קידום חשבון אינסטגרם – לעשות את זה בחוכמה וביעילות

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בעלי עסקים רבים כבר מכירים את האינסטגרם בתור רשת חברתית שיכולה לסייע רבות לצמיחה של העסק ולשגשוג שלו. הם יודעים פחות או יותר מי קהל היעד שגולש ברשת הזאת ועוקב אחרי הפעילות של עסקים מועדפים, הם יודעים אילו סוגים של תכנים קהל היעד צורך וכמובן שהם מבינים אט אט מי הקהל הספציפי שלהם. קידום חשבון אינסטגרם אינו משימה פשוטה ומדובר בתהליך שיש בו כמה וכמה שלבים עד לקבלת התוצאות הרצויות מבחינתו של בעל העסק. דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא ההבנה שצריך לעשות את מלאכת הקידום בעזרתו של איש מקצוע, מקדם אתרים ועסקים ברשת שיש לו ניסיון והוא מכיר את דרך הפעולה של האינסטגרם.

מה זה אומר קידום חשבון אינסטגרם?

קידום חשבון אינסטגרם אינו משימה פשוטה ומדובר בתהליך שיש בו כמה וכמה שלבים עד לקבלת התוצאות הרצויות מבחינתו של בעל העסקאין זה מספיק להתרכז בפעילות שגרתית ויומיומית של העלאת פוסטים ויצירת מעורבות בקרב הלקוחות והעוקבים. מדי פעם יש צורך בעיבוי הפעילות הזאת או בביצוע פעולות ממומנות לשם הגברת התנועה בעמוד. כאשר מדברים על קידום חשבון אינסטגרם מתכוונים לפעילות שתהיה מותאמת אישית לעסק עצמו ולקהל היעד שלו, תהיה ממוקדת במוצר או שירות ספציפי, שתתבצע בעיתוי מאד מסוים של השנה וכאמור – ברוב המקרים היא תהיה בתשלום. כאשר מדובר בעסקים קטנים או בינוניים בדרך כלל פעולות של קידום בתשלום יבוצעו מדי פעם ובמקרים של עסקים גדולים מאד ייתכן שפעולות קידום ממומנות יתבצעו לאורך כל הזמן בהתאמה לקהל היעד.

מה המטרה של קידום חשבון אינסטגרם?

שום בעל עסק לא יכול להתבסס אך ורק על הפעילות הדיגיטלית השוטפת והיומיות של הרשתות החברתיות ובפרט באינסטגרם. מקדם אתרים ועסקים מקצועי שמלווה את העסק ואת בעל העסק יציע לבצע מהלכי קידום יזומים וממומנים שיש להם את האפשרויות והדרכים למשוך יותר קהל, להגיע למודעות והתודעה של גולשים שעשויים להתעניין במוצרים או השירותים וכך תוך פרק זמן קצר להגיע לתוצאות משביעות רצון שעם הקידום השגרתי מגיעים אליו רק אחרי הרבה מאד זמן. לא בכדי ההמלצה של אנשי מקצוע ומומחים היא חד משמעית – לבצע מדי פעם פעולות של קידום חשבון אינסטגרם על מנת לחזק את העסק ואת המותג ולחזק את הקשר בינו לבין הלקוחות.

לבצע מדי פעם פעולות של קידום חשבון אינסטגרם על מנת לחזק את העסק ואת המותג ולחזק את הקשר בינו לבין הלקוחות.אילו פעולות מבצעים כדי לקדם את החשבון באינסטגרם?

לכל רשת חברתית יש את קשת הפעולות שהכי מתאים לבצע בה על מנת לקדם עסקים וחשבונות עסקיים – העלאת פוסטים, שיתוף ומעורבות של הגולשים והעוקבים, יצירת קמפיינים של תיוגים והאשטאגים למקומות מסוימים או למוצרים של העסק, וכמובן חלוקה של הקמפיין בין הגולשים והעוקבים לבין שלטי חוצות או פרסומים נוספים ברחבי המדיה הפיזית או הדיגיטלית. מכיוון שלכל עסק יש את האג'נדה שלו ואת האני מאמין של בעל העסק הרי שפעולות לשם קידום חשבון אינסטגרם תהיינה שונות בין עסקים ובין אנשים ומכאן החשיבות של התאמה אישית של אותן פעולות והתבססות על אפיון מדויק ומעמיק של העסק.

כמה עולה לקדם חשבונות אינסטגרם?

חשוב להבין שאם שוכרים את השירותים של איש מקצוע מנוסה ומיומן בתחום של קידום אתרים ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות יש תשלום חודשי קבוע שמשלמים לו (ריטיינר) עבור הפעולות השוטפות של תחזוקת העמוד העסקי והפעילות העסקית ויש תשלום נפרד עבור פעולות קידום ממומנות שיוחלט שהוא מבצע בשיתוף פעולה עם בעל העסק. ברוב המקרים יהיה מדובר בסכום חודשי של כ- 1500-2000 ₪ שחשוב לראות בהם השקעה לכל דבר ועניין. אמנם מדובר בסכום לא קטן אך כאשר הוא מושקע בחוכמה בפעולות קידום שמתאימות לעסק ולמוצרים או השירותים שלו – הוא בתמורה יניב הכנסות שיקזזו את ההוצאה שלו.

התוצאות של מהלכי קידום ושיווק נכונים

את התוצאות של קידום חשבון אינסטגרם גם בעל העסק יוכל לראות ולהרגיש בעצמו ולא חייבים לשם כך להיות אנשי מקצוע מעולם קידום האתריםאת התוצאות של קידום חשבון אינסטגרם גם בעל העסק יוכל לראות ולהרגיש בעצמו ולא חייבים לשם כך להיות אנשי מקצוע מעולם קידום האתרים. אט אט יתחילו להגיע יותר פניות של לקוחות, מתעניינים ועוקבים, תהיינה יותר יצירות קשר דרך העמוד או האתר של העסק, אפשר יהיה להרגיש שיש יותר רכישות וכמובן שהסממן הטוב ביותר יצביע על שינוי לטובה – מספר הלייקים והעוקבים יעלה בצורה משמעותית, שלא לומר דרמתית. אפשר יהיה לשים לב שהעסק והעמוד העסקי נמצאים במקום טוב מאד בשיח המקוון בין עוקבים ולקוחות וללא ספק כל הסימנים האלה יצביעו באופן חד משמעי על כך שהקידום עובד ומבוצע בדרך טובה, נכונה ויעילה.

איך בוחרים את איש המקצוע לקידום החשבון?

כיום יש חלוקה מאד ברורה בין אנשי המקצוע, שכן לא כולם יכולים להכיר לעומק את כל הרשתות החברתיות ואת כל האפשרויות שעומדות בפני מקדמי האתרים ברשת האינטרנט. על מנת לבחור מקדם צריך לשים לב שלמועמדים יש ניסיון רב ככל האפשר באינסטגרם, מומלץ על מנת לבחור מקדם צריך לשים לב שלמועמדים יש ניסיון רב ככל האפשר באינסטגרם, מומלץ שיהיה להם ידע וניסיון עם עסקים מאותו תחום עניין או עסקיםשיהיה להם ידע וניסיון עם עסקים מאותו תחום עניין או עסקים, תמיד כדאי לראות תוצאות של מהלכי שיווק וקידום שהם ביצעו עבור הלקוחות שלהם והכי טוב יהיה לקבל המלצות ממי שמכירים וסומכים על הדעה שלו. כך אפשר להיות בטוחים שמפקידים את החשבון העסקי בידיים טובות ומקצועיות שלבטח גם יביאו תוצאות טובות.

איך מרגישים כשקידום החשבון באינסטגרם עובד?

בעל העסק רוצה להצליח, לשגשג ולצמוח וללא ספק קידום העמוד הוא נדבך מרכזי בדרך למטרה זו. כאשר הקידום מבוצע בדרך הנכונה תוך הבנה מעמיקה אודות העסק עצמו, קהל הלקוחות שלו וכמובן המוצרים או השירותים שהוא מציע – אפשר יהיה בקלות רבה יותר למצוא דרכים טובות ויעילות לקדם את העמוד וכך לעמוד ביעדים והמטרות שמציבים ביחד עם בעל העסק. כך הוא עצמו יתפנה לפתח את העסק ולא יצטרך להתעסק בקידום.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »