קידום אינסטגרם עסקי

לפרטים נוספים – 050-5509091

הרשת החברתית אינסטגרם היא ללא ספק הרשת החברתית הרלוונטית והפופלארית ביותר נכון לשנים האחרונות, וכנראה שזה נכון גם לגבי השנים הבאות. פוטנציאל החשיפה ברשת החברתית הזו הוא אדיר ולכן אנשים רבים משקיעים משאבים כמו כסף, זמן ואנרגיה בתהליך של קידום אינסטגרם עסקי. למעשה, אם תשקיעו את אותם משאבים, יכול מאוד להיות שאתם בכיוון הנכון. במדריך הקצר הבא תלמדו את כל מה שצריך וכדאי לדעת על קידום אינסטגרם עסקי.

שלב ראשון הופכים את הפרטי לעסקי

השלב הראשום בתהליך קידום אינסטגרם עסקי הוא להפוך את הפרופיל הפרטי שלכם לעסקי, אלא אם כן אין לכם פרופיל קיים ואז כדאי לפתוח אחד. לאחר מכן ערכו את תוכן האודות, הוסיפו לוגו לעסק והכניסו כמובן קישור שיוביל את העוקבים שלכם ישירות לאתר, במידה וקיים אחד כזה. בנוסף, חשוב מאוד שלא לשכוח לקשר בין קידום אינסטגרם עסקי לעמוד הפייסבוק.

איך ניתן לבצע קידום אינסטגרם עסקי

הפעם בחרנו להתמקד דווקא בקידום אינסטגרם עסקי אורגני ולא ממומן, משום שקודם כל אתם חייבים לבסס את העסק שלכם ברשת החברתית שנקראית אינסטגרם. השלבים הראשונים יכללו חשיפה לקהל לקוחות חדשים,  השקעה בעמוד רלוונטי ואיכותי, כזה שהגושלים מתחברים אליו. חשוב לדעת לפני שאתם נכנסים לתוך התהליך הוא שהדבר דורש לא מעט השקעה. הנה כמה טיפים חשובים שכדאי להכיר בקידום אינסטגרם עסקי.

 

  1. תמונות – בואו לא נשכח, מדובר ברשת חברתית המבוססת על תמונות. העלאת תמונות ולא סתם תמונות, תמונות מושקעות שמצולמות ועולות עם השקעה זוכות לעוקבים. תמונות הן המפתח להצלחה בתהליך של קידום אינסטגרם עסקי. בסופו של דבר, יותר עוקבים יגיעו לפרופיל שלכם אם תעלו תמונות וגם סרטונים מעניינים ומוקריים. יחד עם זאת, לפני שניגשים לתהליך של העלאת תמונות, חשוב לבסס את הפרופיל שלכם על קונספט שיווקי ולחשוב איזה מסרים ורעיונות אתם רוצים להעביר הלאה. כדאי שהתמונות והסרטונים שאתם מעלים יהיו מגוונים, נצלו את הפלטפורמה למיקסום טרנדים רלוונטיים.
  2. הגדילו את כמות העוקבים שלכם – בכדי שתוכלו לראות תוצאות במה שנקרא קידום אינסטגרם עסקי, אתם צריכים לחשוב על כל מיני דרכים יצירתיות באמצעותן תוכלו להגיע לקהלי יעד רלוונטיים אך חדשים. במידה ויש לכם קהל קיים ברשת החברתית פייסבוק שמבוסס דיו, תוכלו לייצר תנועה דרך הפייסבוק ולהודיע לקהל שלכם שיש לכם עמוד אינסטגרם פעיל.

קידום אינסטגרם עסקי עשה זאת בעצמך או בעזרת מומחים?

בעיקרון, כל הנושא הזה של שיווק ופרסום ברשתות חברתיות מתחלק לשניים. דרך אחד היא לעשות את זה בעצמנו, כאמור במה שמוגדר כקידום אורגני על ידי העלאת תמונות, פוסטים, סרטונים, רילס וסטוריז. בנוסף, ניתן לקדם את הפרופיל שלכם גם באמצעות קידום ממומן על ידי העלאת קמפיינים או לשלב בין השניים. את שני התהליכים הללו אפשר לעשות לבד, אבל זה דורש למידת ידע הקשור לתחום והבנת האלגוריתם עליו אינסטגרם מבסס את הפעילות שלו. במידה ואין לכם את הזמן, היכולת והכישורים הרלוונטיים לעשות זאת, תמיד תוכלו לפנות למומחים בשיווק וקידום פרופילים עסקיים ברשתות החברתיות.

מדוע כדאי להשקיע בקידום פרופיל עסקי באינסגרם

ובכן, לקידום פרופיל עסקי באינסטגרם יש כמה יתרונות.

  1. יצירת חשיפה – ככל שתשקיעו יותר זמן מחשבה ויצירתיות בקידום הפרופיל שלכם, ככה תשיגו יותר עוקבים ותהפכו להיות יותר רלוונטיים עבור הקהל שלכם.
  2. חיזוק המותג – דרך הרשת החברתית אינסטגרם אתם יכולים ליצור מעורבות שתוביל לכך שאנשים ”יתפסו“ מכם, יאהבו אתכן, ירצו ליצור אתכם קשר ואפילו ימליצו עליכם לאחרים.
  3. הגדלת מכירות – בסופו של דבר, פרופיל עסקי באינסטגרם מייצר עסק והמטרה שלנו לאורך כל הדרך היא לגדול, לצמוח, להתפתח ותוך כדי תנועה להגדיל את ההכנסות שלנו.

 

ועוד כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם לקדם את הפרופיל שלכם באינסטגרם

  • שמרו על עקביות והעלאו תכנים באופן שוטף, על תעצרו תנועתיות
  • מצד שני, אל תפציצו את העוקבים שלכם בתוכן כל חמש דקות, כלומר שמרו על איזון
  • הוסיפו תכנים איכותיים, מעניינים ולא שגרתיים
  • נסו להבין מה המתחרים שלכם עושים וליצור תוכן מקורי ואחר ממה שהם עושים
  • הכניסו מעורבות, אל תפחדו להגיב לאחרים, ליצור שיתופי פעולה, לעשות לייקים ולהמליץ
מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר והצעות מחיר שלא תמצאו באף מקום – 050-5509091

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אינסטרגם

קניית תגובות באינסטגרם- כל מה שחשוב לדעת

בעלי עסקים וחברות מבינים את הפוטנציאל אשר גלום בפרסום העסק שלהם באמצעות הרשתות החברתיות. מדובר על דרך יעילה ביותר לקדם מותגים שונים, בתי עסק, שירותים, מוצרים ועוד. אחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר היא: אינסטגרם. מדובר על פלטפורמה שבה ניתן לקדם עסקים ועוד, באמצעות סרטונים ותמונות. כמובן שבכדי שתהיה חשיפה מקסימלית לתוכן שמעלים באינסטגרם, יש צורך שיהיו עוקבים רבים, תגובות על כל דבר שמעלים ועוד. אם אין לכם מספיק עוקבים באינסטגרם ואתם מחפשים את הדרך היעילה ביותר לקדם ולפרסם דרכו, כדאי שתדעו שכיום ישנן חברות המציעות קניית תגובות באינסטגרם.

ציפורניים

סיימת קורס לבניית ציפורניים? חשוב שתדעי

אז סיימת בהצלחה את הקורס לבניית ציפורניים שלמדת בחודשים האחרונים, וכעת את מוכנה להתחיל בקריירה המבוקשת של אמנית ציפורניים מקצועית. קודם כל מגיע לך מזל טוב! אבל לפני שאת צוללת לקריירה מהנה ומצליחה בתחום של מניקור ופדיקור, יש כמה דברים מכריעים שכדאי לך לדעת. במאמר זה, נדון בידע ובטיפים חיוניים שיעזרו לך לשגשג בתעשייה היצירתית והתחרותית הזו של בניית ציפורניים.

בניית אתרים

לשחרר פוטנציאל עסקי: החשיבות של בניית אתרים ושיווק דיגיטלי

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית לעסקים בכל הגדלים. עם ההתקדמות המהירה בטכנולוגיה, לקוחות פונים כעת לאינטרנט כדי לחקור מוצרים ושירותים לפני ביצוע רכישה. זה עושה את זה חיוני עבור עסקים, במיוחד בישראל, להשקיע בבניית אתרים ושיווק דיגיטלי כדי להישאר תחרותיים בשוק.

פתרונות תקשורת לעסקים

שיפור תקשורת עסקית: פתיחת הצלחה עם פתרונות מותאמים

בעולם המהיר והמקושר של היום, תקשורת אפקטיבית חיונית להצלחת כל עסק. הוא משמש כבסיס לבניית קשרים חזקים עם לקוחות, עובדים ובעלי עניין. ללא תקשורת ברורה ותמציתית, עלולות להתרחש אי הבנות, שיובילו לחוסר יעילות, עיכובים ואפילו קונפליקטים.

לידים חמים

שחרור כוחם של לידים: הגבר את טווח ההגעה של העסק שלך

לידים הם נשמת אפו של כל עסק. הם לקוחות פוטנציאליים שהביעו עניין במוצרים או בשירותים שלך. בשוק התחרותי של היום, שיווק יעיל של העסק שלך חיוני להצלחה. על ידי ניצול הכוח של לידים, אתה יכול להרחיב את טווח ההגעה שלך ולהתחבר לקהל רחב יותר.

קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם

הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו כאשר רבים מאיתנו מבלים בהם שעות רבות מהיום שלנו. אנו משתמשים