למי יכול להועיל קידום סטורי באינסטגרם?

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הסטורי הוא אחד הכלים המרכזיים והפופולריים ביותר כיום בעולם הקידום של עסקים ברשתות החברתיות ובפרט באינסטגרם. כבר מזמן ידוע שפעולות של קידום סטורי באינסטגרם יכולות לעשות פלאים לחשיפה של העסק ללקוחות ועוקבים ויותר מכך – ליידע גולשים ברחבי רשת האינטרנט אודות עצם קיומו של העסק. מקדמי אתרים רבים משתמשים בסטורי על בסיס קבוע ויומיומי בפעילות הדיגיטלית שהם מבצעים עבור בעלי העסקים שהם הלקוחות שלהם וללא ספק הסטורי הוא אחד מהכלים שהגולשים הכי אוהבים לעקוב אחריהם ואכן יש בו כדי לעורר שיח ציבורי וליצור סמלי סטטוס. אז איך מקדמים סטורי ואיך הוא מסייע לעסק?

מה זה בכלל קידום סטורי באינסטגרם?

כבר מזמן ידוע שפעולות של קידום סטורי באינסטגרם יכולות לעשות פלאים לחשיפה של העסקבשביל להבין לעומק את התרומה של קידום הסטורי, צריך להבין מה זה בכלל הסטורי. מדובר בפוסט שעולה ברשתות החברתיות והוא קצוב בזמן – בדרך כלל עשרים וארבע שעות. המשמעות היא המשמעות היא שמי שעוקב אחרי המותג וחשוב לו לדעת מה הכי עדכני וחדיש מבחינת האמירה היומית – פשוט חייב לעקוב אחרי הסטורי. קידום סטורי באינסטגרם, כשמו כן הוא, הוא תשלום מאחורי הקלעים תמורת העלאת הסטורי גם בעיניהם של גולשים שעדיין לא עוקבים אחרי המותג אך מידע ונתונים אודותיהם מצביעים על כך שהם בהחלט יכולים להתאים בתור קהל היעד של העסק. באופן כללי כאשר מדברים על קידום ברשתות החברתיות מתכוונים בדרך כלל לפעולות ממומנות.

למי כדאי לבחון אפשרות של קידום סטורי באינסטגרם?

כל בעל עסק שחשוב לו להישאר תמיד בתודעה של הגולשים, העוקבים והלקוחות שלו חייב להפעיל פוסטים בסטורי על בסיס קבוע ויומיומי. אט אט הגולשים מבינים שיש סטורי שחשוב להספיק לצפות בו על מנת להישאר מעודכנים והם יחכו בקוצר רוח מדי יום לסטורי הבא. מכאן שכל עסק שיש לו הרבה עוקבים אך מעוניין להגדיל את הלקוחות והעוקבים צריך להעלות סטורי מדי יום ולוודא שמדי פעם הוא גם מקודם בתשלום על מנת שלא להשאיר את העוקבים באוויר ולספק להם את התוכן שהם ממתינים לו בקוצר רוח. בזכות קידום סטורי באינסטגרם אכן יגיעו אל העמוד עוד ועוד גולשים ומכאן ההבנה בנוגע לכדאיות של השימוש בסטורי בשילוב עם אפשרויות קידום מתאימות.

התאמה אישית של קידום באינסטגרם

קידום סטורי באינסטגרם, כשמו כן הוא, הוא תשלום מאחורי הקלעים תמורת העלאת הסטוריבאופן כללי הקידום והנוכחות הדיגיטלית באינסטגרם מתאימה לסוגים מסוימים של עסקים, מוצרים או שירותים וכמובן של עוקבים ולקוחות פוטנציאליים. האינסטגרם תומך ומעודד שימוש בעזרים חזותיים ללא שימוש בכלל במלל כתוב או בשימוש מצומצם מאד במילה הכתובה. האינסטגרם הוא הרשת החברתית שבה באמת תמונה שווה הרבה יותר מכל כמות של מילים ולכן מומלץ להשקיע בצילומים, יצירת סרטונים וכל תוכן חזותי אחר שמתאים למוצרים של העסק ולאג'נדה של בעל העסק. קידום סטורי באינסטגרם יכול להיות פעולה שמבצעים ממש כל יום או כל יומיים והעוקבים ימצינו בקוצר רוח לסטורי הבא.

איך בוחרים את איש המקצוע לקידום העמוד באינסטגרם?

חשוב מאד לדעת שהקידום ברשתות החברתיות הפך השנים האחרונות למקצוע של ממש. חשוב מאד להיפגש עם כמה מקדמים מקצועיים, כאלה שיש להם ניסיון רב ככל האפשר גם בקידום דרך האינטסגרם וגם בקידום של עסקים מאותו עולם התוכן. מומלץ מאד לבקש לראות עבודות, כלומר לראות פעולות קידום שהם עשו וייתכן מאד שבעל העסק יכיר את הלקוחות הקודמים של אותו מקדם ויוכל להעריך בעצמו האם הקידום הדיגיטלי שלהם נכון ויעיל. דבר נוסף שמומלץ מאד הוא לפנות אל קולגות או עמיתים לתחום העיסוק ולבקש מהם המלצות על מקדמים שמכירים את האינסטגרם ויודעים איך יהיה הכי נכון ליצור אסטרטגיית תוכן עבור כל עסק ועסק.

חשיבות ההתאמה האישית של הקידום לכל עסק ועסק

קידום סטורי באינסטגרם הוא רק חלק במכלול שלם של פעולות שמומלץ לבצע ואת הפעולות המתאימות והנדרשות יצטרך לבחור איש מקצוע מעולם קידום האתריםקידום סטורי באינסטגרם הוא רק חלק במכלול שלם של פעולות שמומלץ לבצע ואת הפעולות המתאימות והנדרשות יצטרך לבחור איש מקצוע מעולם קידום האתרים שיבצע אפיון מדויק של העסק והשירותים שלו ביחד עם הבעלים, כולל בחינת התקציב שבעל העסק יכול להקציב לשם כך. באופן כללי וגורף אפשר לומר שקידום הסטורי הוא בהחלט פעולה מוכרת וידועה ולכן הרבה מאד מקדמי אתרים מבצעים אותה ובטוחים בהצלחה שלה ובתרומה האדירה שלה לקידום העמוד, לקידום העסק ולהגדלה משמעותית של מספר העוקבים אחרי העמוד ואחרי הפעילות הדיגיטלית של השיווק.

 

איך יודעים שהקידום של הסטורי עובד

מספיק לעכב את הסטורי הבא בכמה דקות כדי לראות שהגולשים והעוקבים מחכים לו בקוצר רוח. הם רוצים לראות את הטרנד הבא, הם רוצים להיות חלק מהשיח שיתחיל בזכות הסטורי, הם רוצים לדעת ולהבין מה מעניין היום את בעל העסק או איזו פעילות וירטואלית משותפת הוא מתחיל עם הקהל שלו. וכל זה לא מספיק – הם גם רוצים להיות הראשונים להגיב, הראשונים להשתתף ולשתף את הפעילות שלהם וכמובן להראות שהם לקוחות ועוקבים נאמנים. בזכות קידום סטורי נכון ומקצועי אט אט יותר ויותר גולשים ירצו לעקוב ולהפוך לחלק מהמשפחה של העסק והמותג שהוא נושא.

עלויות של קידום באינסטגרם

קידום סטורי באינסטגרם יכול להיות פעולה שמבצעים ממש כל יום או כל יומיים והעוקבים ימצינו בקוצר רוח לסטורי הבאעבור עסקים קטנים ובינוניים הנושא של עלויות הקידום הוא נושא חשוב ומהותי. הם צריכים להתכונן לכך שעלויות הקידום יכולות גם להיות גבוהות יותר מאלף שקלים בחודש, אך חשוב לראות בסכום הזה השקעה לטווח ארוך שתביא איתה עוד לקוחות ועוד רוכשים. ברגע שהגולשים נותנים אמון בעסק ובמותג שהוא מהווה הרבה יותר קל להם לסמוך עליו, לבצע רכישות ולדעת שהמוצרים או השירותים הם כאלה ששווים את הכסף שלהם. מכאן שאולי צריך לשלם סכום כסף מסוים מדי חודש עבור הקידום, אך קידום נכון יכניס את הכסף הזה בחזרה לחשבון הבנק של העסק.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »