כמה דרכים של רכישת עוקבים באינסטגרם

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

רכישת עוקבים באינסטגרםרכישת עוקבים באינסטגרם

קיימות שתי שיטות עיקריות של רכישת עוקבים באינסטגרם יש אפשרות לרכוש עוקבים אמיתיים ויש אפשרות לרכוש עוקבים עם חשבונות פיקטיביים שאינם קיימים אלא הוקמו ע"מ לספק מספר עוקבים רב ברכישה.  תמיד כדאי שמרבית העוקבים יהיו עוקבים אמיתיים ולגבי עוקבים מהסוג השני יש לברר עם החברה ממנה רוכשים האם זה אפשרי מה היתרונות ומה החסרונות של השיטה. בגדול רכישת עוקבים נועדה לשוות לחשבון האינסטגרם שווי של חשבון איכותי עם עוקבים רבים ופעילות ענפה מעניינת ומתגמלת.

מדוע יש צורך ברכישת עוקבים באינסטגרם?

  1. קיים עניין ומשיכה לחשבון עם עוקבים רבים הרבה יותר מחשבון ללא מספר עוקבים גדול.
  2. כאשר מתחילה תנועה גדולה יותר בחשבון של תגובות, לייקים ועוקבים החשיפה לעוקבים נוספים גדלה ומאפשרת כניסה של עוקבים חדשים לחשבון האינסטגרם.
  3. נותן דחיפה משמעותית לחשבון אשר יכולה להיות מועילה ביותר להתחלה וגם להמשך. ניתן לרכוש קבוצת עוקבים בכל תקופה מסוימת.

המחירים באינסטגרם לרכישת עוקבים נעים בין 250 ל400 ₪ ניתן גם לרכוש לייקים וצפיות. רכישות דומות ניתן לעשות גם ביוטיוב ובפייסבוק. החברות יתנו ייעוץ והכוונה לגבי האפשרויות השונות של החבילות ויציעו שירותים נוספים.

ניתן לשלם לחברה על קידום ממומן או קידום אורגני של החשבון בנוסף או בנפרד לרכישת לייקים. בכל מקרה אין זה פוטר את בעל החשבון מלעשות עבודה איכותית המותאמת לקהל היעד שלו ולספק פוסטים ותוכן איכותי ומעניין, בלי זה יהיה קשה מאד לזכות בעוקבים רבים.

כיום ידוע שלא ניתן לקדם עסק, או מוצר, או אישיות ללא שיווק ונוכחות ברשתות הדיגיטליות. להלן כמה דרכים שיאפשרו ניהול נכון של החשבון והגברת הפעילות:

  • לדעת מיהו קהל היעד של החשבון
  • לדעת מה המוצר או הרעיון העקרי שהחשבון מייצג
  • לבחור בקפידה את צורת העיצוב של החשבון, תמונות, גרפיקה, ווידאו.
  • לתת יחס חם ואוהד לעוקבים ולהתייחס לתגובותיהם.
  • לקיים שיתופי פעולה עם חשבונות אחרים מבחינת פרסומים פוסטים פירגונים וכדומה
  • להשתמש בהאשטאגים באופן קבוע ועקבי
  • לעקוב אחרי חשבונות נוספים עם תחומי עניין דומים דבר שיגרום להם כנראה לעקוב בחזרה על החשבון שלכם.
  • לעניין, לרגש, לסחוף, להצחיק להפתיע.
  • להעלות פוסטים רבים בשעות ובמועדים קבועים
  • למצוא מטרה מיוחדת ומשמעותית ולנסות לגייס חשבונות רבים כמה שיותר להיקרא לאתגר המטרה. באם מצליחים להניע לפעולה מספר גדול של חשבונות הדבר יהווה פרסום בעל ערך ויביא הרבה עוקבים וחשיפה גדולה.

אם מנהלים את נושא התקשורת עם החשבונות האחרים באופן מכבד ומיטבי אזי זוכים בתגובות אוהדות ומקבלים שיתופי פעולה, הפניות, קישורים וכמובן עוקבים ופעילות חיובית בחשבון.

כדאי לבחון באיזו תדירות ואפן כדאי לרכוש את חבילת העוקבים ולדעת מתי כדאי להשתמש באפשרות זו ומתי לקדם בצורות נוספות. ניתן בנוסף לשלם לאנשי מקצוע שיעבדו על העיצוב, לרכוש תמונות, סרטונים, פוסטים מעניינים בכתיבה רהוטה וכדומה. כל מה שיעניק נפח לחשבון ויגדיל אותו לעסק רווחי ומצליח.

כאשר בוחרים את החברה שרוצים לעבוד איתה יש לבדוק כמה פרמטרים חשובים כגון: מחיר, מגוון החבילות וההצעות, האם מספקים שירותים נוספים, ניסיון ומקצועיות, אמינות ותודעת שירות גבוהה.

לאחר שבוחרים את החברה כדאי להתעניין בכל האפשרויות ולספק אינפורמציה כמה שיותר ברורה לגבי החשבון, לאיזה קהל יעד פונה מה מטרתו ומה היעדים הנכספים. לאחר בחירת השירות ומסגרת התקציב לצאת לדרך ולהתחיל לראות איך הפעילות בחשבון עולה, ואיך העסק מתחיל להתקדם למקום הרצוי.

מאד כדאי לעשות קשר וקישורים בין המדיות השונות ולהשתמש בהן כדי ליצור מוצר שלם העובד בכמה מישורים במגביל ומגיע לקהל של עוקבים מקסימלי וגדול ככל האפשר. לעשות קשר בין חשבון האינסטגרם עם היוטיוב והיתרונות שפלטפורמה זו מציעה כמו גם עם הפייס בוק והיתרונות הקיימים בפלטפורמה הזו. יחד ליצור מוצר שלם מגוון בעל יכולות גבוהות ולהגיע למגוון העוקבים הרצוי והמשובח.

יש לכתוב פוסטים איכותיים באופן קבוע ובקצב מספק זה לב ליבו של העניין. ללא הכתיבה המעניינת לא יכולים לעשות נכס אמיתי ומצליח. כדאי לתת גם פן אישי יותר החושף רגשות כגון שיתוף העוקבים באירועים משמחים, מרגשים, כואבים וכדומה על מנת ליצור הזדהות ואמפטיה ככל שהחשיפה אמיתית ונוגעת כך האמפטיה וההזדהות של העוקבים גדל.

יש לחשוב על רעיונות חדשים אשר יספקו עניין לעוקבים אך לשמור על הרעיון המרכזי של חשבון האינסטגרם. ישנם כלים שבעזרתם ניתן לפלח את התנהגות הקהל מבחינת זמני קריאת הפוסטים והפוסטים המועדפים עליו. רצוי ללכת על פי פרמטרים אלו ולספק את הכיוון לפי טעם העוקבים. הן מבחינת התוכן והן מחינת העיצוב.

ישנם שידורי לייב שיכולים גם הם לספק עניין בפוסטים ולהגדיל את כמות הצפיות. ניתן להשתמש גם בדרך זו.

במאמר זה ניסינו לתת אינפורמציה חשובה לגבי רכישת עוקבים באינסטגרם. ניתן להשתמש בטיפים שנתנו ולצאת לדרך. ושיהיה בהצלחה!

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »