבחרו להפוך לעוקבים, לחצו לייק או ביקשו באופן יזום מטעם עצמם לעקוב אחרי הפעילות הווירטואלית של העמוד. לקנות עוקבים משמעו לשלם תמורת הגדלת המספר הזה. המשמעות היא שהמספר שיופיע לא יהיה אמיתי ונכון לאמת אך יגרום לגולשים אמיתיים אקראיים לרצות להפוך לעוקבים בעצמם כי הם מתרשמים מהמספר הגבוה שמופיע. ברוב המקרים מדובר בפעולה שבעל העסק יבצע פעם אחת ולא יצטרך להיעזר בה שוב, שכן אם קניית העוקבים תתבצע תוך מחשבה מעמיקה לפני הביצוע היא בהחלט יכולה להשיג עבור בעל העסק את המטרות שהוא רוצה.

למה שבעל העסק ירצה לקנות עוקבים?לקנות עוקבים משמעו לשלם תמורת הגדלת המספר הזה. המשמעות היא שהמספר שיופיע לא יהיה אמיתי ונכון לאמת אך יגרום לגולשים אמיתיים אקראיים לרצות להפוך לעוקבים בעצמם

התשובה לשאלה זו טמונה בדילמה שיש בין השגת תוצאות מיידיות תמורת תשלום לבין השגת תוצאות ללא תשלום אך לאחר לא מעט זמן המתנה. בעלי העסקים כיום רוצים לראות תוצאות כאן ועכשיו והם לא תמיד רוצים להמתין שאסטרטגיית התוכן שלהם תעבוד. הם רוצים ומוכנים לשלם כסף על מנת לראות שלעמוד העסקי שלהם יש הרבה עוקבים כי הם יודעים שעם הזמן המספר הגבוה הזה של עוקבים ימשוך אליו עוד ועוד עוקבים אמיתיים. הם יודעים שכאשר הם שוקלים לקנות עוקבים מדובר בפעולה שלא מבצעים כמה וכמה פעמים כך שהעמוד שלהם לא יתבסס רק על גולשים לא אמיתיים (כי בכל זאת, צריך לשווק לקהל יעד אמיתי). מכאן שהקנייה תהיה יעילה.

איך מתבצעת קניית עוקבים לרשתות החברתיות?

חשוב מאד לקנות עוקבים בליווי של מקדם אתרים ועסקים שמכיר את האתרים וחוות השרתים שבהם מתבצעת הקנייה. לא תמיד בעל העסק בעצמו יידע איך לעשות את זה בצורה הכי טובה או איך לבחור את המחיר הכי כדאי. מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי ממקדם אתרים שיידע לומר האם באמת קניית העוקבים יכולה להיות יעילה ותשיג את המטרות של בעל העסק או אולי כדאי לבצע פעולות מקדימות קודם לקניית העוקבים. גם לאחר שהוחלט שאכן קניית העוקבים תהיה נכונה ומתאימה במקרה המדובר – חשוב שהוא יהיה זה שיבחר את האתר שדרכו תתבצע הקנייה והוא גם ייתן את הדעה המקצועית שלו בנוגע לכמות העוקבים שקונים.

כמה עולה קניית העוקבים?חשוב מאד לקנות עוקבים בליווי של מקדם אתרים ועסקים שמכיר את האתרים וחוות השרתים שבהם מתבצעת הקנייה.

כיום אפשר לשים לב שיש אפשרויות רבות של קניית עוקבים וישנן מדרגות של מספרים קבועים. יש אתרים שבהם המספרים יהיו עגולים ושלמים ויש כאלה שהמספרים לא יהיו עגולים על מנת ליצור אותנטיות במראה של המספרים. חשוב לדעת שככל שבוחרים מספר גבוה יותר של עוקבים המספר לעוקב יחיד יהיה נמוך יותר, בדומה לעסקאות חבילה של מוצרים רבים אחרים בשוק. יחד עם זאת, אין טעם לפזול אל המספרים הגבוהים ביותר, שכן אם מדובר בעסק קטן המראה של מספר גבוה מאד של עוקבים לא יהיה אמין ולא ימשוך גולשים כפי שרוצה בעל העסק.

איך מרגישים כשמגיעים גולשים חדשים לעמוד?

מיד אחרי קניית העוקבים בעל העסק בעצמו יוכל לשים לב לכך שהמספר הגבוה אכן מושך גולשים והמספר של העוקבים ממשיך לעלות בהתמדה. כך אפשר יהיה להבין שקניית העוקבים אכן השיגה את המטרות שלה וגולשים אמיתיים מגיעים אל העמוד, מתרשמים מהמספר של העוקבים (שנראה להם סביר והגיוני לעמוד בסדר גודל כזה), רואים את התוכן ומגלים בו עניין. מכאן הדרך קצרה אל הפיכה יזומה לעוקב ואין ספק שיהיה בזה הרבה נחת וסיפוק עבור בעל העסק.

מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר והצעות מחיר שלא תמצאו באף מקום – 050-5509091

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אינסטרגם

קניית תגובות באינסטגרם- כל מה שחשוב לדעת

בעלי עסקים וחברות מבינים את הפוטנציאל אשר גלום בפרסום העסק שלהם באמצעות הרשתות החברתיות. מדובר על דרך יעילה ביותר לקדם מותגים שונים, בתי עסק, שירותים, מוצרים ועוד. אחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר היא: אינסטגרם. מדובר על פלטפורמה שבה ניתן לקדם עסקים ועוד, באמצעות סרטונים ותמונות. כמובן שבכדי שתהיה חשיפה מקסימלית לתוכן שמעלים באינסטגרם, יש צורך שיהיו עוקבים רבים, תגובות על כל דבר שמעלים ועוד. אם אין לכם מספיק עוקבים באינסטגרם ואתם מחפשים את הדרך היעילה ביותר לקדם ולפרסם דרכו, כדאי שתדעו שכיום ישנן חברות המציעות קניית תגובות באינסטגרם.

ציפורניים

סיימת קורס לבניית ציפורניים? חשוב שתדעי

אז סיימת בהצלחה את הקורס לבניית ציפורניים שלמדת בחודשים האחרונים, וכעת את מוכנה להתחיל בקריירה המבוקשת של אמנית ציפורניים מקצועית. קודם כל מגיע לך מזל טוב! אבל לפני שאת צוללת לקריירה מהנה ומצליחה בתחום של מניקור ופדיקור, יש כמה דברים מכריעים שכדאי לך לדעת. במאמר זה, נדון בידע ובטיפים חיוניים שיעזרו לך לשגשג בתעשייה היצירתית והתחרותית הזו של בניית ציפורניים.

בניית אתרים

לשחרר פוטנציאל עסקי: החשיבות של בניית אתרים ושיווק דיגיטלי

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית לעסקים בכל הגדלים. עם ההתקדמות המהירה בטכנולוגיה, לקוחות פונים כעת לאינטרנט כדי לחקור מוצרים ושירותים לפני ביצוע רכישה. זה עושה את זה חיוני עבור עסקים, במיוחד בישראל, להשקיע בבניית אתרים ושיווק דיגיטלי כדי להישאר תחרותיים בשוק.

פתרונות תקשורת לעסקים

שיפור תקשורת עסקית: פתיחת הצלחה עם פתרונות מותאמים

בעולם המהיר והמקושר של היום, תקשורת אפקטיבית חיונית להצלחת כל עסק. הוא משמש כבסיס לבניית קשרים חזקים עם לקוחות, עובדים ובעלי עניין. ללא תקשורת ברורה ותמציתית, עלולות להתרחש אי הבנות, שיובילו לחוסר יעילות, עיכובים ואפילו קונפליקטים.

לידים חמים

שחרור כוחם של לידים: הגבר את טווח ההגעה של העסק שלך

לידים הם נשמת אפו של כל עסק. הם לקוחות פוטנציאליים שהביעו עניין במוצרים או בשירותים שלך. בשוק התחרותי של היום, שיווק יעיל של העסק שלך חיוני להצלחה. על ידי ניצול הכוח של לידים, אתה יכול להרחיב את טווח ההגעה שלך ולהתחבר לקהל רחב יותר.

קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם

הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו כאשר רבים מאיתנו מבלים בהם שעות רבות מהיום שלנו. אנו משתמשים