מה אפשר לעשות לשם קידום העסק באינסטגרם?

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קידום העסק באינסטגרם הוא שם כולל למגוון רחב של פעולות אשר נדרשות עבור הרבה מאד עסקים. מדובר ברשת חברתית לכל דבר ועניין שמה שמייחד אותה מרשתות חברתיות אחרות הוא הפן הוויזואלי של התוכן שאפשר לצרוך ממנה. כאן זה לא המקום לכתוב פוסטים ארוכים או להתרכז במלל כתוב אלא צריך לבחור בתוכן שנוח לצפות בו ולהבין את המהות שלו – תמונות, סרטונים קצרים, סטורי מונפשים וכמובן גיפים קצרצרים. עסקים שהמוצרים או השירותים שלהם מבוססים על מראה עיניים מתאימים מאד לקידום באינסטגרם ומומלץ מאד לבעליהם למצוא את אנשי המקצוע המתאימים ביותר לשם כך.

איך מבצעים קידום העסק באינסטגרם?

מה הדברים ופעולות שאפשר לעשות לשם קידום העסק באינסטגרםעל מנת לקדם את העסק דרך האינסטגרם צריך להכיר את אופן צריכת התוכן על ידי הגולשים והעוקבים – צפייה בתמונות, מעקב אחרי מודעות או מבצעים, השתתפות ומעורבות בפעילויות וירטואליות שהעסק מציע וכמובן כתיבת תגובות או שיתופים. הגולשים באינסטגרם לא מצפים לקרוא מלל ומה שחשוב להם זה ההאשטאגים, התיוג שלהם במקום של העסק או עצם העובדה שהם עושים שימוש באחד המוצרים מתוך ההיצע של העסק. בעזרת אותם תיוגים והתבססות על הצילומים, מקצועיים וחובבניים כאחד, יש תקשורת הדדית בין העסק לבין העוקבים ועל תקשורת זו מבוסס גם בקידום באופן יומיומי כחלק מאסטרטגיית שיווק ארוכת טווח של העסק.

 

למי מתאים לבצע קידום העסק באינסטגרם?

כפי שצוין, העסקים שהכי נוח וכדאי לקדם דרך האינסטגרם הם אלה שהמוצרים או השירותים שלהם מבוססים על מראה עיניים – פריטי לבוש והנעלה, עסקים שקשורים באופנה וכל בעל עסק שמעוניין למשוך את תשומת הלב של הקהל שידוע שהוא זה שעוקב אחרי עסקים באינסטגרם. קידום העסק באינסטגרם יפנה בדרך כלל לגולשים צעירים יותר, אלה שלא מהססים להעלות תמונות שלהם עצמם, לתייג את עצמם במקום שבו הם נמצאים וכמובן ישמחו לקחת חלק במעורבות של כתיבת תגובות, העלאת סרטונים או השתתפות בתחרויות והגרלות. בעלי עסקים רבים חושבים בטעות שהקידום של העסק באינסטגרם זהה לקידום בפייסבוק, בעוד יש הבדלים מהותיים ביניהם.

 

איך קובעים אסטרטגיית קידום עסקים דרך האינסטגרם?

על מנת להבין את הדרך הכי טובה לבצע קידום העסק באינסטגרם צריך לשם כך לשכור את השירותים של איש מקצוע מעולם קידום העסקים במדיה הדיגיטליתעל מנת להבין את הדרך הכי טובה לבצע קידום העסק באינסטגרם צריך לשם כך לשכור את השירותים של איש מקצוע מעולם קידום העסקים במדיה הדיגיטלית. לא כל אחד יכול לעשות את זה בדרך שתביא את התוצאות ותסייע לבעל העסק לעמוד במטרות שהוא מציב. גם בין מקדמי האתרים לא כולם מתעסקים בכל ערוצי הקידום או בכל תחום של עסקים ולכן חשוב לבחון היטב את האפשרויות ואפילו להיפגש עם כמה אנשי מקצוע. לאחר שנבחר איש המקצוע המתאים ביותר הוא יבצע אפיון מעמיק ומדויק של העסק, קהל היעד, המוצרים והשירותים וכמובן מטרות הקידום שאותן יציב ביחד עם בעל העסק. כל זה יהיה הבסיס לקביעת דרך הפעולה והפרסום באינסטגרם.

 

איך יודעים שהקידום דרך האינסטגרם עובד?

כשיש איש מקצוע מנוסה ומיומן בתמונה – אין ספק שהמטרות והיעדים שבעל העסק מציב לעצמו יגשימו את עצמם. המטרות תהיינה ריאליות ומכיוון שעצם הרעיון של קידום העסק שלו ברשת החברתית הזאת מגיע על מנת להפוך את העמוד העסקי שלו לפעיל ולמשוך את העוקבים להיות מעורבים – הרי שהוא בעצמו יוכל להרגיש את התוצאות של הקידום, הוא בעצמו יוכל לשים לב לכך שיש יותר פניות לעמוד, יותר רכישות, יותר יצירות קשר והרבה יותר שיתופים. עם הזמן יעלה באופן משמעותי מספר הלייקים והעוקבים וכך אפשר יהיה להבין שאכן הקידום מתאים לעסק, נכון לו ולמוצרים והשירותים שלו וכמובן מופעל על פי אסטרטגיית השיווק העדכנית שהוחלטה.

מה יכולים להיות היעדים של קידום העסק דרך רשת האינסטגרם?

קידום העסק באינסטגרם יפנה בדרך כלל לגולשים צעירים יותרהאפיון האישי והמותאם חייב להתבצע על מנת שאפשר יהיה להציב מטרות ריאליות נוחות שמתאימות לרוח העסק ולאופן הפעולה שמתאים לבעל העסק. בעל העסק יכול לרצות שמספר הלייקים והעוקבים יהיה גבוה יותר, יכול להיות שהוא ירצה ליצור פעילות אינטראקטיבית שבה התיוגים יהיו אלה שיעלו את המודעות בנוגע לעצם קיומו של העסק, יכול להיות שהוא ירצה ליידע את קהל הלקוחות שלו אודות מבצעים מיוחדים שאולי יהיו אטרקטיביים עבורם ועוד. עבור כל אחת מהמטרות האלה תהיה דרך אחרת להתנהל ולהתנהג.

מה המחיר של שירותי קידום עסקים באינסטגרם?

ברוב המקרים כאשר מדובר על קידום של עסקים קטנים באינסטגרם – המחיר יהיה בטווח של כ- 1500-2000 ₪ בחודש עבור התהליך של אפיון העסק, קביעת האסטרטגיה השיווקית וביצוע הפעולות הנדרשות לקידום על ידי המקדם שנבחר. יש עסקים גדולים יותר שמקצים חלק לא מבוטל מהתקציב החודשי שלהם לפעולות של קידום העסק באינסטגרם ואז המחיר הזה יכול להיות גבוה בהרבה. כמובן שיש צורך בהתאמה האישית של פעולות הקידום ועל פיהן ייקבע המחיר הלכה למעשה. יש עסקים קטנים שחשוב להם לשמור על תודעה וירטואלית וחברתית גבוהה ולכן הם לא יהססו יש עסקים גדולים יותר שמקצים חלק לא מבוטל מהתקציב החודשי שלהם לפעולות של קידום העסק באינסטגרם ואז המחיר הזה יכול להיות גבוה בהרבהלהקדיש לא מעט מהתקציב לשם שיווק וקידום.

התחושות של קידום באינסטגרם שעובד

אין כמו תחושות השמחה והסיפוק שבעל העסק יחוש כאשר הוא ישים לב שלפעולות שהוא מבצע ביחד עם מקדם האתרים יש תוצאות טובות וחיוביות, כאלה שמקדמות את העסק ומשרתות אותו. עבור לא מעט בעלי עסקים העסק הוא בייבי של ממש, הוא חשוב להם והם מטפחים אותו ולכן כשהעסק משגשג ומצליח זה משמח אותם מאד ומחזק את תחושת המסוגלות האישית והעסקית שלהם. עם הזמן אפשר יהיה לפתח מוצרים או שירותים נוספים וכך להציע גם אותם ללקוחות והעוקבים הקבועים שנשארים נאמנים לאורך זמן.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »