קניית עוקבים (Subscribers) לערוץ יוטיוב

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קניית עוקבים (Subscribers) לערוץ יוטיובאם יש לכם מותג או מוצר שאתם מנסים לקדם באינטרנט אחת הדרכים המעולות לעשות זאת היא באמצעות ערוץ יוטיוב. ישנם מגוון שירותים ומוצרים שאנחנו כבר יודעים שקל יותר לשווק באמצעות תוכן וידיאו. הרשת החברתית יוטיוב זוכה למליוני גלישות וצפיות בכל יום של גולשים בכל העולם. זו דרך מעולה לחזק את המותג שלכם, ליצור באז וחשיפה, להעביר מסרים, לשווק משהו שאתם רוצים לשווק עודו ועד. מדובר ברשת חברתית שזוכה להרבה באז וזאת משום שאנשים מעדיפים היום תוכן וידיאו על פני תוכן כתוב. 

הנה דוגמא קטנה שדרכה אפשר להבין איך תחזוקה וניהול נכון של ערוץ יוטיוב יכול לעזור למנף עסק. למשל לחברה של מוצרי קוסמטיקה לייצר סרטוני הדרכה לשימוש במוצרים שלה. הסרטונים יעודדו גולשים לרכוש את המוצרים באופן טבעי ולא מתאמץ. חברה שמוכרת רהיטים מפורקים תייצר סרטוני הדרכה כיצד לבנות את הרהיטים ותדגים כמה זה קל להשתמש במוצר ובכך תחזק את המותג שלה. הדבר הזה בעצם גורם לאנשים רלוונטיים להגיע לערוצים רלוונטיים.  ערוץ יוטיוב מאפשר לכם גישה ישירה לעוקבים שלכם ומאפשר לכם לייצר נוכחות באתר המצליח ביותר בעולם להעלאת סרטונים מבית גוגל. באמצעות ערוץ היוטיוב האישי שלכם תוכלו להעלות סרטונים חדשים, להוסיף תגובות לסרטונים אחרים וגם לייצר פלייליסטים שלמים של תוכן. ניתן להקים ערוץ יוטיוב דרך המחשב או דרך הטלפון. סרטונים הנתפסים כאיכותיים מעוררים לרוב יותר אינטראקציות מצד הגולשים, יותר שיתופים ויותר לייקים וכן הלאה. מכיוון שיוטיוב הוא חלק מארגון העל של גוגל, אם תייצרו תוכן איכותי לערוץ היוטיוב שלכם, כזה שמייצר מעורבות מצד הגולשים, סביר להניח שגוגל יקדם את התוכן שלכם בתוצאות החיפוש, מה שיוביל ליותר משתמשים להגיע אליכם.

 

איך מעודדים מעורבות גולשים בערוץ היוטיוב?


אם בחרתם לקדם את עצמכם באמצעות ערוץ יוטיוב, עכשיו הצעד הבא הוא לייצר תוכן שיחזק את המותג שלכם ויגיע לכמה שיותר אנשים כך שהצפיות בסרטונים שלכם והמעורבות בתוכן שלכם תגדל. אחת הדרכים היעילות ביותר להמשיך ולקדם את התוכן שלכם היא באמצעות הגדלת מספר העוקבים הקבועים שלכם. ברגע שמשתמש בוחר לעקוב אחרי ערוץ יוטיוב, התוכן של אותו עמוד יקודם יותר למשתמש הספציפי, והוא ייחשף יותר לתכנים מהערוצים אחריהם הוא עוקב בעמוד הבית של יוטיוב ובתוצאות חיפושים. כדי לייצר עוקבים (Subscribers) לערוץ יוטיוב קודם כל צריך לייצר תוכן איכותי וטוב, אבל התוכן עצמו אינו מספיק. כדי שגולשים יגיבו לתוכן שלכם אתם צריכים להגיע לכמה שיותר גולשים. ככל שתגיעו ליותר גולשים והם יגיבו יותר לתוכן שלכם תגיעו לעוד גולשים. מסובך? לא כל כך. יש כמה שיטות לנסות ולהעלות את מספר העוקבים שלכם. תוכלו לפתוח כל סרטון עם הצעה לעקוב אחריכם כדי לקבל עדכונים על סרטונים חדשים. אפשר להטמיע כפתור הרשמה בסרטון או להוסיף קישור בעמוד הסיום של הסרטון להרשמה לערוץ שלכם. תוכלו לנסות ולייצר כמה שיותר סרטונים ובכך להיות רלוונטיים לקהלים יותר רחבים וישנן עוד מגוון שיטות שיכולת להעלות את מספר העוקבים אבל כולן דורשות זמן וסבלנות ואינן מבטיחות עלייה במספר העוקבים. השיטה הבטוחה ביותר להעלאת העוקבים שלכם היא קניית עוקבים (Subscribers) לערוץ יוטיוב.


מה תתרום לי קניית עוקבים (Subscribers) לערוץ יוטיוב?


קניית עוקבים (Subscribers) לערוץ יוטיוב מאפשרת לכם להגיע לקהל רחב יותר, ככל שהסרטונים שלכם הופכים ליותר ויראליים ומגיעים ליותר משתמשים, הם מקודמים יותר בתוצאות החיפוש ובהצעות של יוטיוב ומגיעים לעוד יותר משתמשים חדשים, כך בעצם אתם מגדילים את החשיפה של התוכן שלכם. ככל שהתוכן שלכם נחשף יותר אתם יכולים לחזק את המותג שלכם, לעודד המשכיות של השימוש בו ולייצר קשר עם הקהל שלכם.


איך מבצעים קניית עוקבים (Subscribers) לערוץ יוטיוב?


ישנן מספר חברות שיכולות לעזור לכם לרכוש עוקבים (Subscribers) לערוץ יוטיוב.
אם החלטתם להתנסות בקניית עוקבים (Subscribers) לערוץ יוטיוב חשוב שתעשו זאת עם חברה מקצועית שתפעל באופן מדורג ולגיטימי. אם לדוגמא הפעילות בערוץ שלכם תעלה באופן חריג בין לילה הדבר עלול לעלות חשד בקרב האלגוריתם של יוטיוב ולהוביל אפילו לחסימת הערוץ. לכן, במקום לקנות כמות לא הגיונית של עוקבים שיעקבו אחריכם ברגע אחר, צריך לפעול לאט, לדוגמה עם אלף עוקבים חדשים, ובהדרגה להוסיף עוקבים נוספים. במקביל להוספת העוקבים, חשוב גם שהתוכן שתעלו יהיה מעניין, מרתק וייחודי כדי שהוא יהפוך לויראלי גם בפני עצמו. כמו כן, חשוב שהעוקבים שאתם רוכשים יהיו אמיתיים ולא מזויפים, כך שלא תעברו על תנאי השימוש של גוגל.


כמה תעלה לי קניית עוקבים (Subscribers) לערוץ יוטיוב?


לרוב קונים את העוקבים בחבילות של עשרות או מאות עוקבים ועד לאלפים. ככל שתקנו חבילה גדולה יותר המחיר הממוצע לעוקב ירד. לדוגמה, קניית עוקבים (Subscribers) לערוץ יוטיוב בחבילה של מאה עוקבים יכולה לעלות עד 50 ₪, אם תקנו 1000 עוקבים המחירים יכול להיות סביב ה-450 ₪. 

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »