מהו קידום פרופיל אינסטגרם ומי צריך לעשות אותו

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

המילה הפרופיל הפכה כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מהשיח שקשור ברשת האינטרנט ובשימוש ברשתות החברתיות. מכיוון שמדובר במרחב וירטואלי ולא בכזה שבאמת נפגשים בו באופן פרונטלי – הרי שהחזות שנתקלים בה היא של פרופיל, כלומר תמונה ופרטים אישיים. כאשר מדברים על קידום פרופיל אינסטגרם מתכוונים להפיכתו של פרופיל זה או אחר (בדרך כלל עמוד עסקי או פרופיל של משפיען רשת) לכזה שהרבה אנשים רוצים וירצו לעקוב אחריו, יתעניינו בתוכן שהוא מעלה או מפרסם וכמובן יזדהו עם הדעות והאמירות שלו. הקידום הזה יכול להתבצע ללא תשלום או על ידי פרסום ממומן ובכל מקרה – צריך להתבצע על ידי אנשי מקצוע מהתחום.

יש הרבה מאד דרכים לקדם פרופילים על פי הסוג שלהם והיעדים שמבוצעים ולכן צריך לבחור בקפידה את המהלכים והפעולות בשביל לבצע קידום פרופיל אינסטגרם בצורה יעילה שתשיג את התוצאות הרצויותלמה בכלל צריך קידום פרופיל אינסטגרם?

כיום כבר יש סוגים שונים של פרופילים ברשתות החברתיות וכך גם באינסטגרם. יש פרופילים של אנשים פרטיים, יש פרופילים שהם עמודים עסקיים של בתי עסק, חנויות או רשתות מסחריות ועוד. לכל פרופיל יש את הכוונות או המטרות שלו ומכיוון שיש הרבה מאד דרכים לקדם פרופילים על פי הסוג שלהם והיעדים שמבוצעים ולכן צריך לבחור בקפידה את המהלכים והפעולות בשביל לבצע קידום פרופיל אינסטגרם בצורה יעילה שתשיג את התוצאות הרצויות. כל מי שמפרסם את עצמו באינסטגרם רוצה שיעקבו אחרי הפרופיל שלו כמה שיותר גולשים וזו בעצם המטרה הראשונה במעלה של כל פעולת קידום.

דוגמאות לפעולות לצורך קידום פרופיל אינסטגרם

האינסטגרם מבוסס על העלאת תוכן בצורה ויזואלית – תמונות, סרטונים, גיפים מונפשים וגם כאלה שעברו עריכה. בעזרת אפליקציות חינמיות וידידותיות כל אחד יכול ליצור עבור עצמו תוכן שמתאים לאינסטגרם ולהעלות אותו לעמוד הפרופיל שלו. כאשר מדובר בבית עסק שהפרופיל שלו, כלומר העמוד העסקי מקודם על ידי איש מקצוע – הוא יכול גם לבצע פעולות ממומנות על מנת להגדיל את החשיפה לפוסטים או לסטורי שהוא מעלה וכך התוכן יוצג בעיניהם של גולשים שעל פי המידע והנתונים האישיים שלהם עשויים להתעניין בתוכן ובמידע שמועלה. באופן כללי הרי המטרה של קידום פרופיל אינסטגרם היא להשיג כמה שיותר גולשים ועוקבים.

באופן כללי הרי המטרה של קידום פרופיל אינסטגרם היא להשיג כמה שיותר גולשים ועוקבים.למה צריך לקדם פרופילים באינסטגרם?

כאמור, מי שממילא גולש ברשתות החברתיות ויש לו מה להראות או להציג בפני מי שעוקב אחריו – אולי ירצה להפיץ איזושהי בשורה לעולם, לתת ערך או מידע חשוב וכמובן לשתף את העוקבים אחריו בחוויות מעניינות וייחודיות. לשם כך עליו לוודא שיש לו קהל עוקבים לא רק גדול ככל האפשר אלא גם כזה שממשיך לגדול בהתמדה עם הזמן. לשם כך עליו לעבוד די קשה בהעלאת פוסטים וסטורי שבאמת יהיו כאלה שאנשים ירצו לעקוב אחריהם, כלומר מעניינים, מגוונים, מסוגים שונים וכמובן כאלה שאפשר וקל להזדהות איתם. יש ריגוש גדול מאד בכך שיש הרבה אנשים שממתינים לצפות בתוכן שיעלה אדם זה או אחר.

מי צריך לקדם פרופילים עסקיים?

קידום פרופיל אינסטגרם עבור עסקים הוא תורה שלמה בפני עצמה. כיום מדובר במקצוע לכל דבר ועניין ולא כל אחד יכול לעשות את זה בצורה יעילה, נכונה ומתאימה. מדובר בתהליך שכולל כמה וכמה שלבים וחייב להיות מותאם אישי לכל עסק, חנות או דמות שהיא משפיענית רשת. כיום יש כל מיני פעולות שאפשר לבצע על מנת לקדם פוסטים וסטורים וחשוב שבעל מקצוע מנוסה ומיומן בקידום עסקים יעשה את זה בצורה הכי טובה שאפשר. התחרות העסקית שקיימת בין עסקים וחנויות היא תחרות לא פשוטה וללא ספק הרשתות החברתיות לא מקלות על העניין, אך עם ליווי מקצועי צמוד אפשר להציב מטרות ריאליות וגם לעמוד בהן.

קידום פרופיל אינסטגרם עבור עסקים הוא תורה שלמה בפני עצמה. כיום מדובר במקצוע לכל דבר ועניין ולא כל אחד יכול לעשות את זה בצורה יעילהכמה עולה קידום עסקי באינסטגרם?

בעלי עסקים שחשוב להם שהעסק שלהם תמיד יהיה בתודעה של הגולשים והעוקבים ישכרו את השירותים של מקדמים מקצועיים שיעבדו איתם על בסיס קבוע ויתעסקו בכל מה שקשור לקידום של העסק באינסטגרם. ריטיינר חודשי שכזה יכול לעלות בערך 1500-2000 ₪ לעסקים קטנים ואף יותר מזה לעסקים גדולים יותר. יש גם חשיבות למורכבות העבודה הנדרשת ולפן הטכני של ביצוע פעולות הקידום. חשוב לקחת בחשבון שאם יתווספו פעולות ממומנות למלאכת הקידום השגרתית הרי שהן תהיינה בתשלום נפרד מהתשלום החודשי.

החשיבות של קידום בפרופיל באינסטגרם

בעולם השיווק הדיגיטלי וקידום העסקים ידוע שיש חשיבות גבוהה לנוכחות הווירטואלית של העסקים אך יש חשיבות גבוהה אפילו יותר לבחירה נכונה של הפלטפורמות שבהן העסק צריך להציג את עצמו ולהיות מקודם בהן. קידום פרופיל אינסטגרם מתאים כמובן לעסקים קידום פרופיל אינסטגרם מתאים כמובן לעסקים שמלכתחילה האינסטגרם הוא הפלטפורמה המתאימה לו להצגת התוכן שלו, כאמור תוכן ויזואלי.שמלכתחילה האינסטגרם הוא הפלטפורמה המתאימה לו להצגת התוכן שלו, כאמור תוכן ויזואלי. לא לכל עסק זה מתאים ואכן איש מקצוע מנוסה ומיומן שמכיר היטב את התחום יידע לכוון בדיוק איפה יהיה כדאי להשקיע משאבים של קידום והיכן זה לא דרוש ואפילו מיותר. אין טעם לירות לכל הכיוונים ודווקא התמקדות במקום המתאים יכולה להביא תוצאות טובות בהחלט.

איך מרגישים כשהקידום באינסטגרם עובד?

אין זה פשוט לשכור את השירותים של איש מקצוע לשם קידום פרופיל אינסטגרם, בעיקר עבור בעל עסק קטן שכל הוצאה של כסף מהותית עבורו. יחד עם זאת – אין ספק שאם הקידום מבוצע כהלכה ובאופן מקצועי – הוא בהחלט יביא תוצאות ואפשר יהיה לראות בו השקעה חשובה. יהיו פניות רבות לעסק, יהיו יותר רכישות של שירותים או מוצרים, השם של העסק יהיה ויישאר בשיח של העוקבים והגולשים וכמובן שכל הזמן מספר הלייקים והעוקבים יעלה. העוקבים ישתפו פעולה במענה על פוסטים, בשיתוף חוויות משל עצמם ואי אפשר יהיה להתעלם מהנוכחות המשמעותית של העסק ברשת.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »