קידום באינסטגרם

לפרטים נוספים – 050-5509091

נסו לחשוב על חבר, קולגה, או בן משפחה של מחזיק בידיו חשבון אינסטגרם. האינסטגרם היא הרשת החברתית שכבשה את העולם ללא יוצא מן הכלל. היא השתלטה על כל אחד, על כל תחום, על כל עסק והיום מי שלא נמצא שם, לא מעודכן ופשוט משאיר מקום למתחרים שלו. אז כן, כנראה שהזמן אשר לקח לכם למצוא בן אדם כזה הוא לא מועט, וכן הדבר נובע והגיוני בשל הפופולאריות הגדולה של רשת האינסטגרם בימינו. למעשה, רשת האינסטגרם היא חלק מקבוצת פייסבוק בימינו, לאחר שנרכשה בסכומי עתק, כאשר גם רשת חברתית כל כך מצליחה כמו פייסבוק לא יכלה להתעלם מהחשיבות של האינסטגרם והפופולאריות שרשת זו תופסת. כל הדברים הללו, גרמו לדבר נוסף לקרות – בעלי עסקים, אמנים, חברות שונות, ועוד, הבינו את הפוטנציאל אשר טמון ברשת זו, והחלו לבצע קידום באינסטגרם על מנת לקדם את המטרות שלהם.

מה זה קידום באינסטגרם? למה הדבר מתייחס?

ראיתם פעם זמר אשר מפרסם את השיר החדש או האלבום החדש שפרסם באינסטגרם? אולי בכלל נתקלתם ברשת מסעדות מפורסמות שהפיצה תפריט ספיישל חדש דרך עמודכל הדברים הללו, גרמו לדבר נוסף לקרות – בעלי עסקים, אמנים, חברות שונות, ועוד, הבינו את הפוטנציאל אשר טמון ברשת זו, והחלו לבצע קידום באינסטגרם על מנת לקדם את המטרות שלהם. האינסטגרם? אולי בכלל ראיתם משפיען רשת שאתם אוהבים יוצא בסרטון מצחיק חדש? כל אלה, ועוד נוספים, נכנסים תחת הקטגוריה של קידום באינסטגרם.

הביטוי מתייחס לעובדה פשוטה – העובדה שאנשים שונים הבינו בעולם כי הכלים אשר מוצעים לנו על ידי אינסטגרם – לייקים לפוסט, יצירת “טראפיק”, כלומר תנועה של גולשים סביב פוסט מסוים, פלטפורמת הסטורי, אשר דרכה ניתן לשתף ולהפיץ דברים שונים, ונוספים רבים, הם כולם אופציות נהדרות ופלטפורמות טובות על מנת לקדם את האומנות, העבודה, העסק, או המוצר שלכם בצורה יעילה, ובכך להגיע לקהל אנשים חדש שמתחבר לדבר שאנחנו מנסים לקדם ולהפיץ בעולם.

קידום באינסטגרם מתחלק לשני סוגים

ממש כמו שיש קידום אורגני בגוגל וקידום ממומן בגוגל, קידום אורגני וממומן בפייסבוק, ככה גם יש קידום אורגני וקידום ממומן באינסטגרם. אז מה ההבדל ביניהם? זה מאוד מאוד פשוט. קידום אורגני זה בעצם כל הפעולות שאתם מבצעים בעצמכם בפרופיל האינטסטגרמי שלכם. זה להעלות פוסטים המשלבים תמונה או מלל, או סרטון או גם וגם, זה לעדכן את הסטוריז שלכם במידע רלוונטי, סרטונים, תמונות מדליקות, זה להעלות מבצעים ותחרויות כדי להגדיל את קהל העוקבים שלכם והלייקים. כל זה נקרא קידום אורגני באינסטגרם. לעומת זאת, קידום ממומן זה פרסומות. כסף שאתם משלמים עבור סרטון ממומן שהמטרה שלו היא בעצם לעודד רכישה או לגרום לגולשים/לעוקבים להשאיר את הפרטים שלהם בלינק שמובל דרך הסרטון או הפרסומת. כדי להניע גולשים לפעולה אם לבחור בקידום אורגני, קידום ממומן או אפילו לשלב בין שתי השיטות.

מהם הצעדים שדרכם ניתן לבצע קידום באינסטגרם?

ככלל, קידום באינסטגרם הוא תחום נרחב אשר מכיל דרכו צעדים רבים ומגוונים. המשותף לכלל הצעדים והדרכים האלה הוא שדרך הצעדים הללו ניתן בעצם לקחת את המטרה אותה אנחנו אולי בכלל ראיתם משפיען רשת שאתם אוהבים יוצא בסרטון מצחיק חדש? כל אלה, ועוד נוספים, נכנסים תחת הקטגוריה של קידום באינסטגרם. רוצים להפיץ, ולהגיע דרך האינסטגרם לאנשים נוספים שמתחברים לאומנות, למוצר, לאירוע, או לכל דבר שאנחנו מנסים להפיץ באמצעות האינסטגרם. על מנת לבצע קידום באינסטגרם, יש מספר צעדים שאנחנו יכולים לבצע, כל אחד מהם הוא שונה במהותו, וכל שיטה של קידום באינסטגרם מתאימה לאדם או לקבוצה אחרת. מבין הצעדים המוכרים ביותר על מנת לבצע קידום יעיל באינסטגרם:

  • קניית לייקים – באמצעות קנייה מזויפת של לייקים לפוסט שהעלתם, תוכלו להגדיל את התנועה בעמוד שלכם, ובכך לחשוף את התוכן שאתם מפיצים לאנשים רבים יותר.
  • פוסט ממומן באינסטגרם – לפייסבוק יש אופציה שבה אתם יכולים לשלם סכום כסף מסוים, ולאחר תשלום הכסף הנ”ל הפוסט שלכם יופץ למספר רב יותר של אנשים באינסטגרם ובכך יקבל חשיפה גדולה ורבה יותר.
  • יצירת עניין גיוון ויצירתיות – כדי שאנשים יעקבו אחריכם באינסטגרם ויישארו העוקבים שלכם, כלומר לא יסירו את עצמם מרשימת המעקב שלכם, הפוסטים, הסטוריז, כל אלה חייבים להיות אחרים ממה שהמתחרים שלכם עושים ואתם צריכים לתת לגולשים שלכם כמה שיותר ערך מוסף.
מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר והצעות מחיר שלא תמצאו באף מקום – 050-5509091

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אינסטרגם

קניית תגובות באינסטגרם- כל מה שחשוב לדעת

בעלי עסקים וחברות מבינים את הפוטנציאל אשר גלום בפרסום העסק שלהם באמצעות הרשתות החברתיות. מדובר על דרך יעילה ביותר לקדם מותגים שונים, בתי עסק, שירותים, מוצרים ועוד. אחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר היא: אינסטגרם. מדובר על פלטפורמה שבה ניתן לקדם עסקים ועוד, באמצעות סרטונים ותמונות. כמובן שבכדי שתהיה חשיפה מקסימלית לתוכן שמעלים באינסטגרם, יש צורך שיהיו עוקבים רבים, תגובות על כל דבר שמעלים ועוד. אם אין לכם מספיק עוקבים באינסטגרם ואתם מחפשים את הדרך היעילה ביותר לקדם ולפרסם דרכו, כדאי שתדעו שכיום ישנן חברות המציעות קניית תגובות באינסטגרם.

ציפורניים

סיימת קורס לבניית ציפורניים? חשוב שתדעי

אז סיימת בהצלחה את הקורס לבניית ציפורניים שלמדת בחודשים האחרונים, וכעת את מוכנה להתחיל בקריירה המבוקשת של אמנית ציפורניים מקצועית. קודם כל מגיע לך מזל טוב! אבל לפני שאת צוללת לקריירה מהנה ומצליחה בתחום של מניקור ופדיקור, יש כמה דברים מכריעים שכדאי לך לדעת. במאמר זה, נדון בידע ובטיפים חיוניים שיעזרו לך לשגשג בתעשייה היצירתית והתחרותית הזו של בניית ציפורניים.

בניית אתרים

לשחרר פוטנציאל עסקי: החשיבות של בניית אתרים ושיווק דיגיטלי

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית לעסקים בכל הגדלים. עם ההתקדמות המהירה בטכנולוגיה, לקוחות פונים כעת לאינטרנט כדי לחקור מוצרים ושירותים לפני ביצוע רכישה. זה עושה את זה חיוני עבור עסקים, במיוחד בישראל, להשקיע בבניית אתרים ושיווק דיגיטלי כדי להישאר תחרותיים בשוק.

פתרונות תקשורת לעסקים

שיפור תקשורת עסקית: פתיחת הצלחה עם פתרונות מותאמים

בעולם המהיר והמקושר של היום, תקשורת אפקטיבית חיונית להצלחת כל עסק. הוא משמש כבסיס לבניית קשרים חזקים עם לקוחות, עובדים ובעלי עניין. ללא תקשורת ברורה ותמציתית, עלולות להתרחש אי הבנות, שיובילו לחוסר יעילות, עיכובים ואפילו קונפליקטים.

לידים חמים

שחרור כוחם של לידים: הגבר את טווח ההגעה של העסק שלך

לידים הם נשמת אפו של כל עסק. הם לקוחות פוטנציאליים שהביעו עניין במוצרים או בשירותים שלך. בשוק התחרותי של היום, שיווק יעיל של העסק שלך חיוני להצלחה. על ידי ניצול הכוח של לידים, אתה יכול להרחיב את טווח ההגעה שלך ולהתחבר לקהל רחב יותר.

קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם

הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו כאשר רבים מאיתנו מבלים בהם שעות רבות מהיום שלנו. אנו משתמשים