קידום ברשתות החברתיות: שיטות לשימוש ברשתות חברתיות לשיפור תוצאות SEO

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קידום ברשתות החברתיותכידוע אחת מפלטפורמות השיווק הכי חשובות בדיגיטל והיום עסק שלא משקיע את תהליכי הפרסום והשיווק שלו על בסיס פלטפורמות אלה אלו הן הרשתות החברתיות. קידום ברשתות החברתיות מתחלק לשני תהליכים עיקריים, ממש כמו שיווק בגוגל. השיטה הראשונה היא למעשה קידום ברשתות חברתיות בשיטה הממומנת שזה בעצם מבוסס על הקמה של קמפיינים בהתאם לקהלי היעד שלנו בין אם מדובר בפייסבוק, בין אם באינסטגרם ובין אם ברשתות חברתיות אחרות. כלומר, אנחנו מקימים קמפיין על בסיס הטרגוט שקיים בתוך המערכת וכך השיווק הופך מאוד מאוד ספציפי וממוקד. השיטה השנייה נקראית שיווק אורגני וזה בעצם ההפעלה הטבעית שאנחנו עושים בתוך הרשתות החברתיות בין אם זה להעלות סטוריז באינסטגרם ובין אם סרטון שצילמנו את עצמנו מסבירים משהו על המוצר שלנו והעלינו גם לפייסבוק וגם לאינטסגרם. השורות הבאות יעסקו בקשר החשוב שקיים בין השיווק ברשתות חברתיות לבין הקידום האורגני גם ברשתות עצמן אבל בעיקר בקידום שאנחנו עושים לאתר שלנו בגוגל. 

מה המטרות שלנו בקידום ברשתות חברתיות?

למעשה, המטרה של כולנו היא שיפור אסטרטגיית ה-SEO שנחשבת לחיונית מכיוון שתהליך הקידום מגביר את נראות האתר ואת הדירוג שהוא מקבל בגוגל. אבל תחרות עזה הופכת את תוצאות החיפוש לאתגר, בעיקר מכיוון שתכנים נוספים מתפרסמים מדי יום. התחרות הופכת יותר ויותר גדולה מה שמחייב אותנו כל הזמן לשנות, להתעדכן ולהפוך את השיווק שלנו ליותר אפקטיבי. פעם זה לא היה ככה אבל מכיון ונוצר מצב של ריבוי ערוצים ומכיון בכל תחום יש עשרות לעתים מאות ואפילו אלפי ערוצי יוטיוב, עמודי פייסבוק, חשבונות אנסטגרם ואתרים, התחרות נהיית קשה. עם נפח התכנים שמתפרסמים ומופצים מדי יום, הסיכויים להופיע בתוצאות הגוגל קלושים. אבל אתם יכולים לשפר את הסיכויים שלכם באמצעות אסטרטגיית תוכן נכונה.

https://www.youtube.com/watch?v=MAyjGnoM760

אז אם אתם תוהים איך להשתמש ברשתות החברתיות כדי לשפר את דירוג ה-SEO ותוצאות הנראות שלכם בגוגל, ומעוניינים להגביר את קמפיין ה-SEO שלכם באמצעות רשתות חברתיות, מאמר זה מציג טיפים מעשיים של שיטות קידום ברשתות החברתיות.

איך הרשתות החברתיות משפיעות על קידום אתרים?

רשתות חברתיות אינן תורמות ישירות לדירוג SEO, אבל הקישורים שאתם משתפים בפלטפורמות חברתיות מגבירים את החשיפה למותג. הם מוסיפים ומשפיעים על אופטימיזציה למנועי חיפוש באופנים הבאים:

  1. הפצה נרחבת של תכנים.
  2. שיפור הנראות המקוונת והתנועה האורגנית.
  3. הגדלת ההכרה במותג.
  4. שיפור המוניטין של המותג.
  5. הגברת אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

תהליך קידום ברשתות החברתיות מתרחש כשיותר אנשים משתפים את התכנים שלכם, ובכך מייצרים אותות חברתיים שמעידים על כך שהפוסטים שלכם שימושיים לשוק היעד שלכם. לכן, זה לא מספיק רק להעלות תכנים, התכנים שאתם מעלים חייבים להיות מעניינים, מקוריים ועליהם לספק ערך מוסף לגולשים שלכם ולייחד אתכם בהשוואה למתחרים. הכל מתחיל והכל נגמר בשיווק חכם וטוב שנותן מענה מלא לקהלי היעד שלכם. 

 

ההתייחסות של גוגל לקישורים מהרשתות החברתיות

למרות שהקישורים מועילים, גוגל אינה סופרת אותם כפי שהיא סופרת קישורים מאתרים אחרים. למרות זאת, דפי הדירוג הטובים ביותר הם לעתים קרובות אלה עם יותר אישורים חברתיים. כלומר, קידום ברשתות החברתיות משפיע באופן חיובי עקיף על דירוג החיפוש בגוגל. לכן, אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם, עליכם להשקיע גם בשיווק ברשתות חברתיות. אין ספק כי הצלחה ברשתות החברתיות יכולה להשפיע על תהליך הקידום, כי גוגל מחפשת את המדדים הנכונים. אבל יש עוד נקודה שחשוב להפנים על קידום אתרים ברשתות החברתיות.למה קידום אתרים ברשתות החברתיות חשוב? מכיוון שהרשתות החברתיות משפיעות בעקיפין על הגורמים המשפיעים על דירוגי החיפוש, ויש להן פוטנציאל להובלת תעבורת רשת איכותית לאתר שלכם.עם יצירת ופרסום תכנים איכותיים שמתחברים לקוראים שלכם, הם הופכים למשווקים שלכם. למה? כי אתם מציעים להם תכנים עם ערך. המשמעות היא שהקהל שלכם יקרא וישתף את התכנים עם החברים והעוקבים שלו.

תכנים איכותיים גורמים לקהל לחזור

תכנים איכותיים מציעים לקהל שלכם מידע שימושי שגורם להם להמשיך לחזור ובסופו של דבר אתם מקבלים לידים. זהו שיווק באמצעות תוכן, שיתוף נתונים עם ערך שמסייעים לקוראים. אבל לא תשפיעו באופן משמעותי אם לא תפיצו אותם כראוי.

 

אז איך עושים את זה?

אם אתם עדיין לא פעילים ברשתות החברתיות, מומלץ לפנות לחברה או מומחה בשיווק רשתות חברתיות וזאת משום שאתם צריכים להתמקד. לאו דווקא אתם צריכים להיות פעילים בכל הרשתות החברתיות. יכול מאוד להיות שיספיק לכם להתחיל רק בפייסבוק ועם הזמן לצרף פעילות לרשתות אחרות. אם אתם כבר פעילים ברשתות החברתיות אבל משהו שם לא עובד, אם אתם לא מצליחים להתקדם בתוצאות החיפוש האורגניות, שוב כדאי לפנות למומחה לקידום אתרים ורשתות חברתיות שיכוון אתכם, יבנה לכם אסטרטגיית שיווק כדי שתוכלו למנף את העסק שלכם למקומות טובים ולחשוף את השירותים שלכם לקהלים הרלוונטיים.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »