מעקב אחר צפיות ביוטיוב והתרומה של הצפיות לקידום עסקים

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בדומה לאינסטגרם ולפייסבוק, גם היוטיוב הוא ערוץ, אתר אינטרנט וגם סוג ייחודי של רשת חברתית. לכאן יכולים הגולשים להעלות סרטונים או תכנים אחרים בצורה של סרטוני וידאו וכל אחד יכול פשוט ליצור לעצמו ערוץ אישי שבו הוא יקדם עסק או אג'נדה אישית אחרת. המושג צפיות ביוטיוב חשוב ומהותי עבור כל מי שמנהל ערוץ ויש בו כדי לסייע לקבל החלטות שקשורות בעסק שמקדם את עצמו ואת הסרטונים שמועלים בשמו. בדומה לרשתות החברתיות האחרות, כמו גם לרשת האינטרנט בעצמו – דרך היוטיוב אפשר לקבל מידע רב ומהותי אודות הסרטונים שמועלים וכך לשפר את הביצועים ואת הסרטונים שבהם בוחרים לערוץ.

המושג צפיות ביוטיוב חשוב ומהותי עבור כל מי שמנהל ערוץ ויש בו כדי לסייע לקבל החלטות שקשורות בעסק שמקדם את עצמו ואת הסרטונים שמועלים בשמומהן צפיות ביוטיוב ומדוע הן כל כך חשובות?

אין טעם להעלות סרטון וידאו ליוטיוב אם לא יודעים בדיוק מה קורה איתו. יש שאלות שחשוב מאד לענות עליהן כמו – כמה אנשים צפו בסרטון, כמה מהם עשו לייק או את ההיפך מלייק על הסרטון, מה התגובות שהצופים כתבו על הסרטון והאם הם שיתפו אותו בערוצים שבהם הם פועלים. המספר שמבטא צפיות ביוטיוב הוא מספר הפעמים שהסרטון נצפה והוא חשוב מאד כדי להבין את הלך הרוח, המחשבה והפעילות של הגולשים. בעל העסק ומי שמקדם עבורו את ערוץ היוטיוב שלו צריכים לדעת את כמות הצפיות בכל סרטון ולעקוב אחרי תדירות הצפייה על מנת לקבל החלטות חשובות שקשורות לקידום הערוץ והעסק כולו.

איך עוקבים אחרי צפיות ביוטיוב?

הנתון של מספר הצפיות בסרטון הוא נתון פומבי שמופיע ליד כל סרטון וסרטון ביוטיוב, ללא קשר למי העלה אותו, מה האורך שלו, מה הנושא שלו ובאיזה ערוץ הוא עלה. המשמעות היא, כאמור, מספר הפעמים שצפו בסרטון. עבור מקדם העסקים ברשת לנתון הזה יש חשיבות רבה – חשוב מאד להבין כמה גולשים צפו בסרטון גם בהתייחס לגודל קהל היעד של העסק ושל הסרטון הספציפי וגם תוך כדי ביצוע השוואה למספר צפיות ביוטיוב של סרטונים אחרים. כל נתון או פיסת מידע כאלה מהותיים כדי לטייב את עבודתו של מקדם האתרים וכדי לדעת איך הוא יכול לגרום לכך שבעל העסק יראה תוצאות טובות יותר למהלכי השיווק הדיגיטליים.

המספר שמייצג צפיות ביוטיוב הוא רק נתון אחד שחשוב מאד למקדם האתרים ולבעל העסק לדעת.איך יודעים לעבוד בצורה נכונה עם מספר הצפיות בסרטונים?

המספר שמייצג צפיות ביוטיוב הוא רק נתון אחד שחשוב מאד למקדם האתרים ולבעל העסק לדעת. למקדם האתרים יש דרכים וכלים נוספים שבהם הוא יעשה שימוש על מנת להבין איך כדאי לו להמשיך לקדם את העסק ואת הסרטונים של העסק ולכן מספר הצפיות הוא נתון מהותי וחשוב מאד. בעל העסק לא בהכרח יכיר דרכים לקידום העסק שלו ברשת האינטרנט ולכן ייתכן ועבורו זה ייראה שרק מספר הצפיות חשוב, אך מכיוון שיש בתמונה מקדם אתרים מקצועי חשוב להקשיב לו ולתובנות שלו על מנת לבנות ביחד איתו את המשך אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי ביוטיוב של העסק.

לקדם את העסק ביוטיוב ולעשות את זה בצורה מקצועית!

לא לכל עסק מתאים לפרסם או לשווק את עצמו על ידי הפקת סרטונים שמתאימים לפלטפורמה כמו היוטיוב. מכאן שיש חשיבות לבחירה נכונה של מקדם אתרים מקצועי שבעזרת אפיון מעמיק יידע בדיוק איך הכי נכון לבצע את הקידום. גם אם כבר מעלים סרטונים ליוטיוב, בעזרת ניתוח של מספר צפיות ביוטיוב אפשר לקבל את ההחלטה החשובה האם להמשיך בדרך שיווקית זו או שמא היא מוכיחה שהיא פחות יעילה ולכן צריך למצוא דרך אחרת, טובה יותר. מקדם מקצועי, מנוסה ומיומן יהיה בעל ידע רב ויכיר לא מעט דרכים שבאמצעותן אפשר יהיה לקדם את האתר, בין אם עושים את זה ביוטיוב ובין אם בדרכים אחרות שמוכחות כיעילות יותר עבור העסק.

בעזרת ניתוח של מספר צפיות ביוטיוב אפשר לקבל את ההחלטה החשובה האם להמשיך בדרך שיווקית זו או שמא היא מוכיחה שהיא פחות יעילה ולכן צריך למצוא דרך אחרת, טובה יותרלשנות בהתאם לצורך את מספר הצפיות בסרטון?

יש לא מעט מקדמי אתרים שיש להם גישה לחוות שרתים, מה שהופך אותם לכאלה שיכולים לבצע רכישה של צפיות וכך להעלות את מספר הצפיות שמופיע לצד הסרטון. מדובר בדרך לגיטימית שלא מעט בעלי עסקים ומקדמי אתרים משתמשים בה ויש בה כדי למשוך לערוץ ולסרטון הספציפי עוד ועוד גולשים. מכיוון שכל גולש יסתכל על מספר הצפיות לפני שהוא ילחץ על כפתור ההפעלה של הסרטון – הרי שכל בעל עסק ירצה שיופיע ליד הסרטון מספר צפיות ביוטיוב גבוה ככל האפשר, גם אם המספר לא באמת משקף את המציאות.

איך מרגישים כשמספר הצפיות עולה?

אפשר בעצם להגיד שמספר גבוה של צפיות בסרטונים הוא החלום של כל בעל עסק שמעלה סרטונים ליוטיוב. הוא רוצה ושואף שכמה שיותר גולשים יגיעו לעמודים של הסרטונים שלו ויצפו בהם ואט אט המודעות לעצם קיומו של העסק שלו תגדל באופן משמעותי. בסופו של דבר מה שהכי מעניין אותו זה הרכישות וההכנסות שיגיעו אל העסק כתוצאה מפרסום הסרטונים ולכן הוא יהיה חייב, ביחד עם מקדם האתרים שלו, להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק ולדעת מה המצב מבחינת מספר הצפיות.

מספר הצפיות ככלי לקידום דיגיטלי

אין ספק שיש הרבה מה לבדוק ולבחון על מנת למצוא את הדרך הנכונה ביותר לבצע שיווק דיגיטלי לעסקים במגוון רחב של תחומים. מספר הצפיות בסרטונים שביוטיוב הוא נתון חשוב ומהותי שמשחק תפקיד בקביעת מהלכי השיווק ובקבלת ההחלטות ולכן חשוב להתייחס אליו ובהתאם גם לקבל את ההחלטה אם קונים עוד צפיות כדי להגדיל את המספר או שמסתמכים על המספרים האמיתיים ומגבים אותם בפעולות אחרות של שיווק. כך מגבשים אסטרטגיית גיבוש נכונה ומותאמת אישית לעסק על בסיס נתונים שנכונים רק לו.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »