איך מתבצעת הגדלת צפיות ביוטיוב?

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קידום של סרטונים ביוטיוב הפך בשנים האחרונות לנפוץ ומבוקש מאד על ידי בעלי עסקים שהשיווק של העסקים שלהם דרך היוטיוב הוא דרך טובה ומהווה את הפלטפורמה הראויה ביותר למשוך את תשומת הלב של קהל היעד. כיום נפוצה בנוסף גם פעולה אחרת שיש בה כדי לקדם את הסרטונים אפילו יותר והיא הגדלת צפיות ביוטיוב. המשמעות היא שכאשר בוחנים את המידע אודות סרטון זה או אחר ביוטיוב ומסתכלים כמה פעמים הוא כבר נצפה – רואים בעצם מספר גבוה (לעיתים אפילו גבוה בהרבה) ממספר הצפיות האמיתי, זאת בזכות פעולות יזומות של מי שמקדם את הערוץ של העסק.

הגדלת צפיות ביוטיוב – למה זה כדאי?

הגולש האקראי שמזדמן אל עמוד של סרטון זה או אחר ביוטיוב יבדוק כמה נתונים בקשר לסרטון לפני שיקבל את ההחלטה לצפות בו. אחד הנתונים הראשוניים הוא כמה צפיות כבר התבצעו, כלומר כמה פעמים אנשים כבר צפו בסרטון הזה. למה זה חשוב? כי אם מדובר בסרטון שיש לו מספר גבוה של צפיות הרי שכנראה יש מה לראות בו, כנראה שהוא נותן ערך או שיש בו תוכן שכדאי לעקוב אחריו. הגדלת צפיות ביוטיוב מגדילה גם את הסיכוי שאכן הגולשים המזדמנים ילחצו על כפתור ההפעלה וכך ייתכן והם יתוודעו לערוץ של עסק שיש לו מה להציע להם וששווה להם לעקוב אחריו. אם מספר הצפיות האמיתי בסרטון הוא מספר קטן – סביר להניח שהם יעברו הלאה ולא יצפו.

למי כדי לבחון הגדלת צפיות ביוטיוב?

באופן כללי כל מי שמפרסם סרטונים ביוטיוב צריך לרצות בכל מאודו שלסרטונים יהיו הרבה צפיות. מכאן שאם מגדילים את מספר הצפיות בצורה רציונלית וכזאת שהיא גם הגיונית ומתאימה לעסק – סביר מאד להניח שאי אפשר יהיה לראות את ההבדל בין צפיות אותנטיות לבין כאלה שאולי אפילו ייראו כמוגזמות והעסק ייראה מקצועי, רציני וכזה שמומלץ וכדאי לעקוב אחרי הסרטונים שהוא מעלה. מכאן שלכל בעל עסק או בעל ערוץ כדאי לבחון את האפשרות של הגדלת צפיות ביוטיוב ובעקבות כך את הגדלת החשיפה של העסק ללקוחות פוטנציאליים נוספים.

איך מבצעים את ההגדלה הלכה למעשה

כל מי שמפרסם ברשת האינטרנט בכלל וביוטיוב בפרט צריך שיהיה לצידו מקדם אתרים ועסקים שזה המקצוע שלו, כלומר שיש לו ניסיון וידע עשירים בתחום זה. המקדם המקצועי יידע לאילו אתרים לפנות על מנת לבצע את ההגדלה, וביחד עם בעל העסק הם יקבלו את ההחלטה כמה צפיות הם קונים ומה המחיר שהם ישלמו עבור אותו מספר צפיות. באופן כללי אפשר לומר שבדרך כלל תוספת של כמה מאות צפיות תהיה מספיקה לסרטונים של עסקים קטנים ובינוניים ומדובר בהוצאה כספית של כמה מאות שקלים בסך הכל, מה שהופך את ההגדלה לכדאית גם מהפן הכלכלי.

איך יודעים שהגדלת מספר הצפיות עובדת?

אם בוצעה ההגדלה הרי שליד הסרטון מופיע מספר גדול של אנשים שכביכול צפו בו. מספר גבוה ימשוך אל הסרטון עוד ועוד גולשים וצופים שיכירו את העסק, לעיתים בפעם הראשונה ויתחילו להביע התעניינות במוצרים או בשירותים שהוא מציע. עם הזמן גם יגדלו המכירות הישירות והפניות לאתר האינטרנט של העסק ואפשר יהיה להרגיש את השגשוג והצמיחה של העסק. מכאן שפעולה כזאת שלא משלמים עליה הרבה כסף יכולה, אם תתבצע בחוכמה ובאופן מקצועי, להחזיר לבעל העסק את עצמה בדמות הכנסות מרכישות של מוצרים מצדם של הלקוחות החדשים והגולשים.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »