הגדלת עוקבים באינסטגרם

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הגדלת עוקבים באינסטגרםהגדלת עוקבים באינסטגרם

אין זה סוד כי האינסטגרם הפך להיות אחד מהרשתות החברתיות הפעילות והפופולריות ביותר בכל העולם, וכמובן גם כאן אצלנו במדינה הקטנה והחמה. בעבר הלא רחוק האינסטגרם שימש בעיקר קהל של בני נוער וצעירים להעלאת ופרסום תמונות וסרטונים, אך כיום ניתן לומר כי מדובר על הפלטפורמה הנפוצה ביותר בשימוש עבור קהל רחב ומגוון של משתמשים, החל מצעירים ועד בוגרים – ולכן מדובר על פלטפורמה נהדרת ליצירת תוכן שיווקי עבור עסקים קטנים וגדולים.

הדרך ליצור באז ולהיות נוכח באינסטגרם היא באמצעות הגדלת עוקבים, כי כך האלגוריתם של אינסטגרם יוצר חשיפה גדולה יותר עבור חשבונות פופולריים המחזיקים במספר עוקבים גדול. הגדלת עוקבים באינסטגרם היא השאיפה אליה כל בעל עסק שואף כדי להצליח בזירה הדיגיטלית, ולשם כך כדאי להכיר את הדרך לעשות זאת בצורה נכונה ויעילה.

יצירת מעורבות גבוהה ברשת החברתית

הגדלת עוקבים באינסטגרם נמדדת על פי המעורבות שיש לכל פרופיל ברשת החברתית, ולכן פרופילים פעילים יותר יזכו לחשיפה גבוהה יותר. למעשה זוהי הדרך בה בני נוער ומשפיענים ברשתות החברתיות מצליחים לייצר חשיפה הולכת וגדלה – בזכות צבירת עוקבים מרובה, וכך אפשרות להגיע לקהל משתמשים גדול הרבה יותר.

לכן כדי ליצור מעורבות באינסטגרם חשוב להיות כמה שיותר פעילים בפרופיל באופן יומיומי, שזה אומר להעלות פוסטים, לרשום תגובות על פוסטים של משתמשים אחרים, לסמן לייקים על תמונות שקיימות ברשת וכו'.

פרסום פוסטים בתדירות גבוהה

פרופיל אינסטגרם פעיל נחשב לכזה המעלה באופן שוטף תכנים שונים, כך שקהל העוקבים יכול להתעדכן באופן תמידי בכל עניין חדש ומידע נוסף שכדאי לדעת לגבי הפרופיל אחריו הם עוקבים. לכן הדרך הנכונה לייצר מעורבות באינסטגרם, וכך לאפשר הגדלה של כמות העוקבים, היא באמצעות פרסום שוטף מספר פעמים בשבוע של פוסטים בנושאים שונים בין אם מדובר על פוסט עדכונים, פוסט שיתוף או פוסט מעורבות שעשוי ליצור עניין רב יותר וכך חשיפה גבוהה יותר. 

העלאת תכנים מעניינים ורלוונטיים

נוסף לפרסום השוטף של התכנים והפוסטים בפרופיל, מומלץ להקפיד על העלאת תכנים כמה שיותר מעניינים ורלוונטיים. תוכן מעניין יוצר עניין רב יותר, וכך מצליח למשוך קהל גדול ומגוון יותר שמעוניין להמשיך לעקוב באופן שוטף אחרי תכנים נוספים. בנוסף לכך, תוכן מעניין מעלה את הסיכויים להיות ויראלי – והרי ידוע כי תכנים ויראליים ברשתות חברתיות הופכים מהר מאוד להיות פופולריים ואהודים, וצוברים מספר צפיות / שיתופים / ולייקים שמעלים את המודעות לפרופיל.

יש להדגיש כי קיימת חשיבות לסוג התוכן שמועלה לפרופיל, כיוון שרק תוכן שרלוונטי לעסק או למותג יכול ליצור את המעורבות והחשיפה הטובה ביותר. לכן מומלץ להיצמד לתוכן איכותי ומקצועי שקשור באופן ישיר לפרופיל העסקי, וכך להעלות את הסיכויים של הגדלת עוקבים באינסטגרם.

שימוש נכון בהאשטגים

ההאשטגים באינסטגרם מאפשרים לכל משתמש לעקוב אחר מידע שהוא מחפש ומתאים לו, ולכן קיימת חשיבות גבוהה לשימוש נכון בהאשטגים כאשר מעלים פוסטים ותכנים אחרים לאינסטגרם. המגבלה של האשטגים לכל פוסט היא עד 30, כך שכדאי לבחור בקפידה אילו האשטגים בוחרים להוסיף לפוסטים שמעלים בפרופיל.

בשונה ממה שקל לחשוב, שימוש בהאשטגים פופולריים מאוד לא בהכרח יעניקו את החשיפה הטובה ביותר – כיוון שמדובר על האשטגים עם תחרות גבוהה ברשת, ולכן כדאי להתחיל עם שימוש בהאשטגים פחות נפוצים אך שיש להם מספר גדול של עוקבים. 

הוספת עוקבים לפרופיל

כדי להגדיל את העוקבים שלכם בעמוד האינסטגרם אתם צריכים לעקוב אחרי פרופילים אחרים, ורצוי כמה שיותר. לפני שממהרים להוסיף מאות עוקבים, חשוב קודם כל להבין כי מדובר בתהליך כלל לא פשוט שדורש התמדה וכן גם עקביות. הוספת העוקבים מצידכם צריכה להיות מתואמת ונכונה, ולכן אם פרופיל התחיל לעקוב אחריכם – הדבר הנכון לעשות יהיה לעקוב אחריו בחזרה.

בנוסף להוספת עוקבים שעוקבים אחריכם, חשוב לחפש באופן שוטף אחר פרופילים רלוונטיים אחרים שכדאי להוסיף להם עוקב, בדגש על פרופילים ועמודים עסקיים הקשורים לעסק ולמותג שיש לכם. למרות שהדרך הקלה לעשות זאת היא באמצעות הפעלת בוט אוטומטי, לרוב הדרך הידנית ורגילה תוכל להעניק לכם שליטה טובה יותר על כמות וסוג העוקבים, וגם למנוע קבלת "עונש" מאינסטגרם לשימוש בבוטים להגדלת העוקבים.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »