המקצוע החדש של קידום עמוד אינסטגרם

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בשנים האחרונות, מאז שרשת האינטרנט נכנסה לחיי היומיום ופרסה חסות גם על עולם העסקים והפרסום – נוצרו כמה מקצועות חדשים יש מאין שקשורים בשיווק הדיגיטלי וזה שמותאם אישית לכל עסק ברחבי המדיה הווירטואלית. לא כל אחד יכול או יודע מה ואיך לעשות ואם בתחילת הדרך היה מדובר בפעולות אינטואיטיביות הרי שהיום קידום עמוד אינסטגרם זה כבר מקצוע לכל דבר ועניין. התכנים התמסדו, ברור מה האפשרויות וכמובן שמי שמציע שירותים מקצועיים ברמה גבוהה צריך להיות כל הזמן מעודכן בכל מה שמשתנה וקורה על מנת להתאים את השירותים ללקוחות שלו.

מה זה אומר קידום עמוד אינסטגרם?

מה זה אומר קידום עמוד אינסטגרם ואיך הופכים את זה למקצוע ? אינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות המוכרות והנפוצות ביותר כיום. ידוע מי קהל היעד שגולש בה וכבר די ידוע לאילו עסקים כדאי לקדם בה את העמודים העסקיים שלהם. המשמעות של קידום עמוד אינסטגרם היא ביצוע פעולות, בין אם בחינם ובין אם בתשלום, לצורך העלאת המודעות של עצם קיום העסק בקרב הגולשים והעוקבים, חשיפה של פוסטים וסטורי גם לעיניהם של אלה שיכולים להפוך להיות עוקבים אך עדיין הם לא כאלה וכמובן יצירה של כל מיני פעולות דיגיטליות שכל המהות שלהן היא להגדיל את מעגל התומכים, הלקוחות והעוקבים אחרי הפרסומים של העמוד. יש דרכים לקדם עמוד ללא תשלום ויש כאלה שצריך לשלם עליהן. איש מקצוע יחליט באיזו דרך לבחור.

מי מבצע קידום עמוד אינסטגרם?

כאמור, כיום כבר מדובר במקצוע מבוסס וחשוב מאד להיות בעל ידע רחב וניסיון עשיר על מנת לעסוק בזה. בעת קידום עמוד אינסטגרם יש חשיבות גבוהה להתאמה אישית של פעולות הקידום לעסק עצמו, למטרות שמציבים ביחד המקדם ובעל העסק וכמובן לקהל היעד. מכאן שצריך לבחור מבין סל האפשרויות את אלה שתהיינה הכי מתאימות ונכונות, אלה שיעזרו להשיג את המטרות ולעמוד ביעדים. ככל שהמקדם יהיה מנוסה ומיומן יותר – יהיו לו יותר רעיונות מה ואיך לעשות והוא יידע מפעולות ועסקים קודמים מה עובד טוב יותר או פחות. כל בעל עסק שרוצה לקדם את עצמו באינסטגרם צריך לבחור איש מקצוע צמוד שילווה אותו וביחד הם יהפכו לצוות.

דוגמאות לקידום שמבצעים באינסטגרם

בעת קידום עמוד אינסטגרם יש חשיבות גבוהה להתאמה אישית של פעולות הקידום לעסק עצמוכאמור, יש סל שלם של פעולות קידום שהמקדמים המקצועיים יכולים לבחור מתוכו וכולן צריכות להיות מבוססות על אסטרטגיית תוכן שנבנתה ביחד עם בעל העסק – העלאת פוסטים מבוססי מראה עיניים על בסיס יומיומי או בתדירות של כמה פעמים בשבוע, העלאת סטורי וקידום שלו בתשלום, יצירת מעורבות יזומה עם העוקבים בדמות הגרלה, תחרות שיתופים או תיוגים (האשטאגים) וכמובן קמפיינים ממומנים שהמטרה שלהם היא להגדיל את מספר הלייקים או העוקבים אחרי העמוד. לכל עסק יתאימו דרכים שונות של קידום עמוד אינסטגרם או שילוב של כמה דרכים. החוכמה האמיתית היא לעקוב בזמן אמת אחרי הביצועים ולוודא שאכן מגיעים ליעדים שהוצבו.

למי בכלל מתאים לקדם את עצמו באינסטגרם?

יש הבדל בין הרשתות החברתיות השונות ולכל אחת מתאימות דרכים אחרות לפעולה מבחינת שיווק דיגיטלי. אפשר גם לומר שלכל רשת חברתית יש את הייחוד שלה. כך למשל האינסטגרם מתאימה למי שיש לו תוכן ויזואלי להציג – תמונות, סרטונים קצרצרים, גיפים מונפשים ועוד. האינסטגרם היא לא המקום המתאים לפוסטים עם מלל רב ואם יופיע מלל לצד הפוסט או הסטורי – הוא יהיה מצומצם ביותר, לכדי מילים ספורות בלבד. מאד נפוץ ומקובל לתייג, כלומר ליצור האשטאגים שהגולשים יכולים לעקוב אחריהם וכך הם יכולים להביע מעורבות והשתתפות בפעילות הידיגיטלית. באינסטגרם לא רק עדיף מראה עיניים אלא זה מה שדרוש ומתאים.

איך בוחרים איש מקצוע לקידום של עמוד עסקי באינסטגרם?

כל איש מקצוע המתמחה באינסטגרם, יודע שאינסטגרם מתאימה למי שיש לו תוכן ויזואלי להציג – תמונות, סרטונים קצרצרים, גיפים מונפשים ועודיש חשיבות לבחירה של איש מקצוע שמתאים לעסק עצמו ולבעל העסק. יש כיום הרבה מאד אנשי מקצוע שמתעסקים בתחום זה וחשוב מאד להבין האם יש נישות עסקיות ספציפיות שבהן הם מתעסקים או שיש להם ניסיון עם מגוון רחב של עסקים ועולמות תוכן. חשוב להיפגש, לשוחח, לחוש בכימיה והתקשורת החיוביות שנוצרות עם המקדם וכמובן חשוב לא פחות לראות דוגמאות לעמודים עסקיים שהוא קידם או מקדם בתקופה זו של המפגש עימו. תמיד אפשר לפנות אל בעלי העסקים המדוברים ולקבל חוות דעת על העבודה והשיח איתו וכמובן המלצות שיש להם על אנשי מקצוע שעבדו איתם. כך יודעים מי יבצע קידום עמוד אינסטגרם בצורה הכי טובה ונכונה.

איך יודעים שהקידום עובד?

על מנת לדעת באופן חד משמעי וחד ערכי האם פעולות של קידום עמוד אינסטגרם משיגות את המטרות שלהן צריך לעקוב אחרי הביצועים של קידום הסטורי או הפוסטים וכמובן המעורבות של העוקבים. המטרות צריכות להיות מאד ברורות ולאורך הדרך המקדם אמור לעקוב אחרי איך בוחרים איש מקצוע לקידום של עמוד עסקי באינסטגרםההתקדמות כדי לוודא שכל מה שהוא הציע והוציא לפועל אכן פועל על פי הציפיות. בעל העסק בעצמו יוכל לשים לב ולהרגיש שיש תכונה והתרחשות בעמוד שלו, שיש הרבה פעילות ומעורבות, שהרבה עוקבים ולקוחות מתעניינים, שואלים שאלות וכמובן מבצעים רכישות ישירות.

איך מרגישים כשקידום עובד?

כשבעל העסק מחפש איש מקצוע לצורך קידום העמוד העסקי שלו באינסטגרם הוא עושה את זה על מנת לגדול ולהצמיח את העסק. כאשר זה קורה – הוא ירגיש סיפוק גדול וכמובן שמחה, שכן סביר מאד להניח שהעסק הוא בייבי שהוא מגדל כבר לא מעט זמן וחשוב לו מאד שהעסק ימשיך לצמוח ולגדול. הוא רוצה להציע שירותים ומוצרים לכמה שיותר לקוחות ועוקבים ובעזרת הקידום הנכון הוא אכן יצליח לעשות את זה. אין כמו השקט הנפשי שיחוש בעל העסק כשהוא יידע שהקידום עובד והעסק שלו משגשג ומתפתח.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »