מהן צפיות לסטורי ואיך הן עוזרות לקדם עמוד עסקי

לפרטים נוספים – 050-5509091

מאז שהומצא הסטורי הוא הפך לאחד הכלים המרכזיים של עולם השיווק הדיגיטלי ואין כמעט בעל עסק או מקדם אתרים שלא עושה בו שימוש. הסטורי הוא פלטפורמה ספציפית להעלאת תוכן מסוגים מסוימים אך הוא קצוב בזמן. לאחר 24 שעות – הוא יורד מהרשת ואי אפשר יותר לאפשר צפייה בו. מכאן שגולשים, עוקבים ולקוחות מחכים בקוצר רוח להעלאת סטורי של העמודים עסקיים שמעניינים אותם ומצד שני – יש מי שסופר ומודד כמה צפיות לסטורי היו על מנת לדעת איך לשפר את התכנים ואיך להפוך את הסטורי לאפילו יותר מושך ומעניין. כך אפשר לקדם את העמוד ולהגדיל את מספר העוקבים אחריו באופן שגרתי ויומיומי.

למה חשוב לעקוב אחרי צפיות לסטורי?יש מי שסופר ומודד כמה צפיות לסטורי היו על מנת לדעת איך לשפר את התכנים ואיך להפוך את הסטורי לאפילו יותר מושך ומעניין.

המספר שמראה צפיות לסטורי הוא מספר שבעזרתו אפשר לדעת ולהבין כמה אנשים צפו בסטורי שבעל העסק העלה. למה זה חשוב? על מנת לבחון סוגים שונים של תכנים שמועלים ולדעת איזה מהם הכי אהוב או אהוד על הגולשים. כך אפשר ליצור תכנים שהעוקבים מתעניינים בהם ועם הזמן הם יביאו איתו עוד ועוד עוקבים חדשים לעמוד. כאשר שמים לב שאין מספר גבוה של צפיות צריך להסיק מזה מסקנות ולהבין מה צריך לעשות על מנת לשנות את זה. החוכמה האמיתית בקידום עסקים ברשתות החברתיות היא לדעת מה קהל היעד אוהב ולמה הוא מתחבר, אחרת אין טעם לבצע את עבודת הקידום. הרצון והשאיפה הם להגדיל באופן עקבי את מספר העוקבים והצופים.

איך מספר צפיות לסטורי עוזר בקבלת החלטות?המספר שמראה צפיות לסטורי הוא מספר שבעזרתו אפשר לדעת ולהבין כמה אנשים צפו בסטורי שבעל העסק העלה.

אין זה פשוט לקדם עסק או אתר דרך האינטרנט בכלל והרשתות החברתיות בפרט. בפניו של מקדם אתרים ועסקים מקצועי ומיומן עומדים כל מיני כלים אשר באמצעותם הוא יכול להבין מה הלך הרוח בקרב הגולשים והמתעניינים בשירותים או המוצרים שלו וצריך כל הזמן לדאוג לחדש להם, לעניין אותם ובשורה התחתונה – להשאיר אותם לקוחות נאמנים שגם מבצעים רכישות ומביאים איתם הכנסות. צפיות לסטורי הן אחד המדדים למידת המעורבות של הגולשים בנעשה בעמוד. מספר צפיות גבוה יצביע בהכרח על התעניינות ורצון להישאר ולעקוב אחרי התכנים. מספר צפיות נמוך יצביע על כך שמשהו לא עובד כמו שצריך באסטרטגיית התוכן שהוחלט עליה ואין בה עניין.

איך משפרים את מספר הצפיות?

ברגע שמבינים שמשהו לא בסדר ומספר הצפיות קטן יחסית או קטן מהמצופה – צריך לבצע שינויים באסטרטגיית התוכן ובסוג התוכןצריך לבצע שינויים באסטרטגיית התוכן ובסוג התוכן  שמעלים לסטורי. תהיה זו הטמנה של הראש בחול לשים לב שיש מעט צפיות לסטורי ונתון זה לא יקבל מענה הולם. שמעלים לסטורי. תהיה זו הטמנה של הראש בחול לשים לב שיש מעט צפיות לסטורי ונתון זה לא יקבל מענה הולם. כעת צריך לקבל החלטות – אילו סוגים אחרים של תכנים בוחרים להעלות? אולי צריך לשנות את אורך הסטורי, אולי להעלות יותר תמונות או ייתכן ובעל העסק בכלל ירצה לבצע הנפשות לסרטונים או התמונות. המזל הוא שאפשר לקבל החלטה, להעלות סטורי ברוח אחרת או בתצורה שונה ולבחון שוב את מספר הצפיות. במידה ויש שינוי לטובה – הרי שזה מה שהיה דרוש לעוקבים. דשדוש במקום ישלח את מקדם העמוד לחשיבה חוזרת.

איך מרגישים כשמספר הצפיות של הסטורי עולה ועולה?

אין ספק שזו המטרה של עצם קיומו של העמוד העסקי. בעל העסק רוצה להצליח, לגדול ולהתפתח מבחינה עסקית, הוא רוצה שיהיו לעמוד שלו כמה שיותר עוקבים, גולשים מתעניינים ולקוחות וכמובן שהוא רוצה להיות כל הזמן בתודעה של לקוחות נאמנים ולקוחות פוטנציאליים כאחד. כאשר יגיעוגולשים מזדמנים לעמוד של העסק שלו גם הם יבדקו צפיות לסטורי הקיים ויחשבו האם המספר הזה מצביע על כך שהעמוד מעניין ומלא בתוכן שכדאי לעקוב אחריו. גולשים מזדמנים לעמוד של העסק שלו גם הם יבדקו צפיות לסטורי הקיים ויחשבו האם המספר הזה מצביע על כך שהעמוד מעניין ומלא בתוכן שכדאי לעקוב אחריו.

הסיפוק של עמוד עסקי מצליח

בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות בעלי העסקים יכולים לראות בעצמם את הדרך שבה העמוד שלהם פועל, מתפקד ומושך עוד ועוד לקוחות מרוצים. לא חייבים לשם כך דו”חות או מספרים וגם בעל העסק יכול להרגיש את ההתעניינות שיש בעמוד שלו, כלומר בעסק שלו. כאשר הוא ירגיש שההתעניינות הולכת וגוברת הוא בוודאי יעשה כל מה שהוא יכול על מנת לשמר על הגחלת ולוודא שמספרי העוקבים או הצפיות נשארים גבוהים כל הזמן.

מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר והצעות מחיר שלא תמצאו באף מקום – 050-5509091

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אינסטרגם

קניית תגובות באינסטגרם- כל מה שחשוב לדעת

בעלי עסקים וחברות מבינים את הפוטנציאל אשר גלום בפרסום העסק שלהם באמצעות הרשתות החברתיות. מדובר על דרך יעילה ביותר לקדם מותגים שונים, בתי עסק, שירותים, מוצרים ועוד. אחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר היא: אינסטגרם. מדובר על פלטפורמה שבה ניתן לקדם עסקים ועוד, באמצעות סרטונים ותמונות. כמובן שבכדי שתהיה חשיפה מקסימלית לתוכן שמעלים באינסטגרם, יש צורך שיהיו עוקבים רבים, תגובות על כל דבר שמעלים ועוד. אם אין לכם מספיק עוקבים באינסטגרם ואתם מחפשים את הדרך היעילה ביותר לקדם ולפרסם דרכו, כדאי שתדעו שכיום ישנן חברות המציעות קניית תגובות באינסטגרם.

ציפורניים

סיימת קורס לבניית ציפורניים? חשוב שתדעי

אז סיימת בהצלחה את הקורס לבניית ציפורניים שלמדת בחודשים האחרונים, וכעת את מוכנה להתחיל בקריירה המבוקשת של אמנית ציפורניים מקצועית. קודם כל מגיע לך מזל טוב! אבל לפני שאת צוללת לקריירה מהנה ומצליחה בתחום של מניקור ופדיקור, יש כמה דברים מכריעים שכדאי לך לדעת. במאמר זה, נדון בידע ובטיפים חיוניים שיעזרו לך לשגשג בתעשייה היצירתית והתחרותית הזו של בניית ציפורניים.

בניית אתרים

לשחרר פוטנציאל עסקי: החשיבות של בניית אתרים ושיווק דיגיטלי

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית לעסקים בכל הגדלים. עם ההתקדמות המהירה בטכנולוגיה, לקוחות פונים כעת לאינטרנט כדי לחקור מוצרים ושירותים לפני ביצוע רכישה. זה עושה את זה חיוני עבור עסקים, במיוחד בישראל, להשקיע בבניית אתרים ושיווק דיגיטלי כדי להישאר תחרותיים בשוק.

פתרונות תקשורת לעסקים

שיפור תקשורת עסקית: פתיחת הצלחה עם פתרונות מותאמים

בעולם המהיר והמקושר של היום, תקשורת אפקטיבית חיונית להצלחת כל עסק. הוא משמש כבסיס לבניית קשרים חזקים עם לקוחות, עובדים ובעלי עניין. ללא תקשורת ברורה ותמציתית, עלולות להתרחש אי הבנות, שיובילו לחוסר יעילות, עיכובים ואפילו קונפליקטים.

לידים חמים

שחרור כוחם של לידים: הגבר את טווח ההגעה של העסק שלך

לידים הם נשמת אפו של כל עסק. הם לקוחות פוטנציאליים שהביעו עניין במוצרים או בשירותים שלך. בשוק התחרותי של היום, שיווק יעיל של העסק שלך חיוני להצלחה. על ידי ניצול הכוח של לידים, אתה יכול להרחיב את טווח ההגעה שלך ולהתחבר לקהל רחב יותר.

קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם

הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו כאשר רבים מאיתנו מבלים בהם שעות רבות מהיום שלנו. אנו משתמשים