קידום צפיות ביוטיוב

לפרטים נוספים – 050-5509091

עבור כל מי שמשתמש בפלטפורמת הסרטונים יוטיוב, או אשר מתכוון להשתמש, כדאי שידע שמנוע החיפוש של יוטיוב משתמשקידום החשיפה באמצעות קידום צפיות ביוטיוב על מנת להגיע לדירוג גבוה ביוטיוב וכתוצאה מכך לחשיפה גבוהה בקריטריונים מסוימים על מנת לדרג סרטונים. כך, יכול מנוע החיפוש לדרג את הסרטונים נמוך או גבוה בהתאם לאלגוריתם שלו. חשוב להבין, שלדירוג של יוטיוב יש השפעה נוספת, והיא על חשיפת המשתמשים למותג שלנו. כמובן, שהמטרה היא להגדיל את החשיפה, וכך להגדיל משמעותית את תנועת הערוץ וכמובן את הפרנסה.

כך ישנם כמה פרמטרים אשר משפיעים על הדירוג והם כמות הצפיות בסרטון, אחוז ההשלמה של צפיות בסרטון, כמות נטישה וכמות הנרשמים. ובפירוט, ככל שכמות הצפיות עולה ממשתמשים  אמיתיים, ככל שהם יצטרכו אחוז גדול יותר מהסרטון, ככל שכמות הנוטשים תהיה קטנה וכן ככל שכמות הנרשמים לערוץ תהיה גבוהה- כך הסרטון ייחשב לאיכותי יותר בעיני יוטיוב ובהתאם ידורג גבוה יותר. לאלו מצטרפים מגוון רחב נוסף של קריטריונים טכניים כמו איכות הוידאו והסאונד, כתוביות, אורך הסרטון ועוד.

קידום החשיפה באמצעות קידום צפיות ביוטיובכיום כבר לא מסתמכים אך ורק על הצפיות של הגולשים אלא על מחירון צפיות ביוטיוב שיש באפשרותו להגדיל את מספר הצפיות בסרטונים.

על מנת להגיע לדירוג גבוה ביוטיוב וכתוצאה מכך לחשיפה גבוהה, יש לעבוד על מספר קריטריונים חשובים. ככל שההתמדה בהם תהיה גבוהה ואיכותית יותר, כך יעלה מספר הצפיות וכן תעלה החשיפה.

הראשון, גיבוש קונספט לערוץ ולסרטונים שבו, זאת יש לעשות טרם העלאת סרטונים לערוץ. גיבוש הקוסנפט חולש על תכנון נכון של המטרות, התוכן ומה שיכלול הערוץ שלנו. ככל שהקונספט יהיה מדויק יותר, כך זהות הערוץ שלכם תהיה מדויקת יותר ותעבור כך גם לצופה. שסביר להניח שילחץ כמנוי.

לאחר מכן הגיע הזמן לתכנון הסרטונים עצמם. חשוב מאד להפיק סרטונים איכותיים, ויש לקחת בחשבון אלמנטים של איכות הצילום, התאורה, איכות הסאונד וחוסר ברעשי רקע, עריכה נכונה ואיכותית. כמובן, שניתן גם להוסיף בונוסים כמו כתוביות, איכות משודרגת את הצילום וכדומה. ככל שהסרטון המופק יהיה יותר איכותי, יוטיוב יחשיב אותו כמקצועי יותר וכך ידרג אותו בהתאם.

בהעלאת הסרטון, שימו דגש על אסתטיקה. שימו לב כי כותרת הסרטון היא מושכת, התמונה הנוספת לערוץ היא איכותית, והתוכן הכתובישנם כמה פרמטרים אשר משפיעים על הדירוג והם כמות הצפיות בסרטון, אחוז ההשלמה של צפיות בסרטון, כמות נטישה וכמות הנרשמים. בתיאור הערוץ שלכם נעים ומושך את המשתמש. תוכן טוב יכול להיות ההבדל בין משתמש שיכנס לערוץ לבין משתמש שידלג עליו. כך למשל ניתן לתת דגש למספר קריטריונים שמשמעותיים מבחינת הקידום של גוגל, כן- גם את יוטיוב. תוכן איכותי נחשב לכזה אשר נעשה סביבו מחקר של מילות מפתח (הכולל מחקר על מילות המפתח של המתחרים), והתוכן כתוב בצורה איכותית ורציפה.

עוד דבר חשוב מאד לעניין הקידום שלכם, מבחינת פעולת העלאת הסרטון, היא הצגה שלכם בתחילת הסרטון. ההצגה הזו חשובה במיוחד, שכן היא מציגה את זהותכם טרם קבלת התוכן על ידי המשתמש. כאן, חשוב מאד למצוא את האיזון, שכן, אי הצגה כלל תמנע את הפרסום שלכם וכתוצאה מכך את קידום צפיות ביוטיוב. ובמתרס השני, הצגת יתר עלולה לגרום למשתמש לנטוש את הסרטון מהר במיוחד. מה שכמובן, לא יסייע לנו בקידום צפיות ביוטיוב גם כן.

מבחינת זמן ההצגה של העסק, ראוי שהוא יהיה בין 10-30 שניות, כי יותר ממחצית הדקה היא איננה ידידותית עבור המשתמש, וסביר שמשתמש סביר ינטוש את הסרטון. בנוסף, חשוב שההצגה של העסק שלכם תהיה עניינית וממוקדת, ללא דיבורי סרק, שתוכן ההצגה יהיה מעניין ואיכותי. אם הוא אכן יהיה כזה, המשתמש ישאר ולא ינטוש וכמובן החשיפה תעלה.ההמלצה היא להתנסות, הת חילו מהצגה של 10-15 שניות, ועלו לאט לאט ככל שאתם מבינים שאין נטישת משתמשים.

דבר נוסף, הגברת מעורבות הצופים בסרטון. זהו אלמנט חשוב במיוחד, שכן הוא מסייע משמעותית להשארת הצופים בסרטון למשך זמןאי הצגה כלל תמנע את הפרסום שלכם וכתוצאה מכך את קידום צפיות ביוטיוב. ובמתרס השני, הצגת יתר עלולה לגרום למשתמש לנטוש את הסרטון מהר במיוחד. רב. מה שבטווח הרחוק, מעלה את החשיפה כמובן וכך גם מסייע בקידום צפיות ביוטיוב של הסרטון. הדבר עובד כך משום שככל שיוטיוב מזהה מחויבות כלפי הסרטון, וצפייה עד תומו של הסרטון, כך היא מזהה תוכן איכותי, ומזהה שהסרטון רלוונטי מבחינת המשתמש. כתוצאה מכך מקדמת יוטיוב את הסרטון. כיצד לעשות זאת? יצירת הסרטון צריכה לסוב סביב שאלה שרבים מחפשים לה תשובה, ולהוות פתרון לשאלה זו. ככל שהשאלה תהיה ממוקדת יותר, והתוכן יפתור את הבעיה בצורה איכותית ועניינית יותר, כך הוא יקודם יותר על ידי יוטיוב. ובונוס, גם על ידי גוגל. דוגמה לכך, היא סרטון של בעל מקצוע מאלף כלבים, אשר מפרסם סדרת סרטונים על נשיכת גורים וכיצד לפתור אותה.

חשוב מאד לשים לב, שכאשר אתם מעלים את הסרטונים שלכם, עשו זאת בכמות וברצף. כלומר, אל תעלו סרטון אחד לערוץ, העלו לפחות 3-4 סרטונים. בצורה זו אתם משיגים שתי מטרות עיקריות: יצירת שרשרת סרטונים עבור המשתמש. כלומר, בתום סרטון אחד הוא מיד יעבור לצפייה בסרטון הבא. שנית, קידום צפיות ביוטיוב בצורה משמעותית של הערוץ שלכם, מהיותו מלא בתוכן.

ובתום הדרך, תנו את הטון החשוב להטמעת הסרטונים של בבלוגים וברשת ככלל. החשיפה יכולה להתבצע בצורה זו בקלות וביעילות ולהשיג לכם תוצאות מצוינות. שכן, יוטיוב מזהה סרטונים אשר מועלים בפלטפורמות שונות כאיכותיים ורלוונטיים יותר.

מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר והצעות מחיר שלא תמצאו באף מקום – 050-5509091

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אינסטרגם

קניית תגובות באינסטגרם- כל מה שחשוב לדעת

בעלי עסקים וחברות מבינים את הפוטנציאל אשר גלום בפרסום העסק שלהם באמצעות הרשתות החברתיות. מדובר על דרך יעילה ביותר לקדם מותגים שונים, בתי עסק, שירותים, מוצרים ועוד. אחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר היא: אינסטגרם. מדובר על פלטפורמה שבה ניתן לקדם עסקים ועוד, באמצעות סרטונים ותמונות. כמובן שבכדי שתהיה חשיפה מקסימלית לתוכן שמעלים באינסטגרם, יש צורך שיהיו עוקבים רבים, תגובות על כל דבר שמעלים ועוד. אם אין לכם מספיק עוקבים באינסטגרם ואתם מחפשים את הדרך היעילה ביותר לקדם ולפרסם דרכו, כדאי שתדעו שכיום ישנן חברות המציעות קניית תגובות באינסטגרם.

ציפורניים

סיימת קורס לבניית ציפורניים? חשוב שתדעי

אז סיימת בהצלחה את הקורס לבניית ציפורניים שלמדת בחודשים האחרונים, וכעת את מוכנה להתחיל בקריירה המבוקשת של אמנית ציפורניים מקצועית. קודם כל מגיע לך מזל טוב! אבל לפני שאת צוללת לקריירה מהנה ומצליחה בתחום של מניקור ופדיקור, יש כמה דברים מכריעים שכדאי לך לדעת. במאמר זה, נדון בידע ובטיפים חיוניים שיעזרו לך לשגשג בתעשייה היצירתית והתחרותית הזו של בניית ציפורניים.

בניית אתרים

לשחרר פוטנציאל עסקי: החשיבות של בניית אתרים ושיווק דיגיטלי

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית לעסקים בכל הגדלים. עם ההתקדמות המהירה בטכנולוגיה, לקוחות פונים כעת לאינטרנט כדי לחקור מוצרים ושירותים לפני ביצוע רכישה. זה עושה את זה חיוני עבור עסקים, במיוחד בישראל, להשקיע בבניית אתרים ושיווק דיגיטלי כדי להישאר תחרותיים בשוק.

פתרונות תקשורת לעסקים

שיפור תקשורת עסקית: פתיחת הצלחה עם פתרונות מותאמים

בעולם המהיר והמקושר של היום, תקשורת אפקטיבית חיונית להצלחת כל עסק. הוא משמש כבסיס לבניית קשרים חזקים עם לקוחות, עובדים ובעלי עניין. ללא תקשורת ברורה ותמציתית, עלולות להתרחש אי הבנות, שיובילו לחוסר יעילות, עיכובים ואפילו קונפליקטים.

לידים חמים

שחרור כוחם של לידים: הגבר את טווח ההגעה של העסק שלך

לידים הם נשמת אפו של כל עסק. הם לקוחות פוטנציאליים שהביעו עניין במוצרים או בשירותים שלך. בשוק התחרותי של היום, שיווק יעיל של העסק שלך חיוני להצלחה. על ידי ניצול הכוח של לידים, אתה יכול להרחיב את טווח ההגעה שלך ולהתחבר לקהל רחב יותר.

קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם

הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו כאשר רבים מאיתנו מבלים בהם שעות רבות מהיום שלנו. אנו משתמשים