קידום ערוץ יוטיוב

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קידום סרטון ביוטיוב היא משימה לא פשוטה, שיש ללמוד אותה היטב וליישם אותה בקפידה. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר במשימה של קידום ערוץ יוטיוב שלם. הבשורה הטובה היא, שמרגע שלמדתם איך לעשות את זה נכון, תוכלו להטמיע את הדברים לתוך הניהול השוטף של הערוץ ולעצב את ההתנהלות שלכם בערוץ באופן כזה שיקדם אותו באופן טבעי ללא מאמץ מיוחד וללא עבודה כפולה ומשולשת. אז איך נכון לנהל את ערוץ היוטיוב שלכם כדי להבטיח את קידומו בצורה אפקטיבית? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

קידום סרטון ביוטיוב היא משימה לא פשוטה, שיש ללמוד אותה היטב וליישם אותה בקפידה. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר במשימה של קידום ערוץ יוטיוב שלם.קידום ערוץ יוטיוב – משימה מאתגרת שדורשת סדר וארגון

יוטיוב הוא אתר שנוסד לפני כשני עשורים על ידי שני יזמים יצירתיים, אך באותה תקופה אף אחד לא דמיין שאותו אתר קטנטן יהפוך למפלצת שהוא היום עם יותר מ-400 שעות וידאו המועלות לאתר בכל דקה ועם יותר ממיליארד שעות צפייה באתר בכל חודש. אלא שאוקיינוס הווידאו הזה לא צריך להטריד אתכם. ממש כפי שכאשר אתם נוהגים ברכב שלכם, לא צריך לעניין אתכם מצב הכביש לכל אורכו אלא רק בסביבה המיידית שלכם, גם במקרה של קידום ערוץ יוטיוב, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למצוא את קהל הצופים שלכם ולהעניק לו את חוויית הצפייה הטוב ביותר לה הוא מצפה.

אז איך מקדמים ערוץ שלם ביוטיוב?

לא צריך לעניין אתכם מצב הכביש לכל אורכו אלא רק בסביבה המיידית שלכם, גם במקרה של קידום ערוץ יוטיובככלל, קידום ערוץ ביוטיוב חייב לכלול בתוכו את כל הכלים שבאמצעותם מקדמים סרטון בודד ביוטיוב. כל אחד מהסרטונים שלכם צריך לכלול בתוכו שורה של אלמנטים, שיסייעו בקידומו ואם תיישמו את אותם אלמנטים בכלל הסרטונים שלכם, כך יקודם גם הערוץ כולו. יחד עם זאת, בנוסף לקידום הסרטונים הבודדים, עליכם לנקוט בשורה של צעדים לקידום הערוץ כולו כגוף אורגני אחד וכעת נפרט בפניכם מספר צעדים שבהם תוכלו לנקוט בכדי להשיג בדיוק את המטרה הזאת של קידום ערוץ יוטיוב:

  • גבשו את זהות הערוץ – עוד לפני שצילמתם את הסרטון הראשון שלכם, החליטו מהו הקונספט המרכזי של הערוץ ומהו הערך המרכזי שהוא מספק. הערוץ יכול לספק מידע, ידע ובידור בתחום ספציפי והוא יכול לספק ערך ממוקד תוך התפרשות על שורה של תחומים. במילים אחרות, נסו להגדיר מהי הסיבה שבגינה אדם ירצה לעקוב אחרי הערוץ שלכם ולצפות בכל סרטון חדש שאתם מעלים.
  • כותרת, תיאור, תמונה מקדימה ומטה-תגיות – בכל סרטון הקפידו לתת כותרת אטרקטיבית, תיאור מפורט של הסרטון, תמונה מקדימה שמושכת קליקים והשתמשו במטה תגיות כמו קישורים, האשטגים וכדומה, שיסייעו לאלגוריתם של יוטיוב להבין את הסרטון שלכם טוב יותר.
  • היו מקורים ואיכותיים – הקפידו מאוד על הנושא של זכויות יוצרים, צרו תוכן עצמאי משלכם, לא מועתק ולא כזה שמחקה אחרים. כמו כן, הקפידו מאוד על איכות הצילום והסאונד, שני פרמטרים שמהווים תנאי מפתח להצלחה של כל סרטון.
  • היו עקביים – המשיכו לייצר סרטונים בתדירות קבועה במטרה ליצור אצל הצופים שאוהבים את תחום העיסוק שלכם, שאצלכם הם יוכלו למצוא ערך מתמשך לאורך זמן מעצם המעקב אחריכם.
  • נתחו את הפעילות בערוץ – השתמשו בכלי אנליטיקס של יוטיוב, הבינו מי צופה בכם, מה מקבל יותר לייקים ויותר צפיות ומה פחות, באילו שעות צופים בכם וכן הלאה. מידע זה יסייע לכם לתכנן טוב יותר את התוכן שלכם וגם לתזמן את פרסומו בצורה שתוביל ליותר צפיות.
  • היו אינטראקטיביים – הגיבו לצופים, התייחסו לפניות שלהם וספקו להם דרכים ליצור עמכם קשר.
  • "מכרו" את עצמכם – בכל סרטון, אל תחששו לבקש מהצופים לעשות לייק, לשתף ולהירשם לערוץ. כל סרטון יכול לתפוס כל צופה בזמן שונה ובמצב רוח שונה ואתם רוצים להבטיח שבכל מקרה שקיים בו פוטנציאל ליצירת ערך לערוץ, אתם תהיו שם כדי לעודד את יצירת הערך הזאת.
  • בנו את המותג שלכם – השקיעו בלוגו של הערוץ, בשם הערוץ, בדף הבית של הערוץ, צרו סרטון תדמית ראשי שיופיע בדף הבית של הערוץ וכן הלאה.
  • שתפו פעולה – אפשרו לאחרים לעשות סרטונים על הערוץ שלכם, התייחסו לערוצים אחרים, הוציאו קישורים לערוצים וסרטונים בערוצים אחרים וצרו מעין רשת גדולה של מידע וערך שמקיפה את הערוץ שלכם מכל עבר.
  • בנו נוכחות אונליין – צרו נוכחות מרבית של הערוץ שלכם בכל מקום ברשת – באימיילים שלכם, ברשתות חברתיות, בבלוגים, שלחו לחברים ועודדו צפייה.

והכי חשוב, התמידו והיו סבלניים.

 

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »