איך כדאי לבצע קידום קבוצה בפייסבוק

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קידום קבוצה בפייסבוקהפייסבוק מאפשר להרבה מאד דיונים ושיחות להתקיים ולהתבצע גם כאשר מדובר בנושאים עסקיים. בעבר הקבוצות לא היו תורמות או מאפשרות פרסום ישיר של מוצרים או עסקים אך כיום המצב שונה ויש לא מעט קבוצות שעצם הקיום שלהן בפייסבוק מבוסס על עסקים ותקשורת בנושא מוצרים או שירותים. מאד ועד היום חלו לא מעט שינויים בכל מה שקשור לתחום של קידום קבוצה בפייסבוק ומי שמנהל את הרשת החברתית מאפשר לא מעט חופש פעולה למי שחשוב לו ליצור קבוצה על בסיס של מכנה משותף ענייני ומעניין לכמות לא קטנה של אנשים, גולשים. נשאלת השאלה איך עושים את זה ואיך הקבוצה יכולה לקדם את הנושא העסקי.

 

קידום קבוצה בפייסבוק – מה זה אומר ולמה זה כדאי?

אין זה מספיק לפתוח קבוצה בפייסבוק ולהעלות בה שאלות או תכנים מקצועיים. כל מי שמקים קבוצה רוצה ושואף שיהיו בה כמה שיותר חברים, זאת על מנת שכל אחד ואחת מהם יוכלו לתרום לה מהניסיון או הידע שלהם שקשור לנושא הקבוצה וכך כל חברי הקבוצה ייצאו נשכרים. כאשר ידוע מגילוי נאות מה מביא את חברי הקבוצה לכך שהם נמצאים ביחד באותה פלטפורמה וירטואלית אין ספק שיש בזה כדי לסייע בקידום ואכן זה אחד מהעקרונות של קידום קבוצה בפייסבוק. כאשר תנאים כמו גילוי נאות, התנהלות עסקית ואובייקטיבית וכמובן מתן מקום למענה על ידי המנהלים והמשתתפים באים לידי ביטוי – הקבוצה בהחלט יכולה להיות מקודמת.

 

איך מבצעים קידום קבוצה בפייסבוק הלכה למעשה?

הנושא של קידום בפייסבוק קשור מאד לנושא של קידום אתרים ועסקים ברחבי רשת האינטרנט ובכלל זה ברשתות החברתיות. הקמתה של קבוצה בפייסבוק נדרשת או רצויה בדרך כלל בשל אינטרס כלשהו ויהיה בהכרח מדובר בנושא או תחום שבוער בעצמותיו של מי שפותח את הקבוצה ומזמין גולשים נוספים להצטרף אליה. קידום של קבוצה יכול להתבצע בדיונים של קבוצות אחרות שהנושאים שלהם משיקים או משלימים, אפשר לקדם את הקבוצה דרך הפרופילים האישיים של המנהלים עצמם או מי מחברי הקבוצה שמוכן להתגייס לטובת הגדלת מספר החברים בה ויש גם אפשרויות ממומנות לקדם את הקבוצה, למרות שהן פחות פופולריות.

המהות של קבוצות בפייסבוק

כאמור, לכל קבוצה יהיה המכנה המשותף שמאגד את אותם גולשים ביחד. אותו מכנה משותף יכול להיות קשור לכל תחום מתחומי החיים – מקום מגורים (עיר או אפילו שכונה ספציפית), תכונה משותפת או אפילו מחלה, יש לא מעט קבוצות המבוססות גיל ויש כמובן קבוצות של חיפושי שירותים או מוצרים מסוימים שנדרשים לכל חברי הקבוצה או לרובה הגדול. מטרת הקבוצה יכולה להיות התייעצויות או קבלת עצות מניסיון אישי וידע, ייתכן ואפשר יהיה לחפש שירותים או מוצרים דרך הקבוצה וכמובן שאפשר יהיה גם לפרוק רגשות ותחושות או לקבל תמיכה וירטואלית ממי שייתכן ויזדהה עם אותן תחושות. 

 

למה כדאי או צריך לקדם קבוצה בפייסבוקלמה כדאי או צריך לקדם קבוצה בפייסבוק

קידום קבוצה בפייסבוק יכול להתבצע בתוך כמה שיקולים – ראשית, מי שמנהל את הקבוצה ירצה שיהיו בה כמה שיותר חברים על מנת להצביע על רצינות ומקצועיות. שנית, ייתכן ויהיה מדובר בקובצה שמספקת מידע אישי או פרטי שיכול לסייע למי שמתמודד עם מצב או נושא שמחבר אותו לשאר חברי הקבוצה ולכן תהיה שאיפה שכמה שיותר אנשים שחווים את אותו הדבר יתוודעו לתמיכה שהם יכולים לקבל או לעצות שיכולות לעזור להם להתמודד טוב יותר עם המצב. במידה ומדובר בקבוצה המבוססת על מוצר או פעילות עסקיים – הרי שמספר גדול של חברים בקבוצה יצביע על כך שהם מאמינים במוצר וחושבים שהוא טוב ויעיל.

 

היחס של פייסבוק כלפי קבוצות ומנהלי קבוצות

חשוב מאד להכיר את הכללים והתקנות של הרשת החברתית על מנת לפתוח קבוצה על בסיס משותף רחב וחשוב שירצו להצטרף אליה כמה שיותר גולשים. כיום יש חופש פעולה גדול יותר מצד מנהלי הרשת אך חשוב מאד לשים לב לכל החוקים על מנת שהקבוצה תוכל להמשיך ולצרף אליה חברים וכמובן להמשיך לגדול ולהתפתח. אחרי שמכירים את אותם הכללים החשובים אין ספק שזה בהחלט בר השגה ולכן לאחר שפותחים אותה אפשר לעבור הלאה לבחינה מעמיקה של קידום קבוצה בפייסבוק על מנת שעצם הידיעה על קיומה יגיע לכמה שיותר גולשים שמתוכם לבטח יש לא מעטים שהקבוצה יכולה לעזור להם.

 

למה בכלל להקים קבוצה בפייסבוק?

מי שבוחר להקים קבוצה בפייסבוק או מתחיל לבצע קידום קבוצה בפייסבוק עושה זאת מתוך איזושהי אג'נדה שחשוב לו לשתף בה עוד אנשים או מתוך המחשבה שיש עוד הרבה אנשים בעלי מכנה משותף ביחד איתו. הוא רוצה לשתף במידע או שהוא רוצה שישתפו אותו בחוויות או ניסיון אישי, הוא רוצה שכמה שיותר אנשים ישתפו ביניהם מידע חשוב ומהותי שכדאי שיהפוך לנחלת הכלל וכל אלה יעמדו לנגד עיניו כאשר ייצא לדרך ויפתח את הקבוצה. אין ספק שאם המטרה ראויה ואכן לקבוצה גדולה של אנשים אין מקום משותף לחלוק בו מידע הרי שקבוצה בפייסבוק תהיה רעיון מצוין.

איך מרגישים כשרואים את הקבוצה מצליחה?

כאשר יש לאדם משהו שבוער בו בפנים והוא מחליט לעשות מעשה ולפתוח קבוצה בפייסבוק – אין ספק שהמטרה שלו היא לחלוק בידע חשוב שיכול לעזור גם לאחרים. מכאן שכל גולש שמצטרף לקבוצה מגדיל אותה ואת הכוח שלה, הופך את המכנה המשותף להרבה יותר נוכח וממשי וייתכן שזו תהיה הפעם הראשונה שבה אותו מכנה משותף מקבל במה בקנה מידה רחב. זו החשיבות של קיום הקבוצה וזה יכול להביא להרבה סיפוק ושמחה למי שבחר לפתוח אותה.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »