לייקים איכותיים לאינסטגרם מובילים לקידום אופטימלי של התכנים שלכם

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לייקים איכותיים לאינסטגרםהאם אתם משקיעים זמן ומאמץ רב בתכנים שאתם יוצרים? האם אתם מעוניינים שהתכנים שלכם ברחבי יופיעו בפני כמה שיותר אנשים? מאסטר שף יכול להציג את אותה ארוחה במאה דרכים שונות, ואתם יכולים לעשות את אותו הדבר עם התכנים שלכם. 

מאמר זה מציג את השיטות המומלצות והמקצועיות להשגת לייקים איכותיים לאינסטגרם שמובילים למצב בו התכנים שלכם מקודמים היטב והעמוד שלכם מוצג בפני כמה שיותר אנשים. אבל לפני שנציג בפניכם איך להשיג יותר לייקים ויותר עוקבים לאינסטגרם שלכם, חשוב להבין את הכוח העצום שיש ברשת החברתית הזו.לאינסטגרם יש מליארדי משתמשי ברחבי העולם, עוקבים שיכולים להיות שלכם. לא רק שאתם יכולים ליצור חשיפה גבוהה כאן בארץ, החשיפה יכולה להגיע אפילו לחו“ל. פוטנציאל השיווק והמכירות שקיים ברשת החברתית אינסטגרם הוא כה גדול וכל מה שצריך זה לדעת איך לנהל את זה בצורה חכמה, אסטרטגית וייחודית לכם ולמותג שלכם. אז הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על  לייקים איכותיים לאינסטגרם. 

הצגת התכנים

אינסטגרם מציעה שלוש שיטות שונות לפרסם תכנים: קישור פוסטים, פוסטים עם תמונות, ותכני וידיאו. בואו נצלול לאפשרויות שלכם עם הפורמטים האפשריים השונים לפרסום פוסטים.

קישור פוסטים

עם קישור פוסטים, אפשר לשתף קישורים בעדכוני האינסטגרם שלכם. האם ידעתם שאתם יכולים לערוך את הכותרת, תיאור הקישור ותמונת התצוגה המקדימה בכל פוסט קישור? חשבו על האפשרויות! נכון שכאשר שיש יותר מדי אפשרויות אפשר להתבלבל, אז הנה הגישה המומלצת:

בחירת התמונה

זה הרכיב הראשון שאנשים ישימו לב אליו, לכן חשוב לוודא שהתמונה מושכת את העין, מעוררת סקרנות, מבדרת את הצופים, מעוררת רגש או מעבירה מסר מרתק. מומלץ להבין איך לנסח כותרות מגנטיות, אבל גם להשתמש בידע שלכם להשגת לייקים איכותיים אינסטגרם

אפשר לערוך הפניות שקושרות את התכנים שלכם לתחומי העניין האחרים שלכם, או לדבר על תרחיש משותף שאתה יודע שהם חווים.

עריכת התיאור

התיאור תחת הכותרת מיועד לכל אותם אנשים שמתלבטים אם ללחוץ על הקישור שלכם. אפשר למשוך את תשומת ליבם עם התמונה, כך שהם עדיין רוצים לדעת בדיוק למה הם נכנסים. תנו תיאור קצר וכנה של התוכן שלכם ושל המפתח העיקרי.

פוסטים של תמונות

בנוסף לקישורים, הפוסטים שלכם יכולים להתחיל בתמונה. אין זה סוד שתמונות זוכות להרבה יותר לייקים איכותיים באינסטגרם, ולעתים קרובות, תמונה תתחיל עם טווח הגעה אורגני נמוך יותר ואז תשיג יותר לייקים ככל שהיא תקבל יותר מעורבות. החוכמה היא לבחור את התמונה הנכונה ואז להצמיד לה את התוכן הנכון.

ועדיין, חלק מהאנשים עוסקים באותה מידה בפוסטים של קישורים חדשים עם תצוגות מקדימות גדולות יותר של תמונות. השיטה היחידה לדעת בוודאות היא לבדוק את זה על הקהל שלכם.

לפני שתכנסו לפרסום בפועל, מומלץ ליצור כמה תמונות לפוסטים שלכם, ולבדוק כמה משאבים נהדרים ליצירת תמונות.

נקודה למחשבה

אם אתם מתכוונים להפעיל מבצעים בתשלום להשגת לייקים איכותיים לאינסטגרם, כדאי שתוודאו שלא יותר מעשרים אחוזים מהתמונות כוללות טקסטים. השתמשו בכלי כיסוי הטקסט על מנת להיות בטוחים. פוסטים של תמונות הם מעט פשוטים יותר מפוסטים של קישורים, מכיוון שיש פחות משתנים. יש לכם את התמונה שלכם, את התוכן שלכם ואת הקישור שלכם.

מומלץ להשתמש באימוג'ים לקישורים שלכם מכיוון שהם מהנים וניתנים למעקב, וקיימות אפשרויות רבות לבחירה.

והנה עוד כמה טיפים ורעיונות שיעזרו לכם לקדם את עצמכם ברשת החברתית שכבשה מזמן את העולם והיא בהחלט כאן בשביל להישאר

  1. השקיעו בפרסום תוכן איכותי, מקורי ושלבו האשטגים רלוונטיים
  2. תעקבו אחרי מי שתורם לכם עוד עוקבים
  3. שתפו תיוגים של העוקבים שלכם
  4. הקפידו לצלם תמונות איכותיות
  5. תבדקו כל הזמן את הנתונים ובצעו שינויים באסטרטגיית השיווק עלפיהם
  6. הוסיפו את דף האינסטגרם לכרטיס הביקור שלכם
  7. שימו קישור לעמוד האינסטגרם שלכם בתור אתר האינטרנט
  8. צרו הנחות מיוחדות לכל מי שעוקב אחריכם
  9. תשיבו על כל פוסט באינסטגרם בנישה הספציפית שלכם 
  10. צרו תחרות באמצעות הטבות ושוברי מתנה 
  11. המליצו על מוצרים איכותיים דרך העמוד שלכן
  12. היו כמה שיותר ספציפיים בתוכן שאתם מעלים בנישה שלכם

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »