קניית לייקים לסרטונים 

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קניית לייקים לסרטונים אם יש לכם מותג שאתם רוצים לקדם או שאולי המותג הוא אתם, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת בעידן של היום היא באמצעות סרטונים ברשת. היום כל אחד יכול לייצר סרטונים באיכות גבוהה יחסית באמצעות צילום בטלפון הנייד אפילו. מי שרוצה יכול להשקיע טיפה יותר ולהוסיף ציוד כמו רינג תאורה או מיקרופון איכותי. ישנן תוכנות פשוטות מאד לעריכה ברחבי הרשת כך שקל מאד לייצר תוכן בכל נושא, בין אם מדובר בסרטון שלכם שרים, מכינים קאפקייקס או משחקים במשחק וידיאו. אם יצרתם סרטונים לרשת בטח תרצו שהם יגיעו לכמה שיותר אנשים. השאלה היא איך התוכן שיצרתם יגיע לקהל היעד שלכם בצורה הטובה ביותר? אחת השיטות היא קניית לייקים לסרטונים.


מה החשיבות של סרטונים ברשת?


יוצרי תוכן מייצרים סרטונים בתחומים שונים ורחבים. ישנם סרטוני הדרכה בהם מלמדים אותנו לעשות משהו שלא ידענו, לדוגמה איך להרכיב שידה מאיקאה. ישנם סרטונים שמראים לנו תוכן מדליק וממכר כמו קישוט קאפקייקס. ישנם יוצרים בתחילת דרכם שמשתמשים בסרטונים כדי להפיץ שירים חדשים או קליפים. לפעמים אנשים מפורסמים משתמשים בערוצי היוטיוב שלהם כדיי לייצר קשר ישיר עם המעריצים שלהם ולשתף אותם בדברים שקורים להם בחיים.כיום אנשים רבים מרוויחים כסף אמיתי מתוכן ווידיאו ברשת. אפשר להרוויח כסף באמצעות מונוטיזציה, מעלים הרבה סרטונים טובים ואיכותיים, מקבלים הרבה צפיות ומרוויחים יותר כסף מיוטיוב. בטח שמעתם על יצרני תוכן פופולריים שמרוויחים גם מיליונים בשיטה הזו. אם צברתם כבר קהל, והסרטונים שלכם פופולריים, יתכן שיפנו אליכם מחברות מסחריות במטרה לייצר שיתופי פעולה, אתם תשלבו מוצרים בסרטונים שלכם ותציעו לקהל שלכם לרכוש, וכך תוכלו להרוויח עוד כסף. הקהל שלכם מכיר אתכם וסומך עליכם, כך שאם ההמלצות שלכם אותנטיות, סיכוי גדול שתשכנעו את העוקבים שלכם לרכוש. במידה והתוכן שאתם מייצרים ויראלי, תוכלו גם לעשות שיתופי פעולה עם יצרני תוכן אחרים, לקדם אותם ולהרוויח כסף באפיק נוסף.


למה סרטונים טובים למיתוג שלי ואיך זה תורם לקהל היעד שלי?


מלבד ההכנסות הישירות מסרטונים, היום ידוע שמותג או אישיות צריכים נוכחות חזקה ברשתות כדי להישאר במודעות של הקהל שלהם ולהגיע לקהלים חדשים. אם תצרו ערוץ יוטיוב עם סרטונים שלכם תוכלו לייצר קשר ישיר לקהל שלכם, הם יוכלו לקבל עדכון בכל פעם שתעלו תוכן חדש, להגיב לכם ולשתף את התוכן ובכך להגיע לקהלים נוספים. למעשה ביצירת סרטונים ליוטיוב אתם מרוויחים פעמיים, פעם אחת באמצעות רווחים ישירים שניתן להרוויח מהסרטונים ובפעם השנייה באמצעות פנייה לקהל היעד שלכם והרחבתו ולמעשה קידום המותג שלכם.

https://www.youtube.com/watch?v=rNi39ylDBiE

איך מייצרים לייקים?


כדי שהסרטון שלכם ימשוך הרבה לייקים יש לייצר תוכן איכותי וטוב. ישנן הרבה שיטות לקדם תוכן בגוגל, אחת הבסיסיות היא להשקיע מעט מחשבה בטקסטים שאתם כותבים לסרטון כמו הכותרת והתיאור שלו. אם הסרטון איכותי, והטקסט שעוטף אותו ברור ורלוונטי, יתכן וגוגל יבחרו לקדם יותר את הסרטון שלכם על פני אחרים. סרטונים עם כותרות אטרקטיביות יותר מושכים גם יותר צפיות. ככל שהסרטון שלכם יעלה יותר בחיפוש, וככל שיצפו יותר בתוכן שלכם, תקבלו יותר לייקים.

 

למה חשוב שיהיו לי הרבה לייקים?


כשסרטון מקבל לייקים הם מופיעים באופן גלוי בסרטון עצמו ולמעשה משמשים כמשוב של הגולשים על התוכן שלכם. הגולשים מגיבים טוב יותר לסרטונים שמקבלים יותר לייקים, הגולשים משערים שהתוכן איכותי יותר או מעניין יותר וויראלי וכך יותר סביר שיצפו בסרטון בעצמם. בנוסף, סרטון שמקבל יותר לייקים נתפס גם על ידי גוגל כיותר אטרקטיבי ואז רוב הסיכויים שגוגל יקדמו את הסרטונים שלכם גבוה יותר. ככל שהסרטון מופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש סביר שתקבלו יותר צפיות ולייקים לתוכן שלכם. קניית לייקים לסרטונים תגרום לסרטונים שלכם לצבור יותר לייקים באופן מיידי, וכפי שציינו סרטון עם הרבה לייקים הופך ליותר ויראלי מה שיוביל ליותר לייקים לסרטון מגולשים נוספים. למעשה מדובר בביצה ובתרנגולת, רק שבאמצעות קניית לייקים לסרטונים אתם שולטים על הביצה, או על התרנגולת. אם תעלו סרטון חדש, ככל שיהיו לו יותר לייקים מלכתחילה, הפופולריות שלו תעלה מהר יותר והוא יצבור יותר לייקים בהמשך. לכן, קניית לייקים לסרטונים היא בעצם הדרך להתניע את קידום הסרטון שלכם.

 

כמה תעלה לי קניית לייקים לסרטונים?


כשקונים לייקים לסרטונים חשוב לבחור בחברות אמינות שימכרו לכם לייקים אמיתיים וחוקיים ולא לייקים שעלולים להיפסל על ידי גוגל. המחירים לקניית לייקים לסרטונים משתנים לרוב לפי חבילות של כמות לייקים. הלייקים מגיעים במדרגות של מאות ועד אלפים של לייקים לסרטון, כאשר מחיר של חבילת 100 לייקים יכול להיות עשרות שקלים ו-2,000 לייקים יכולים להגיע למאות שקלים. ככל שתקנו חבילה גדולה יותר המחיר ללייק בודד יהיה נמוך יותר. לדוגמה, חבילה של 100 לייקים יכולה לעלות כ-40 אגורות ללייק, בעוד אם תקנו לייקים לסרטונים בחבילה של 2000 תשלמו על כל לייק רק בסביבות ה-20 אגורות.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »