איך קונים צפיות ביוטיוב ולמה זה כדאי?

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בשנים האחרונות מתפתחות כל הזמן שיטות חדשות שבהן אפשר וכדאי לבצע קידום של אתרים, עסקים ותוכן בתצורות שונות דרך רשת האינטרנט והרשתות החברתיות. היוטיוב הוא אתר שכיום כבר נחשב בתור רשת חברתית לכל דבר ועניין, רשת חברתית שעיקרה שיתוף תכנים בצורה של סרטוני וידאו באורכים שונים. השיתוף יכול להיות תוכן אישי, עסקי וכמובן של סרטוני ארכיון מן העבר. מי שמקדם את העסק שלו ביוטיוב יודע שיש אפשרויות שונות כיום להעלות את הביקוש של עמוד הסרטון על ידי קנייה של מספרי צפיות גבוהים. נשאלת השאלה – איך קונים צפיות ביוטיוב ואיך זה באמת משפיע לטובה על קידום הסרטון המדובר.

איך קונים צפיות ביוטיוב ואיך זה באמת משפיע לטובה על קידום הסרטון המדובר.איך קונים צפיות ביוטיוב ומה זה בעצם אומר?

לכל סרטון ביוטיוב יש את מספר הצפיות שהתבצעו, כלומר מספר הפעמים שהסרטון הופעל. לא תמיד המספר הזה ישביע את רצונו של בעל העסק או של מי שמקדם את הסרטון ואת העסק והוא ירצה להראות מספר גבוה מזה האמיתי. איך עושים את זה? על ידי קנייה של צפיות. איך קונים צפיות ביוטיוב? על ידי אתרים שזו בדיוק המטרה שלהם. יש אתרים שמוכרים מעורבות ברשתות החברתיות – צפיות בסרטונים ביוטיוב ולייקים או עוקבים בעמודים העסקיים באינסטגרם או בפייסבוק. העיקרון הוא אותו עיקרון ובעלי עסקים רבים עוסקים בזה שימוש. המשמעות היא שמספר הצפיות המופיע לצד הסרטון יהיה גבוה ממספר הצפיות שהתבצעו בפועל.

איך קונים צפיות ביוטיוב הלכה למעשה?

כיום מוכרים לא מעט אתרים שעוסקים במכירה של מעורבות ברשתות החברתיות ומדובר במוצר שחשוב מאד לעשות סקר שוק לפני שקונים אותו, שכן ייתכנו הבדלים משמעותיים במחירים של מספרי הצפיות הרצויים לקנייה. כל מי שעוסק בקידום אתרים יכיר אתרים אחרים של קניית צפיות ביוטיוב וייתכן שיהיו גם הבדלים במספרי הצפיות שאתרים שונים יאפשרו לקנות. גם אם נדמה שבעל העסק בעצמו יכול לבצע את הקנייה חשוב לדעת שאין זה מומלץ ואם כבר הוא שואל את עצמו איך קונים צפיות ביוטיוב – טוב יעשה אם ישאיר את המענה בידיו של מקדם אתרים מקצועי.

גם אם נדמה שבעל העסק בעצמו יכול לבצע את הקנייה חשוב לדעת שאין זה מומלץ ואם כבר הוא שואל את עצמו איך קונים צפיות ביוטיובלמי כדאי לקנות צפיות ביוטיוב?

כל בעל עסק שמתבסס על סרטוני וידאו ביוטיוב כחלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלו יכול לשקול את העניין של קניית צפיות. חשוב שזה יהיה אחרי התייעצות עם מקדם האתרים, שכן חשוב לבחור במספר צפיות שיהיה רציונלי וסביר ביחד לעסק עצמו. מספר גבוה מדי לא ייראה אמין ויעשה את ההיפך ממה שיעשה מספר קטן והגיוני שקל להבין אותו. ברגע שהגולשים יראו את מספר הצפיות – אין ספק שהמספר ימשוך אותם לצפות בסרטון בעצמם וכך אט אט יגיעו לעמוד של הסרטון עוד ועוד גולשים שישמחו להכיר את העסק ואת פועלו. זו בעצם המטרה של קניית הצפיות – למשוך לעמוד עוד גולשים שהם לקוחות פוטנציאליים.

איך מרגישים אחרי שקונים צפיות?

אם קניית הצפיות מתבצעת כחלק מאג'נדה שיווקית סדורה וכמובן תוך קבלת ייעוץ מקצועי ממקדם אתרים מנוסה ומיומן – הרי שיכול לצאת מזה רק טוב. הסרטונים ייראו אטרקטיביים ומעניינים, לעמוד של הסרטון יגיעו עוד ועוד גולשים, שעם הזמן יגיבו וייצרו מעורבות בעצמם, מה שבתורו ימשוך עוד גולשים ומתעניינים לעמוד. ייווצר מעגל שיזין את עצמו ובזכותו השיח אודות העסק והמוצרים שלו יגדל ויתפתח עד כדי לקוחות חדשים שגם יגדילו את מחזור ההכנסות שלו. בשורה התחתונה קניית הצפיות תשרת את הגדלת ההכנסות וזו המטרה של כל בעל עסק.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »