קידום שיר ביוטיוב

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אחד הדברים החשובים ביותר שאנשים מתקשים להבין בעידן האינטרנט הוא, שהכלי החשוב ביותר להצלחה באינטרנט הוא איכות התוכן. בשורות הבאות נסביר לכם מהם הכוחות המשפיעים על הצלחה של תוכן באינטרנט ובהתאם לכך גם איך ניתן לבצע קידום שיר ביוטיוב, לפחות בכדי לאפשר לו את ההצלחה לה הוא ראוי כשיר טוב ויפה.

בשורות הבאות נסביר לכם מהם הכוחות המשפיעים על הצלחה של תוכן באינטרנט ובהתאם לכך גם איך ניתן לבצע קידום שיר ביוטיובקידום שיר ביוטיוב – להתניע את המנוע

דבר אחד שחשוב לדעת לגבי כל סוג של תוכן באינטרנט ולבטח כאשר מדובר ביצירת אמנות כמו שיר – ההצלחה של שיר ביוטיוב אינה נקבעת על פי איכות הקידום שלו, אלא בראש ובראשונה על פי איכות השיר והמידה בה הוא נאהב על ידי קהל היעד. יחד עם זאת, כדי שהציבור יוכל לאהוב את השיר שלכם, עליכם להביא אותו תחילה לידיעת הציבור וכאן נכנס המרכיב של קידום שיר ביוטיוב. קידום השיר מיועד לייצר עבורכם מסה קריטית של צפיות, ממנה יוכל השיר לפרוש כנפיים במידה והוא אכן ראוי וטוב או אולי לצלול מטה, במידה והחיבור שלו לקהל היעד אינו מוצלח במיוחד. בכל הקשור לפרקטיקה של קידום שיר ביוטיוב, אפשר להתייחס לעניין כאל התנעת מנוע, אך לאחר מכן יצטרך המנוע לעבוד בעצמו וזה כבר תלוי בשיר עצמו.

 

אז איך תקדמו את השיר שלכם ביוטיוב?

יחד עם זאת, כדי שהציבור יוכל לאהוב את השיר שלכם, עליכם להביא אותו תחילה לידיעת הציבור וכאן נכנס המרכיב של קידום שיר ביוטיובשיר ביוטיוב הוא כמו סרטון ביוטיוב וכיוצרים שמגיעים "משום מקום", האתגר העומד בפניכם הוא בדיוק כמו האתגר העומד בפני כל משתמש המעלה סרטון ליוטיוב בכל נושא שהוא. ככלל, ישנם מספר צעדים שאותם אתם יכולים לבצע במסגרת מהלך של קידום שיר ביוטיוב, חלקם קריטיים יותר וחלקם פחות, אבל חשוב בהחלט לעשות את המקסימום סביב כל אחד מהם כדי להבטיח שכל אחד מהם יעניק לכם את התרומה השולית שלו בהרחבת החשיפה של השיר. הצעדים אותם תוכלו לעשות כדי לקדם את השיר שלכם ביוטיוב כוללים את הבאים:

כותרת, תיאור ותמונת סרטון – שלושה תגיות מטא שעליכם לחשוב עליהם היטב ולעשות להם אופטימיזציה לפני שאתם מעלים את השיר לאוויר. הכותרת היא די ברורה (שם השיר והמבצע), אבל בתיאור תוכלו להרחיב במילים, להוסיף מילות מפתח ולשלב האשטגים שיכולים להרחיב את החיפושים שבהם יעלה השיר שלכם כתוצאת חיפוש. כמו כן, התמונה המקדימה של סרטון השיר היא סופר קריטית ויכולה להכריע האם ילחץ המשתמש על השיר שלכם אם לאו. ישנו מידע מקצועי רב מאוד באינטרנט על נושא התמונה המקדימה, מהן התמונות שמייצרות הכי הרבה קליקים וממה צריך להיזהר וחשוב שתלמדו את התחום היטב או שתעזרו באיש מקצוע שכבר מכיר את התחום לפניי ולפנים.

הערוץ, לא רק השיר – אחד המהלכים הכי חשובים שאתם יכולים במסגרת קידום שיר ביוטיוב הוא שילוב הסרטון בערוץ המתאים.הערוץ, לא רק השיר – אחד המהלכים הכי חשובים שאתם יכולים במסגרת קידום שיר ביוטיוב הוא שילוב הסרטון בערוץ המתאים. לא לחינם מרבית האמנים מפרסמים את השירים שלהם בערוצי מוסיקה מובילים כמו VEVO. האלגוריתם של יוטיוב נותן אוטומטית עדיפות לסרטונים המפורסמים בערוצים מובילים, על פני אלו שמגיעים מערוצים עלומי שם. אם תצליחו לפרסם את השיר שלכם דרך ערוץ מוביל, זה יהיה הבוסט הגדול ביותר שלו תוכלו לצפות במהלך של קידום שיר ביוטיוב. נסו למצוא ערוץ כזה שישמח לשתף איתכם פעולה ואם אפשר, אז גם יותר מערוץ אחד.

פרסום במספר רב של ערוצים – שימו לב לכך שבכל חיפוש שאתם מבצעים לשיר ביוטיוב, תוכלו לקבל דף תוצאות עם עשרות, מאות ואלפי תוצאות, שכולן מובילות לסרטונים שונים של אותו שיר – סרטון Lyrics, קליפ מקורי, קליפ הופעה חיה, קליפ בגרסת רדיו, קליפ רימיקס וכן הלאה. בנו עבור השיר שלכם שורה של סרטונים במספר גרסאות כאמור ושלבו אותו בערוצים שונים בתצורות השונות. ישנם למשל ערוצי Lyrics שישמחו לפרסם את השיר שלכם עם המילים שלו. שלבו את השיר ברשימות השמעה Playlists משלכם ובקשו מכל מי שאתם יכולים לשלב את השיר ברשימות כאלה, כך שהשיר יופיע מספר רב של פעמים ובגרסאות שונות עבור כל חיפוש.

היעזרו באיש מקצוע – ישנה עוד שורה של פעולות טכניות שניתן לנקוט בהן בכדי לקדם שיר או סרטון ביוטיוב, אך הדרך הטובה ביותר ליישם אותן היא בסיוע איש מקצוע. אם אתם באמת מתכוונים להוביל את השיר שלכם להצלחה, אתם רוצים לערב בתהליך איש מקצוע שינהל עבורכם את הדברים ויסייע לכם להשיג את מטרות הקידום בצורה מהירה ונכונה.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »