קידום ביוטיוב פרסום – על החשיבות של פרסום ביוטיוב עבור יוצרי תוכן ועסקים כיום

לפרטים נוספים – 050-5509091

אנו חיים בעידן של רשתות חברתיות. עידן שבו בכל רגע פנוי שיש לנו אנחנו לוחצים על אפליקציות כמו פייסבוק, יוטיוב, טיק טוק ואינסטגרם ופשוט מגלגלים את הפידים. אנחנו צופים בסרטונים, מתעדכנים בסטוריז, בודקים מה קורה ואיפה, נהנים מלצפות בתמונות. למעשה, החשיפה הזו ברשתות החברתיות היא כל כך גדולה, ככה שבעלי עסקים שלא מנצלים את הפלטפורמה הזו לטובתם פשוט מפספסים. פרסום נכון, ממוקד, איכותי המבוסס על קידום אורגני וממומן ברשתות החברתיות מאפשר להשיג חשיפה גבוהה יותר ולשווק את העצם שלנו בצורה חכמה, ממוקדת ורלוונטית. הפעם בחרנו לספר לכם על קידום ביוטיוב ועל הדרכים שבאמצעותן ניתן לפרסם.

קידום ביוטיוב – פרסום – כיצד יוטיוב הפך להיות מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם?

עם 3.5 מיליון אנשים אשר נכנסים יום יום ליוטיוב רק בישראל, יוטיוב הhא הפלטפורמה הגדולה ביותר כרגע לסרטוני וידיאו. אנשים רבים בישראל וברחבי העולם צורכים באמצעות היוטיובקידום ביוטיוב - פרסום – כיצד יוטיוב הפך להיות מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם?  עם 3.5 מיליון אנשים אשר נכנסים יום יום ליוטיוב רק בישראל, יוטיוב הhא הפלטפורמה הגדולה ביותר כרגע לסרטוני וידיאו. סרטונים ושירים, ואף מעלים סרטוני וידיאו של עצמם בשלל נושאים כאלה ואחרים. גוגל רכשה בשנת 2006 עבור 1.65 מיליארד דולר, דבר הממחיש את הפופולאריות הגדולה של החברה. עם המספרים האלה אתם יכולים להבין שאם אתם לא מפרסמים את עצמכם או את העסק או השירות שלכם ביוטיוב, אתם יכולים פשוט לאבד לקוחות.

קידום ביוטיוק פרסום – למי זה מתאים?

בעיקרון, צריך קודם כל להבין שהקהל שלכם באמת נמצא שם. איך תדעו את זה? על ידי מחקר. מחקר מתחרים, מחקר מילות מפתח, מחקר קהלי יעד. בעיקרון הקמת ערוץ ביוטיוב מתאימה לקשת רחבה של בעלי מקצוע ועסקים מתחומים שונים כמו אופנה, בריאות, רפואה, הורות, חינוך, שיפוצים ועוד.

קידום ביוטיוב – פרסום – תמורה לעומת עלות

קידום ביוטיוב ופרסום בו הינו פתרון נהדר לעסקים קטנים וגדולים כאחד, אשר רוצים להיחשף לאנשים רבים ככל הניתן בעלות נמוכה. כל שעליהם לעשות הוא לייצר סרטון או תוכן מסויים, אשר מעביר את מטרת העסק או המסר העקרי לקהל היעד ולהעלות אותו ליוטיוב. בניגוד למתודות שונות כמו למשל קידום אתרים אורגני – מתודה ארוכה יותר, בה האתר ימוקם גבוה יותר בתוצאות החיפוש בגוגל.  קידום ביוטיוב ופרסום בו יכול להתבצע בצורה מהירה יותר ומיידית יותר כך שתוך מספר דקות תתקבל חשיפה מיידית לקהל היעד.

קידום ביוטיוב – פרסום – סרטון מוכר יותר מטקסט – הייתרונות של קידום עמוד היוטיוב שלכם

על פי מחקרים רבים שהתבצעו ברחבי העולם, עולה מסקנה חד משמעית – סרטון מוכר יותר טוב מאשר תמונה או טקסט. מן המחקר של invodo, חברה שיוצרת סרטוני ווידיאו שיווקיים לחברותקידום ביוטיוב – פרסום – תמורה לעומת עלות  קידום ביוטיוב ופרסום בו הינו פתרון נהדר לעסקים קטנים וגדולים כאחד, אשר רוצים להיחשף לאנשים רבים ככל הניתן בעלות נמוכה. מסחריות, ניתן ללמוד כי לפחות חצי מהאנשים אשר לקחו חלק במחקר, הרגישו יותר בטוח לרכוש את שירותיו של אדם או לקנות מוצר לאחר שצפו בסרטון וידיאו.

קידום ביוטיוב – פרסום – סוגי המודעות השונות אותן ניתן לפרסם ביוטיוב ושיטת החיוב למפרסם

  • Video discovery ad המודעה מופיעה ממש כמו ברשת החיפוש גוגל בתוך תוצאות החיפוש. כאשר משתמש יוטיוב מחפש נושא בתחום מסוים שמתכתב עם תחום עיסוקו של המפרסם, תופיע המודעה מעל תוצאות החיפוש.

כיצד מתבצע החיוב בסוג פרסומת זו?

החיוב מתבצע על פי ״קליק״. כלומר, בעת לחיצה (״קליק״) על המודעה המפרסם יחויב. אם לא בוצעה לחיצה על המודעה, לא יתבצע חיוב.
  • In stream ad סרטונים קצרים אשר מנוגנים לפני תחילת הסרטון שהצרכן ״הקליק״ עליו. הצרכן יכול לדלג על הסרטון הפרסומי שלכם רק לאחר חמש שניות. אורך הסרטון הפרסומי הכולל הוא 30 שניות.
כיצד מתבצע החיוב בסוג פרסומת זו?קידום ביוטיוב – פרסום – סוגי המודעות השונות אותן ניתן לפרסם ביוטיוב ושיטת החיוב למפרסם בסוג פרסומת זו, המפרסם יחויב רק אם צפו בסרטון עד סופו.
  • Six second video ad – מודעות מסוג זה נקראות מודעות ״באמפר״. אלה הן מודעות וידיאו אשר אורכן הוא עד 6 שניות לכל היותר. על הסרטון הפרסומי להעביר את המסר בצורה מהירה ויעיליה תוך ניצול אופטימילי של הזמן הקצר העומד לרשות המפרסם. בסוג מודעה זו, הצרכן לא יכול לדלג על ההודעה, בשונה ממודעת – in stream ad.

כיצד מתבצע החיוב בסוג פרסומת זו?

נחויב על פי מחיר שנקבע ל1000 חשיפות. העלות לפרסום ביוטיוב נעה בין כמה מאות לכמה אלפים של שקלים בחודש.
מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר והצעות מחיר שלא תמצאו באף מקום – 050-5509091

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אינסטרגם

קניית תגובות באינסטגרם- כל מה שחשוב לדעת

בעלי עסקים וחברות מבינים את הפוטנציאל אשר גלום בפרסום העסק שלהם באמצעות הרשתות החברתיות. מדובר על דרך יעילה ביותר לקדם מותגים שונים, בתי עסק, שירותים, מוצרים ועוד. אחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר היא: אינסטגרם. מדובר על פלטפורמה שבה ניתן לקדם עסקים ועוד, באמצעות סרטונים ותמונות. כמובן שבכדי שתהיה חשיפה מקסימלית לתוכן שמעלים באינסטגרם, יש צורך שיהיו עוקבים רבים, תגובות על כל דבר שמעלים ועוד. אם אין לכם מספיק עוקבים באינסטגרם ואתם מחפשים את הדרך היעילה ביותר לקדם ולפרסם דרכו, כדאי שתדעו שכיום ישנן חברות המציעות קניית תגובות באינסטגרם.

ציפורניים

סיימת קורס לבניית ציפורניים? חשוב שתדעי

אז סיימת בהצלחה את הקורס לבניית ציפורניים שלמדת בחודשים האחרונים, וכעת את מוכנה להתחיל בקריירה המבוקשת של אמנית ציפורניים מקצועית. קודם כל מגיע לך מזל טוב! אבל לפני שאת צוללת לקריירה מהנה ומצליחה בתחום של מניקור ופדיקור, יש כמה דברים מכריעים שכדאי לך לדעת. במאמר זה, נדון בידע ובטיפים חיוניים שיעזרו לך לשגשג בתעשייה היצירתית והתחרותית הזו של בניית ציפורניים.

בניית אתרים

לשחרר פוטנציאל עסקי: החשיבות של בניית אתרים ושיווק דיגיטלי

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית לעסקים בכל הגדלים. עם ההתקדמות המהירה בטכנולוגיה, לקוחות פונים כעת לאינטרנט כדי לחקור מוצרים ושירותים לפני ביצוע רכישה. זה עושה את זה חיוני עבור עסקים, במיוחד בישראל, להשקיע בבניית אתרים ושיווק דיגיטלי כדי להישאר תחרותיים בשוק.

פתרונות תקשורת לעסקים

שיפור תקשורת עסקית: פתיחת הצלחה עם פתרונות מותאמים

בעולם המהיר והמקושר של היום, תקשורת אפקטיבית חיונית להצלחת כל עסק. הוא משמש כבסיס לבניית קשרים חזקים עם לקוחות, עובדים ובעלי עניין. ללא תקשורת ברורה ותמציתית, עלולות להתרחש אי הבנות, שיובילו לחוסר יעילות, עיכובים ואפילו קונפליקטים.

לידים חמים

שחרור כוחם של לידים: הגבר את טווח ההגעה של העסק שלך

לידים הם נשמת אפו של כל עסק. הם לקוחות פוטנציאליים שהביעו עניין במוצרים או בשירותים שלך. בשוק התחרותי של היום, שיווק יעיל של העסק שלך חיוני להצלחה. על ידי ניצול הכוח של לידים, אתה יכול להרחיב את טווח ההגעה שלך ולהתחבר לקהל רחב יותר.

קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם

הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו כאשר רבים מאיתנו מבלים בהם שעות רבות מהיום שלנו. אנו משתמשים