הוספת עוקבים באינסטגרם האם זה חיוני?

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הוספת עוקבים באינסטגרםהוספת עוקבים באינסטגרם?

ידוע כיום כי ללא נוכחות ברשתות החברתיות קשה מאד לעסק להתקיים. מרבית העסקים ודמויות של מפורסמים ומשפיעים הבינו שלא ניתן לנהל עסק מצליח ללא מעורבות, פרסום ושיווק באינטרנט. חשבון האינסטגרם הינו אחת מהפלטפורמות הדיגיטאליות החשובות לעסקים אשר מאפשרת פיצ'רים מגוונים לחשיפת העסק ושיווקו. מספר העוקבים לחשבון הוא קריטי מבחינת רמת החשיפה ומבחינת ההצלחה השיווקית של החשבון. הוספת עוקבים באינסטגרם הינה דבר חיוני על מנת למנף ולשבח את החשבון. להגדיל את החשיפה ולגרום לעוקבים חדשים ונוספים להתעניין וגם לרכוש.

מה הן הדרכים של הוספת עוקבים באינסטגרם?

  1. הוספת עוקבים באופן עצמאי 
  2. הוספת עוקבים בעזרת חברה מקצועית בקידום ממומן של החשבון
  3. הוספת עוקבים בעזרת חברה מקצועית בקידום אורגני של החשבון
  4. רכישת חבילת עוקבים

הדרך העצמאית לרכישת עוקבים הינה ארוכה איטית אך משתלמת. מי שרוצה לפרוץ מהר לשוק ולתודעה או מי שאינו בקיא ברשתות החברתיות עדיף לו להיעזר בחברה מקצועית.

הדרכים להוספת עוקבים באופן עצמאי:

  • קהל יעד – אפיון והכרות עמוקה עם הצרכים והרצונות, עבודת מחקר משמעותית.
  • אפיון הרעיון המרכזי של החשבון, מה מוכרים או משווקים
  • מיתוג ועיצוב החשבון על ידי תמונות גרפיקה וקטעי וידאו.
  • תקשורת ושיתופי פעולה
  • שימוש במדיות השונות אינסטגרם, פייסבוק ויוטיוב
  • קישורים ותייוגים
  • שימוש בהשטאג באופן מקצועי וקבוע.
  • השבה לתגובות, פירגון ויחס חיובי
  • תוכן שיהווה חידוש, ריענון, עניין והפתעה תוך היצמדות לרעיון המרכזי
  • העלאת תכנים באופן קבוע ומתמשך בזמנים קבועים.
  • יצירת אמפטיה והזדהות אצל העוקבים 

על מנת להעלות את העוקבים יש לעשות את כל הפעולות האלו באופן קבוע עקבי ויסודי. לדעת מה המינון הנכון, לעשות את הדברים באופן מקצועי ומהודק, ניתן גם להיעזר באנשי מקצוע מתחומי הכתיבה, עיצוב, צילום וכדומה. העוקבים צריכים להרגיש שהם מכירים את החשבון באופן אישי, שזה יהיה חשוב להם ותיווצר היקשרות ונאמנות.

הוספת עוקבים בעזרת חברה מקצועית – חברה שתעזור בתחום קידום החשבון בקידום ממומן או בקידום אורגני ותעזור בכל השלבים ההכרחיים למיתוג והצלחת העסק בכל הרשתות. בצורה זו יש וודאות של הצלחה לתהליך, החברות מקצועיות ומכירות את השוק באופן הטוב ביותר. 

בקידום אורגני התהליך יארך יותר זמן אך זו בנייה יסודית ואמיתית הנותנת בסיס איתן ומשמעותי לחשבון לאורך שנים. בקידום ממומן התהליך יהיה קצר יותר והחשיפה תהיה מידית ולקהלים רחבים. שיטה זו יקרה ולכן יכולה להיות טובה להתחלה או לפרקים בהם רוצים להעלות את פיק המכירות. בשתי השיטות צריך תקציב מספק על מנת לשלם על השיווק המקצועי.

רכישת חבילת עוקבים הינה אופציית ביניים. היא לא מאד יקרה ומאפשרת רכישה של חבילות של גולשים לחשבון ומגדילה את נפח העוקבים. דבר התורם באופן אוטומטי לעוקבים חדשים להצטרף בשל החשיפה לקהלים נוספים וגם בשל הנראות של אתר וותיק בעל פעילות ענפה ומעניינת. מחירי החבילות נעות בין המחירים של 100 ₪ ועד 10,000 ₪. המחירים נקבעים על פי מספר העוקבים, מספר לייקים, מספר תגובות וכדומה.

ישנם שני סוגי עוקבים לרכישה, עוקבים אמיתיים ועוקבים פיקטיביים של חשבונות המוקמים רק לצורך הגדלת מספר העוקבים. חשבונות אלו אינם חשבונות אמיתיים ואינם מספקים תגובות או סוג של תקשורת עם החשבון. מומלץ להתייעץ עם החברה ולבדוק אילו עוקבים כדאי לקנות, מה מותר וממה להיזהר.

במקרה שמעוניינים לעשות את הוספת העוקבים דרך חברה באופן של תשלום, מומלץ לבדוק את החברה על פי פרמטרים של תודעת שירות, מחירים, אמינות, ידע וניסיון. לבחון את ההיצע ומגוון השירותים שהחברה מספקת ולבחור באופן מושכל ואחראי. כדאי שהחברה תוכל לעמוד בשבילכם גם בהמשך הדרך במתן ייעוץ ופתרונות נוספים לשאלות או נושאים שיעלו בהמשך.

ללא ספק העלאת עוקבים לחשבון אינסטגרם הוא דבר חיוני שיתרום רבות לשיווק ומכירה כמו גם לתודעה נרחבת וחשיפה. אין הדבר אומר שבעלי החשבון יכולים לשבת בחיבוק ידיים. יש לספק תוכן איכותי התואם לצורכי קהל היעד באופן קבוע ומתמשך ולהיות מוכנים להשקעה רבה בנושא. יש צורך בכתיבה איכותית, משעשעת, מרגשת, סוחפת ומפתיעה. יש צורך להכיר את קהל היעד ולקלוע לטעמו באופן מקצועי ומושלם.

שיתופי פעולה נדרשים תמיד. וזה ניתן לעשייה בדרכים שונות, כגון לתייג חשבונות ואישים ולהיות מתוייגים. לפרגן לאחרים על ידי קישורים, ושאחרים יפרגנו לחשבון על ידי קישורים. לעשות שימוש בהאשטאג באופן מיטבי ועקבי. שידורי לייב תורמים לעניין אצל קהל היעד. ניתן גם לקדם רעיון עם אופי חיובי של תרומה לזולת ולנסות לרתום לכך כמה שיותר חשבונות וגופים גדולים. באם הרעיון מתרומם מתקיימת חשיפה אדירה, פרסום והוספה משמעותית בעוקבים.

לסיכום, ניסינו לתת מענה לשאלה האם הוספת עוקבים באינסטגרם הינה דבר חיוני. והסברנו את חשיבותם הרבה של העוקבים ומספרם. כמו כן נתנו סקירה קצרה על הדרכים השונות להוספת עוקבים.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »