שיטות קניית עוקבים בזול בשנת 2021

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קניית עוקבים בזולאינסטגרם עברה במהירות את הרושם הראשוני שלה כאפליקציה מהנה לצעירים והפכה לכלי רציני לשיווק תוכן, מכירות, נטוורקינג ובניית קהל ליחידים ולמותגים. זוהי הרשת החברתית הפופולרית ביותר על פני כדור הארץ, עם למעלה ממאתיים מיליון חברים פעילים מדי חודש, שמשתפים שישים מיליון תמונות ו-1.6 מיליארד לייקים ביום.עד כמה זה מדהים? שיעורי המעורבות של מותגים ברוב הרשתות החברתיות הם פחות מ-0.1%, אבל אינסטגרם מעיפה את כולם. מחקר פורסטר בשנת 2014 קבע ששיעור המעורבות הממוצע באינסטגרם של מותגים היה גבוה פי 58 מאשר בפייסבוק. למעשה, לשיווק ופרסום ברשת החברתית אינסטגרם יש המון יתרונות והיא מהווה פלטפורמת שיווק חזקה וחכמה שיכולה לשווק את העסק שלכם בדיוק לפי צרכי הקנייה של הגולשים שלכם. 

אי אפשר להתווכח עם מספרים כאלה, אבל:

למרות שהמספרים נשמעים מרשימים, הם מצביעים על נתון שהוא פשוט ממוצע, ולמרות שחשוב לתמוך בכל הנימוסים של שיווק מקוון, אתם לא רוצים להיות ממוצעים! קניית עוקבים בזול היא לא חלום או מטרה. זו מציאות שאפשר ליישם בקלות. בין אם אתם מותג גדול או אולי רק תוהים איך להתפרסם באינסטגרם, כדאי שלא תשאפו לממוצע; אתם יכולים להגיע לכוכבים ולהפוך לחדי קרן דיגיטליים באינסטגרם, יצורים קסומים נדירים, שעולים על כל האחרים בסדרי גודל. ואפשר להשיג מטרה זו באמצעות אסטרטגיה חברתית שמציבה דגש על תשומת לכיתוב, האשטגים, פרופיל והבנה מה לפרסם באינסטגרם בשילוב עם קניית עוקבים בזול להגדלת הנראות והמעורבות. קניית עוקבים אפשרית היום דרך אנשים שמומחים בתהליך הזה ולאט לאט ובהדרגה הפרופיל שלכם יזכה לעוד ועוד עוקבים. המחיר לקניית עוקבים משתנה ונע בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים עבור בין 500-3,000 עוקבים. חשוב לבחור בחברה מקצועית ומנוסה בתחום הזה של קניית עוקבים. 

יצירת האשטג ממותג

האשטג ייעודי, מותאם אישית או ממותג מאפשר לכם ליצור אוסף של התכנים הטובים ביותר שלכם. כאשר עוקבים פוטנציאליים ימצאו אתכם באמצעות תג ממוקד אחר, סביר יותר שהם יעקבו אחרי התכנים שלכם אחרי שייראו את הפוסטים המובילים שלכם. אפשר גם ליצור תג ממותג לכל אחד ממסעות השיווק שלכם באינסטגרם. במקרים מסוימים, אפשרות זו טובה יותר מכיוון שלעתים קרובות היא נשמעת פחות קידום מכירות מאשר שימוש במשהו ספציפי יותר לעסק שלכם כמו שם החברה שלכם. האשטגים של מסעות פרסום משמשים לעתים קרובות בתהליך קניית עוקבים בזול, כי אם יש להם אותם תחומי  עניין, הם עשויים להוביל להגעת עוקבים אחרים.

קידום האשטאגים

יצירת האשטג לחברה שלכם היא התחלה טובה, אבל האם אתם יודעים להשתמש בו כדי לשתף תכנים אודותיכם? וודאו שהוא נמצא בפרופיל שלכם, אבל קחו אותו גם מעבר לרשת החברתית והדפיסו אותו על הקבלות שלכם, במודעות דפוס, בשילוט בחנות שלכם ובאירועים רלוונטיים.אם אתם ברדיו ובטלוויזיה, חשוב שתפנו אנשים להשתמש בהאשטאג שלכם. שלבו קמפיינים מקוונים וחיצוניים על יד הקפדה שהוא מופיע ברשימת הפרופילים החברתיים האחרים שלכם, באתר האינטרנט שלכם ובדואר האלקטרוני שלכם, במקום סתם לקוות שאנשים ימצאו אותו.

שימוש בהאשטגים ספציפיים לתעשייה

קניית עוקבים בזול מובילה למצב בו אנשים רבים אחרים מתעניינים במה שאתם מציעים. במיוחד שימוש במונחים שאינם ספציפיים לענף שלכם יביא לצבירת מעט מאוד עוקבים. אם זה המקרה, עליכם להשתמש בפוסטים שלכם בהאשטגים שקהל היעד שלכם מחפש במיוחד.

 

לסיכום, הרשת החברתית אינסטגרם לא מספיקה להפתיע ומי שלא שם הופך פחות ופחות קיים. הנה כמה טיפים שאתם חייבים להכיר על שיווק ופרסום ברשת החברתית שכבשה את העולם:

  • איזון ומינון הם שם המשחק – אל תפציצו בסטוריז כל שתי דקות וגם אל תהיו שאננים, מצאו את האיזון שמתאים לעסק שלכם וגם לכם
  • השקיעו בתוכן מעניין, רלוונטי, מסקרן ושונה ממה שכולם עושים
  • עקבו אחרי מי שעוקב אחריכם
  • עקבו אחרי מותגים זהים לשלכם וצרו שיתופי פעולה
  • השקיעו בעוקבים שלכם, תענו להם על שאלות, הגיבו לתגובות שלהם ואם אין לכם זמן לעשות את כל זה, שלמו כסף למי שיש לו ומומחה בזה, זה לגמרי שווה את המאמץ
  • הראו לגולשים שלכם מה קורה מאחורי הקלעים
  • הכניסו חוש הומור לתוכן

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »