מה התפקיד של תגובות באינסטגרם?

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

רשת האינטרנט הביאה לכדי כך שעסקים רבים יכולים להיות בקשר וירטואלי ישיר עם הלקוחות שלהם, עם קהל היעד שעושה שימוש במוצרים או השירותים שלהם. הרשתות החברתיות אפילו לקחו את העיקרון הזה צעד גדול נוסף קדימה והקשר הישיר הוא קשר מיידי ואפילו מעט מחייב מבחינתם של שני הצדדים. בעזרת מעורבות דיגיטלית פעילה של העוקבים והגולשים דרך הרשתות החברתיות אפשר לחזק את הקשר ביניהם לבין המוצג או העסק וכך להפוך אותם לחלק בלתי נפרד מההווי של
העסק. איך עושים את זה? על ידי כל מיני דרכים מוכרות כיום, אחת מהן היא הזמנה לכתוב תגובות באינסטגרם לפוסטים או סטורי.

איפה אפשר לכתוב תגובות באינסטגרם?

בעזרת כתיבה של תגובות באינסטגרם הגולשים מרגישים שרואים אותם, שהדעה שלהם נחשבת בעיני מי שמוביל ומנהל את העסקעל כתיבת הודעות או תגובות מבוססות כל הרשתות החברתיות בעצם. זו הדרך של הגולשים והעוקבים לכתוב את הדעה שלהם על פוסט שהם רואים, להגיב על שאלה ששואל אותם העסק עצמו או להראות בעצמם, דרך תמונה שמעלים לתגובה את אופן השימוש שלהם במוצרים או השירותים של העסק. בעזרת כתיבה של תגובות באינסטגרם הגולשים מרגישים שרואים אותם, שהדעה שלהם נחשבת בעיני מי שמוביל ומנהל את העסק, שחשוב לבעלי העסק להיות בקשר עם השטח וכמובן שלא רואים בהם אך ורק לקוחות או צרכנים אלא שותפים אמיתיים לדרך עסקית ארוכה ומוצלחת. ללא הלקוחות והגולשים – הרי שלא יהיה קיום לעסק בכלל.

מי אוהב לכתוב תגובות באינסטגרם?

האינסטגרם היא רשת חברתית שידועה בזמן גלישה לא קצר שהגולשים והעוקבים מעבירים בה. הם מדי כמה דקות יכולים לבדוק מה חדש, הם ישתפו תמונה או סרטון, יתייגו בהאשטאגים את המקום שהם נמצאים בו או את הפעולה שהם מבצעים וכמובן יבדקו בפרופילים שהם עוקבים אחריהם מי העלה תוכן חדש ויגיבו גם עליו. תגובות באינסטגרם הן חלק בלתי נפרד מהגלישה והמעקב אחרי המותגים והמשפיענים האהובים ויתרה מכך – זו דרך טובה מאד ליצור קשר, שכן גם עבור מי שמקדם את העמוד העסקי יש חשיבות לתגובות שכותבים, שכן הן משקפות הלך רוח של הגולשים והעוקבים – שהם גם לקוחות משלמים שבזכותם העסק צומח ומשגשג.

תגובות באינסטגרם הן חלק בלתי נפרד מהגלישה והמעקב אחרי המותגים והמשפיענים האהובים ויתרה מכךהתרומה של התגובות לקידום הדיגיטלי

פוסט או סטורי שיש לו תגובות הוא כזה שימשיך להיראות ולהיות פעיל ברשת. ברגע שיש תגובות שמגיעות, הפן הטכני מאחורי הקלעים של הרשת החברתית מזהה שיש בו עניין ושיש בו מעורבות של גולשים ולכן משאיר אותו במצב שבו הרבה גולשים ועוקבים נוספים יראו את התוכן שבו. בדיוק כך פוסטים הופכים לוויראליים, כאלה שכולם רואים וכולם יודעים על מה מדובר. אין ספק שפוסט שנצפה בקנה מידה של אלפי צפיות או תגובות – יכול להצעיד קדימה את השם של העסק או המותג ומכאן החשיבות של כתיבת תגובות באינסטגרם. הגולשים לא בטוח יידעו את זה אך כאשר הם מרגישים שהפוסט פונה אליהם ומדבר בשפה שלהם – הם כבר ירצו מעצמם להתייחס ולהגיב.

איך מעודדים את כתיבת התשובות והתגובות?

חשוב להבין שהגולשים והלקוחות של העסקים אוהבים לכתוב תגובות חיוביות, אוהבים לשתף ברוב המקרים לא צריך לעבוד קשה לשם כך והם ישמחו לכתוב תגובות באינסטגרם או לשתף בתמונות או חוויות משל עצמםבחוויות שהם חווים מהשימוש במוצרים, הם רוצים שייראו אותם וישימו לב שהם מהווים חלק בלתי נפרד מהיומיום של העסק. מכאן שכל מה שדרוש מבחינתו של בעל העסק או מי מטעמו שמקדם עבורו את העמוד העסקי – זה לשאול שאלות, לבקש תגובות, להזמין לפעילות דיגיטלית וכמובן לגרום לעוקבים להיות מעורבים. ברוב המקרים לא צריך לעבוד קשה לשם כך והם ישמחו לכתוב תגובות באינסטגרם או לשתף בתמונות או חוויות משל עצמם. עוקב שחוזר וממשיך לכתוב עוד ועוד תגובות ירגיש שיש לו חלק מהותי בהתפתחות והצמיחה של העסק.

כשהעסק רוצה להיות בקשר עם העוקבים

כיום קל מאד להיות בקשר עם קהל היעד, בעיקר בזכות פעולות כמו כתיבת תגובות באינסטגרם. עניין זה הוא יתרון גדול, בעיקר אם יש רצון או כוונה לעשות שינוי כלשהו במהות של העסק, בדרך העסקית שלו או בהרכב המוצרים המוצעים שלו. אפשר להעלות שאלות או הצעות ועל פי התגובות והתשובות של הגולשים להבין את הלך הרוח של קהל היעד ואת הרצונות שלו. אם בעבר זה היה קשה עד כדי בלתי אפשרי, הרי שכיום בעזרת הקשר הישיר והבלתי אמצעי ברשתות החברתיות אפשר להבין בדיוק מה חושבים הלקוחות, מה הם היו רוצים לשנות או באיזו דרך הם רואים את העסק ממשיך לפעול בצורה טובה יותר מזו הנוכחית.

תגובות באינסטגרם ממשיכות להקפיץ את הפוסט או הסטורי לעיניהם של גולשים ועוקבים שעדיין לא השתתפו בפעילות ולכן חשובה כל תגובה שכל גולש יכתוב.דוגמאות לתגובות שמתאים לכתוב באינסטגרם

יש מגוון רחב של נושאים או שאלות שאפשר וכדאי להעלות בעמוד העסקי ולבקש תגובות – שאלות ישירות על מוצרים או חוויית שירות, התעניינות בשלומם של העוקבים בהקשר לנושאי יומיום שקשורים במדינה ולא בהכרח בפן העסקי, בקשת דעות בנוגע לרעיון חדש למוצר או שירות של העסק וכמובן העלאת תמונות של העוקבים כשהם עושים שימוש במוצרים של העסק. כאמור, תגובות באינסטגרם ממשיכות להקפיץ את הפוסט או הסטורי לעיניהם של גולשים ועוקבים שעדיין לא השתתפו בפעילות ולכן חשובה כל תגובה שכל גולש יכתוב.

מה קורה כשרואים הרבה תגובות לפוסטים?

חשוב מאד שיהיה מישהו מטעם העסק שיקרא את התגובות ויבין את הלך הרוח והמחשבה של העוקבים, בעיקר אם מתגלה שיש תגובה שלילית או כזאת שמבקשת סיוע מטעם העסק. רק אם העוקבים יקבלו מענה הם יידעו שיש להם אל מי לפנות וחשוב מכך – יבינו שהם מקבלים מענה. אין ספק שמענה ישיר ויעיל יכול להוכיח את עצמו ככלי מצוין וכיתרון לטובתו של העסק, שכן לא הרבה בעלי עסקים מבינים את החשיבות של מענה ומתן תשובה לגולשים וחלק מהם מפסיקים לעקוב אם הם חשים שאין להם עם מי לדבר.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »